wat futuristischquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bijzondere lantaarn palen hier
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:38 schreef AirwiN het volgende:
@:LTVDK @:4EverBlackEyed @:essnhills Ze hadden deze bij de Appie.Ik kende m nog niet dus straks proberen.
[ afbeelding ]
BRB even m'n tuin vol kudzu zetten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Tenzij het munt is of bamboe
Want dat heeft levenslange gevolgen
Ik had munt in mijn tuin dat flink ging woekeren, toen even een deel ervan er uitgetrokken en nu is het geloof ik allemaal wegquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Tenzij het munt is of bamboe
Want dat heeft levenslange gevolgen
Is dit een weepinbell met een uil er op?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ziet eruit als iets uit een horrorgame. Dat je niet door het licht geraakt mag worden anders springt de lamp eraf en kruipt het je achternaquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die moest ik googlenquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
BRB even m'n tuin vol kudzu zetten.
een vis zonder kop als lampquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vind het wel wat hebben eigenlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nice.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die moest ik googlen
Nu zit ik in een wwII camouflage trucjes wormhole
Ik heb er bijna eentje platgestampt netquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben even op een bankje gaan zitten en er zit gelijk een lieveheersbeestje op mijn been
Op zaterdag ga ik juist altijd net teveel lopen waardoor ik juist vreselijke honger heb met de lunch en ik altijd ongezonde troep ga vretenquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:57 schreef Nattekat het volgende:
De vragen des levens: waarom heb ik nooit trek in lunch op zaterdag?
Het is eigenlijk allemaal Heineken hier. Soms zit er een ander label op maar dan blijkt het Heineken Kroatië of Heineken Tsjechië te zijn.quote:
Doet me een beetje denken aan de mini-serie van The Shining waar de struiken ineens tot leven kwamenquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Die plaatjes vol groen zien er best sfeervol uit maar tegelijkertijd een beetje horrorachtig omdat die plant alles bedekt en complete bomen overgroeit en vermoordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |