Ja heb mijn nieuwe zara jas aan:p die is nu misschien nog iets te frisquote:Op zaterdag 13 april 2024 07:45 schreef Karzai het volgende:
Heerlijk lenteweer
13 april 2024, 07:27
Dit weekend is het aangenaam lenteweer met flink wat ruimte voor de zon. De temperatuurverschillen tussen beide dagen zijn wel groot. Vandaag is het zeer zacht met 18 tot 23 graden
Oh vet kwiwiquote:Op zaterdag 13 april 2024 07:47 schreef kwiwi het volgende:
Jeej ik ben nu ook officieel ook in het team "Absturzsicherung" (valbescherming?) bij de brandweerDat is dat je op daken klimt, mensen ook van grote hoogte op gebouwen mag redden, aan een brug kan hangen etc. wat maar nodig is waarbij je gezekerd te werk moet gaan. Vind het echt leuk om steeds nieuwe vaardigheden te leren
https://www.instagram.com/p/C5pStMprrN6/?igsh=eHA0cDZtZmk5cGtkquote:Op zaterdag 13 april 2024 07:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/C5pStMprrN6/?igsh=eHA0cDZtZmk5cGtk
Gaaf!quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:47 schreef kwiwi het volgende:
Jeej ik ben nu officieel ook in het team "Absturzsicherung" (valbescherming?) bij de brandweerDat is dat je op daken klimt, mensen ook van grote hoogte op gebouwen mag redden, aan een brug kan hangen etc. wat maar nodig is waarbij je gezekerd te werk moet gaan. Vind het echt leuk om steeds nieuwe vaardigheden te leren
wat is de volgende stap? dat je om mag gaan met gevaarlijke stoffen/mensen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:47 schreef kwiwi het volgende:
Jeej ik ben nu officieel ook in het team "Absturzsicherung" (valbescherming?) bij de brandweerDat is dat je op daken klimt, mensen ook van grote hoogte op gebouwen mag redden, aan een brug kan hangen etc. wat maar nodig is waarbij je gezekerd te werk moet gaan. Vind het echt leuk om steeds nieuwe vaardigheden te leren
Ja al geprobeerdquote:Op zaterdag 13 april 2024 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je geen neusspray. Heeft mij laatste keer goed geholpen
Toco tholin al geprobeerd?quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Elke keer als ik plat ga liggen lopen mijn sinussen helemaal vol. En recht op kan ik niet slapen
Dat mag nu alquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:02 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is de volgende stap? dat je om mag gaan met gevaarlijke stoffen/mensen?
Een blusvliegtuigquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:11 schreef mschol het volgende:
[..]
oh oke, wat is dan de volgende stap?
Ripquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan is het denk ik toch de leeftijd.
Blijven leren en oefenen totdat ik ooit kommandant benquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:11 schreef mschol het volgende:
[..]
oh oke, wat is dan de volgende stap?
Zeer herkenbaar. Denk dat deze meme gaat slagen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:13 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Dit is mijn favo nieuwe meme
* Bouwt extra etage op bospodquote:Op zaterdag 13 april 2024 07:47 schreef kwiwi het volgende:
Crack_ertje?quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:43 schreef dud0r het volgende:
Croissantje, chocolade broodje en een crackertje
Nee die nietquote:
werk roeptquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom ging mijn wekker vanmorgen om half 8?
Krezanten en zalmquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:43 schreef dud0r het volgende:
Croissantje, chocolade broodje en een crackertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |