Ja dat is waarquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt sowieso als iemand die niet genoeg aandacht heeft gekregen.
Bedankt voor deze post, dacht al dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben allemaal wel eens wanhopige appjes naar vrouwelijke FOK!kers gestuurd. Niets om je voor te schamen.
net nog een dickpick gestuurdquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben allemaal wel eens wanhopige appjes naar vrouwelijke FOK!kers gestuurd. Niets om je voor te schamen.
Gaat dit over die aids op een niet zichtbare plek?quote:
Ieuwquote:
Ze heeft eigenlijk geen vrienden (al denkt ze wederom van wel). Ze doet altijd of ze beste vrienden is met iedereen, maar eigenlijk heeft ze alleen het "vriendje" van dat moment.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Haha, heb je nooit 1 van haar vrienden gesproken?
kakquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat dit over die aids op een niet zichtbare plek?
Dudor mag wel uitkijken, zometeen gaat het nog heel het internet rondquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:26 schreef Crack_ het volgende:
niet mijn dick maar ga er van uit dat dat niet uitmaakt
Zo werkt het niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:26 schreef Crack_ het volgende:
niet mijn dick maar ga er van uit dat dat niet uitmaakt
quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dudor mag wel uitkijken, zometeen gaat het nog heel internet rond
quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kak
of bedoel, janet gestuurd naar iemand
waarom ga je eigenlijk nog met die meid om? Of moet dat vanwege ehh ja weet ik veel, gezamenlijke meukquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
Oke laatste. Ooit toen ze op een feestje bij een jongen gezeten had (hij had zo veel LSD op dat hij niet meer kon praten, dus het was alleen zitten, geen gesprek) had ze daarna ook weer bedacht dat hij haar vriend was. Was rond Valentijnsdag en omdat hij écht niet meer van haar af kwam plande hij wat in om haar te spreken en het af te kappen. Ging ze tegen iedereen vertellen dat ze een hete Valentijnsdate gepland had staan, help![]()
Kom op. Je wil toch vrij hebben morgen?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:31 schreef Crack_ het volgende:
Als ik nu even doorwerk, dan ben ik over een uurtje klaar. Ik weet nu al dat ik niet door ga werken![]()
the sadness
Werken op dit tijdstip?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:31 schreef Crack_ het volgende:
Als ik nu even doorwerk, dan ben ik over een uurtje klaar. Ik weet nu al dat ik niet door ga werken![]()
the sadness
je moet toch iets te vertellen hebben op FOK!quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom ga je eigenlijk nog met die meid om? Of moet dat vanwege ehh ja weet ik veel, gezamenlijke meuk
Ik ga niet met haar om en heb dat ook nooit echt gedaan, maar via via krijg je toch van alles mee. Haar spreken was jaren geleden toen ik nog wel actief was daarquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom ga je eigenlijk nog met die meid om? Of moet dat vanwege ehh ja weet ik veel, gezamenlijke meuk
Ahhhhquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
Oke laatste. Ooit toen ze op een feestje bij een jongen gezeten had (hij had zo veel LSD op dat hij niet meer kon praten, dus het was alleen zitten, geen gesprek) had ze daarna ook weer bedacht dat hij haar vriend was. Was rond Valentijnsdag en omdat hij écht niet meer van haar af kwam plande hij wat in om haar te spreken en het af te kappen. Ging ze tegen iedereen vertellen dat ze een hete Valentijnsdate gepland had staan, help![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
je moet toch iets te vertellen hebben op FOK!
iewl, mensen die buiten komenquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
je moet toch iets te vertellen hebben op FOK!
Sorry, ben al weg :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |