ja? dat kloptquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt meer alsof ze niet goed met zichzelf op kunnen schieten en snel eenzaam zijn en dus daarom maar de eerste de beste pakken die ze kunnen vinden
ik sta op een to do lijst!!!quote:
Ik kwam Kees laatst nog eens tegen. Die woont bij mijn ex-vriendin in de straatquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet echt ik, vriendin van mij werkt(e) bij alcoholistenjunkies. Daarvan zijn er redelijk wat op zoek
[..]
*woenselvolk zoals toen bij sbs6
?
[..]
oke, als ze echt een relatie wil dan ken ik oprecht wel wat mensen die zonder twijfel ook willen?is wel in den haag, haarlem of eindhoven
Van dud?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag al een wanhopige app gehad, je moet wel met iets beters komen
Ze appt mij toch niet terugquote:
Ja of oerdriften, blijft wel Woensel natuurlijkquote:
hmmquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet echt ik, vriendin van mij werkt(e) bij alcoholistenjunkies. Daarvan zijn er redelijk wat op zoek
ohja, denk zeker dat het in het algemeen makkelijker is voor vrouwen hoorquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het zijn allemaal mannen, vandaar ook dat ik dacht dat het vanuit ons perspectief (een vrouwelijke perspectief) misschien allemaal makkelijker lijkt te zijn
quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag al een wanhopige app gehad, je moet wel met iets beters komen
quote:
*boksquote:
Heb je hyvesquote:
vind het bijzonder dat die mensen nog levenquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kwam Kees laatst nog eens tegen. Die woont bij mijn ex-vriendin in de straat
aan het overwegen?quote:
Oh is dat het? Dus ik moet gewoon nog meer appenquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dat noemen ze hard to get tegenwoordig. Of ghosten.
Heb je ook cu2nightquote:
Ja, ze hapt pas toe als je een paar van die glinsterende wormen eraan hangtquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh is dat het? Dus ik moet gewoon nog meer appen
Nee dat is van na mijn tijdquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weet ik niet, misschien wel
heb je cu2?
[..]valse leeftijd
Nou ja het is niet echt op een aantrekkelijke manierquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn, uitstraling.
Het schijnt te helpen als je vraagt of ze je nog wel aardig vindt.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh is dat het? Dus ik moet gewoon nog meer appen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |