bij jou?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of gewoon rest van de dag niets meer eten, is altijd nog beter dan rennen
Mja met dit mooie weer moet er natuurlijk wel gebarbecued worden vanavond.
BBQ staat gepland en om dat te compenseren ga ik straks fanatiek wildwaterbaanraces doenquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of gewoon rest van de dag niets meer eten, is altijd nog beter dan rennen
Mja met dit mooie weer moet er natuurlijk wel gebarbecued worden vanavond.
Ik scheer altijd met scheermesje. Wel van een duur merk zoals Gillette. Maar die mesjes gaan superlang mee.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:00 schreef mschol het volgende:
zo, weer gedouched en het gezichtshaar verwijderd.. helaas wel met een regulier scheermesje want scheerapparaat messen zijn bietje op en duur om te vervangen voor geen originele delen
Ah dat is wel vervelend ja. Met gras of zand als ondergrond nog wel te doen, maar op een harde houten vloer is het toch minder comfortabel dan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Valt mee, maar het luchtbed dat ik had was lek dus laatste paar uurtjes op de grond
quote:
hoe laat mag ik aanwezig zijnquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dat is wel vervelend ja. Met gras of zand als ondergrond nog wel te doen, maar op een harde houten vloer is het toch minder comfortabel dan.
[..]Maar je moet dan een banaan met chocolade eten, dat is vast niets voor jou. Kun je wel live de soap van mn zus aanhoren
ik weet hoe het werkt maar vindt het gewoon niet fijn, haal mij altijd wel ergens open aan mijn onmogelijke gezicht hoeken en bochtenquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik scheer altijd met scheermesje. Wel van een duur merk zoals Gillette. Maar die mesjes gaan superlang mee.
Gewoon gezicht bevochtigen. Daarna insmeren met scheerschuim of Gel.
Minuutje laten inwerken. En scheren maar.
Op de 1 of andere manier vind ik dit veel sneller gaan.
Gewoon alleen trimmen en niet kaal scheren danquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet hoe het werkt maar vindt het gewoon niet fijn, haal mij altijd wel ergens open aan mijn onmogelijke gezicht hoeken en bochten
Arme andere mensen in het zwembad, ik zie nu voor me dat je iedereen aan de kant duwt of er tegenop knaltquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
BBQ staat gepland en om dat te compenseren ga ik straks fanatiek wildwaterbaanraces doen
Pics van je gezicht.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:07 schreef mschol het volgende:
ik weet hoe het werkt maar vindt het gewoon niet fijn, haal mij altijd wel ergens open aan mijn onmogelijke gezicht hoeken en bochten
Alles is geoorloofd in de jacht op de overwinningquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Arme andere mensen in het zwembad, ik zie nu voor me dat je iedereen aan de kant duwt of er tegenop knalt
Ik ben net klaar met mijn work out.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja je kunt ook gewoon niet antwoorden als je geen zin hebt aan sporten dit weekend?
Word je hard vanquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dat is wel vervelend ja. Met gras of zand als ondergrond nog wel te doen, maar op een harde houten vloer is het toch minder comfortabel dan.
[..]Maar je moet dan een banaan met chocolade eten, dat is vast niets voor jou. Kun je wel live de soap van mn zus aanhoren
das ook niet fijnquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon alleen trimmen en niet kaal scheren dan
neequote:
Dat gevoel heb ik ook wel eens als ik op de wc zitquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben voor mijn doen echt heel creatief geweest
Nu kan je nog 2 croissantjes etenquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, 280 meter gezwommen en ook alweer terug van de boodschappen. Denk dat mijn kamer nog niet gedaan is dus nu even rustig een kopje koffie in de schaduw.
Da’s vast geen 25-meter zwembad.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, 280 meter gezwommen en ook alweer terug van de boodschappen. Denk dat mijn kamer nog niet gedaan is dus nu even rustig een kopje koffie in de schaduw.
Hopelijk heb je vandaag een betere dag.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij moest 280 meter zwemmen om boodschappen te halen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |