ligt het pakketje daadwerkelijk bij de pakketdienst of hebben ze alleen een verzendlabel aangemaakt?quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een pakketje met voorverkoop producten zou op de 19e verzonden worden, maar ligt nu al bij de pakketdienst. 🤔
Volgens de pakketdienst ligt het op het depot.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt het pakketje daadwerkelijk bij de pakketdienst of hebben ze alleen een verzendlabel aangemaakt?
dan is het allemaal bonus eerder in huisquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens de pakketdienst ligt het op het depot.
Zat er gisteravond nog aan te denken. "Hey een mooie titanic-zonsondergang! O ja verrek."quote:
Kort, op de fiets kan dat prima nu, of ga je heel langzaam op een elektrische?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo lekker fietsen. Maar ik twijfel nog tussen een lange of korte broek.
Ja, dat wel. Chauffeur is onderweg naar het parcelpunt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is het allemaal bonus eerder in huis
Iets van 40km ongeveer is de bedoeling met een gemiddelde van ongeveer 20 kmh.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kort, op de fiets kan dat prima nu, of ga je heel langzaam op een elektrische?
Teveel aubergine gehad natuurlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:37 schreef dud0r het volgende:
Het is alweer bijna lunchtijd maar ik heb niet echt honger
Neuh want die heb ik zoveel mogelijk laten liggen.quote:
Mooi! Tis niet snel goed hè?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, haven. Kaartje voor de boot gekocht. Op naar Brac!
Het had wel een tandje minder gekund met de zon e de hitte trouwens. Maar goed.
Nee deze omslag is even pittig voor een bejaarde, sorry.quote:
Komt doordat je al die tijd op de bank hebt gehangenquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:37 schreef dud0r het volgende:
Dit is incorrect en tevens onjuistquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt doordat je al die tijd op de bank hebt gehangen
Dan lunch je licht.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:37 schreef dud0r het volgende:
Bed uit, gedoucht, beetje cardio, ontbeten, stukje gewandeld, iets meer dan een uurtje gereden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent überhaupt je bed niet uit gekomen?
Lekker lampen kauwenquote:
Zeker weten dat dat niet in je dromen was?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bed uit, gedoucht, beetje cardio, ontbeten, stukje gewandeld, iets meer dan een uurtje gereden.
[..]
Lekker lampen kauwen
Ja. Vraag maar aan @loveislikeakissquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker weten dat dat niet in je dromen was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |