Je hebt een wattes? Kun je daar niet beter mee langs de dokter gaan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:32 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb een cruffin, not great, not terrible
Gesuikerde croissant in donutvormquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt een wattes? Kun je daar niet beter mee langs de dokter gaan?
Is dit een croissant muffin?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:32 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb een cruffin, not great, not terrible
Dai dat durft joh.quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:47 schreef kwiwi het volgende:
Jeej ik ben nu officieel ook in het team "Absturzsicherung" (valbescherming?) bij de brandweerDat is dat je op daken klimt, mensen ook van grote hoogte op gebouwen mag redden, aan een brug kan hangen etc. wat maar nodig is waarbij je gezekerd te werk moet gaan. Vind het echt leuk om steeds nieuwe vaardigheden te leren
Ik kom er aan!quote:
Ja. Lag gisteren bij de appie. Kunnen we die ook weer afvinkenquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dit een croissant muffin?
Jij hebt wel hippe ontbijtjes!
Heb jij die banaancroissant ook getest?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kom er aan!
[..]
Ja. Lag gisteren bij de appie. Kunnen we die ook weer afvinken
Klinkt nou niet alsof ik nu gelijk naar de AH moet rennen om er ook eentje te halenquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:38 schreef gianni61 het volgende:
Ja. Lag gisteren bij de appie. Kunnen we die ook weer afvinken
Nee, die smaakcombi lijkt me niet lekkerquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij die banaancroissant ook getest?
Rennen is wel nodig om alle calorieën te compenserenquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt nou niet alsof ik nu gelijk naar de AH moet rennen om er ook eentje te halen
Wordt er nog gefietst dit weekend ?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rennen is wel nodig om alle calorieën te compenseren
Niet door mijquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wordt er nog gefietst dit weekend ?
Ze zorgt wel goed voor jequote:Op zaterdag 13 april 2024 09:37 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb een croissantje gekregen met boter en abrikozenjam
* dud0r gooit erwtensoep er inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |