SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Amen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:33 schreef RaXz het volgende:
Pas geleden FF9 weer aangeschaft, ziet er een stuk beter dan vroeger
Ik ben ook niet al te enthousiast over FF7 Rebirth, geef mij maar de oude Final Fantasy. Gelukkig houden ze bij Dragon Quest nog altijd voet bij stuk en is het nog ouderwets turn based, hopelijk ook bij het nieuwe deel.
Dnno man, ik heb gewoon die dragon baws verslagen en toen ging ik op een troon zitten en toen kwamen de creditsquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:34 schreef StateOfMind het volgende:
Dragon's Dogma 2 einddraak verslagen
Eerst de good ending gehad
Daarna teruggegaan voor de true ending.
Die endgame daarna doe ik over een tijd wel een keer, want in principe heb ik de game al uitgespeeld (true ending is gewoon te missen als je niet oplet).
Ziet er op zich wel interessant uit.
Hoe lang duurt die endgame eigenlijk? @:2dope
In dat geval kun je je laatste save laden en danquote:Op dinsdag 9 april 2024 23:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dnno man, ik heb gewoon die dragon baws verslagen en toen ging ik op een troon zitten en toen kwamen de credits
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
T gaat mij niet om de turnbased, maar om het extreem kinderlijke van Final Fantasy VII af en toe.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:33 schreef RaXz het volgende:
Pas geleden FF9 weer aangeschaft, ziet er een stuk beter dan vroeger
Ik ben ook niet al te enthousiast over FF7 Rebirth, geef mij maar de oude Final Fantasy. Gelukkig houden ze bij Dragon Quest nog altijd voet bij stuk en is het nog ouderwets turn based, hopelijk ook bij het nieuwe deel.
All work and no play makes Cloud a dull boyquote:Op woensdag 10 april 2024 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T gaat mij niet om de turnbased, maar om het extreem kinderlijke van Final Fantasy af en toe.
Die moogles, die chocobo's, die giechel tutjes. Zo'n extreem mopperige Cloud, Schreeuwlelijk Barreth en giga zoetsappige Aerith. Het lijkt wel een parodie af en toe, met mega overdreven karikaturen.
En ja, dat is nou eenmaal JPRG denk ik dan.
En dan kijk ik naar wat er voor mooie verhalende spellen zijn uitgekomen sinds de tijd dat ik echt FF speelde, en dan valt zoiets als FF toch echt in t niet voor mij qua verhaal.
Gelukkig zit dat vooral in de sidequests, dus misschien moet ik me daar gewoon overheen zetten en de main story volgen. Maar dan zie ik weer een open wereld en dan krijg ik FOMO en wil ik toch alles doen
Ik vidn t vooral heel veel suffe fluff er omheen.
Thanks voor de bevestiging. E-Z skip voor mij dusquote:Op woensdag 10 april 2024 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T gaat mij niet om de turnbased, maar om het extreem kinderlijke van Final Fantasy VII af en toe.
Die moogles, die chocobo's, die giechel tutjes. Zo'n extreem mopperige Cloud, Schreeuwlelijk Barreth en giga zoetsappige Aerith. Het lijkt wel een parodie af en toe, met mega overdreven karikaturen.
En ja, dat is nou eenmaal JPRG denk ik dan.
En dan kijk ik naar wat er voor mooie verhalende spellen zijn uitgekomen sinds de tijd dat ik echt FF speelde, en dan valt zoiets als FF toch echt in t niet voor mij qua verhaal.
Gelukkig zit dat vooral in de sidequests, dus misschien moet ik me daar gewoon overheen zetten en de main story volgen. Maar dan zie ik weer een open wereld en dan krijg ik FOMO en wil ik toch alles doen
Ik vind t vooral heel veel suffe fluff er omheen.
Ja sommigen vinden dat misschien wel heel leuk. Ik niet.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:39 schreef Evangelion het volgende:
XVI heeft bewust geen minigames en ongein omdat ze een serieus verhaal wilde vertellen. Maar Rebirth wordt juist wel geprezen daarvoor.
Zelf allebei nog niet gespeeld.
Dit heb ik met de meeste JRPG's van nu.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:28 schreef Ang3l het volgende:
maar om het extreem kinderlijke van Final Fantasy VII af en toe.
Dit ben ik wel vaak.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:03 schreef RaXz het volgende:
Ik het blije in JRPG's op z'n tijd wel waarderen, maar daar moet ik echt voor in een bepaalde bui zijn.
Vergeet de meest vage "humor" en awkwardness niet.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:13 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dit ben ik wel vaak.
[ afbeelding ]
40 uur voordat het verhaal opgang komt
te lange cutscenes
vaag skill en/of level-up systeem
verplichte minigames
Eerste deel is nu 3.99 op Xbox.quote:Op vrijdag 12 april 2024 00:45 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Kingdom Come Deliverance II hype HOLY SHIT
Topgame, wel een beetje clunky en vreemd af en toe, zeker het zwaardvechten en boogschieten vergt enige training (die je ook kan doen ingame) maar is wel echt tof.quote:Op vrijdag 12 april 2024 06:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerste deel is nu 3.99 op Xbox.
Heb m gekocht
Als je nou de fysieke versie had gekocht dan had je een quote van mijn review op je hoesje gehadquote:Op vrijdag 12 april 2024 06:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerste deel is nu 3.99 op Xbox.
Heb m gekocht
quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Als je nou de fysieke versie had gekocht dan had je een quote van mijn review op je hoesje gehad![]()
[ afbeelding ]
Als ik dat had geweten had ik de game natuurlijk allaaaang gekochtquote:Op vrijdag 12 april 2024 11:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Als je nou de fysieke versie had gekocht dan had je een quote van mijn review op je hoesje gehad![]()
[ afbeelding ]
Baasquote:Op vrijdag 12 april 2024 11:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lol serieus ze hebben fok gekozen als quotequote:Op vrijdag 12 april 2024 11:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gebeurde in de hoogtijdagen van FOK!games heel vaak. Ik ben weleens gequote door Nintendo voor een reclamecampagne. Een quote op het hoesje is echter wel het toppunt.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Lol serieus ze hebben fok gekozen als quote
Dat is wel vet.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er toch vrij schoon uitquote:
quote:
Ik heb de kickstarter versie.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Baasquote:Op vrijdag 12 april 2024 11:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Clunky first person medieval combat is idd een niche genrequote:Op vrijdag 12 april 2024 19:28 schreef MMaRsu het volgende:
Fans van het genre is dat niet een beetje een dingetje wat de meeste review sites vermijden?
Ik vond het er echt super kut uitzienquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:46 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Clunky first person medieval combat is idd een niche genre
Niet officieel aangekondigd, maar de geruchten gaan al jaren en de laatste dagen zeggen de meeste mensen dat het echt om een vervolg gaat.quote:Op maandag 15 april 2024 18:50 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ok post het gewoon als het er is (niet tegen jou maar wel de dev)
We weten al dat het kingdom come deliverance 2 is toch?
Tja zo ziet het er ook uit. Tevens Dark Souls kloons zijn allemaal hetzelfdequote:Op maandag 15 april 2024 19:02 schreef StateOfMind het volgende:
Rise of the Ronin weer verkocht nu die nog wat geld waard is (gekocht voor 50 via Marktplaats, en verkocht voor 50).
Erg matig idd.
Is geen dark souls game tochquote:Op maandag 15 april 2024 19:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tja zo ziet het er ook uit. Tevens Dark Souls kloons zijn allemaal hetzelfde
Ik ben gisteren begonnen aan FF7 orgineelquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:51 schreef Evangelion het volgende:
Gewoon FF6 en 10 tot in de eeuwigheid herspelen gr gr
OK FF7 origineel mag ook.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar je eindequote:Op maandag 15 april 2024 23:54 schreef Drankster het volgende:
Baldur’s Gate 3 uitgespeeld. 175 uur puur genot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat duurt hopelijk nog een jaar 30-35 😱quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:30 schreef Drankster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Maar het is vast minstens zo heroisch!quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat duurt hopelijk nog een jaar 30-35 😱
Dat waag ik te betwijfelen 🤣quote:Op dinsdag 16 april 2024 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar het is vast minstens zo heroisch!
Ik zal de FF victory fanfare toeteren op jouw dagquote:
No offence takenquote:Op dinsdag 16 april 2024 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal de FF victory fanfare toeteren op jouw dag
Edit: O wacht, dat klinkt alsof ik de vlag uithang als t zover isdat bedoel ik niet!
Ik begrijp niet wat de game zo goed/leuk maakt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dave the Diver is te krijgen op Playstation en ik kan hem zelfs gratis spelen
De humor en de lichtzinnigheid.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:00 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat de game zo goed/leuk maakt.
Alle endings gezien nu behalve The Dark Urge. Nog een handje vol trophies voor de plat, die doe ik wel ooit tijdens Durge playtrough. Larian zei dat ze nog aan de ander Durge einde werken dus ik wacht daar wel op. Genoeg te spelen nog.quote:Op maandag 15 april 2024 23:54 schreef Drankster het volgende:
Baldur’s Gate 3 uitgespeeld. 175 uur puur genot.
Wellicht de licenties herstellen.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
FF7 orgineel wil ik kopen, maar in de PlayStation app staat dat ik hem al gekocht heb en dat komt doordat ik het spel via ps+ heb geïnstalleerd. Hoe kan ik het spel kopen voordat het spel van de ps+ afgaat.
Rondje Google gevonden dat ik mijn ps5 moet aanzetten. Dan doe ik dat in mijn lunchpauzequote:Op woensdag 17 april 2024 10:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wellicht de licenties herstellen.
Geen idee of het werkt, maar je kunt het proberen.
Staat uit het hoofd ergens bij Settings, Account.
Ja dit blijft af en toe beetje gek met de PS App.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Rondje Google gevonden dat ik mijn ps5 moet aanzetten. Dan doe ik dat in mijn lunchpauze
Alleen via de website aanschaffen is gelukt. Playstation dacht dat hem had aangeschaft, maar ik heb het spel alleen gedownload via ps+ abo.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wellicht de licenties herstellen.
Geen idee of het werkt, maar je kunt het proberen.
Staat uit het hoofd ergens bij Settings, Account.
Watquote:
PS5Pro jongequote:Op donderdag 18 april 2024 12:03 schreef MMaRsu het volgende:
Bijna alle (?) Unreal Engine 5 games draaien niet op 60fps op een ps5
Oke. Dat heeft alleen niks met unreal te maken. Maar met de psquote:Op donderdag 18 april 2024 12:03 schreef MMaRsu het volgende:
Bijna alle (?) Unreal Engine 5 games draaien niet op 60fps op een ps5
quote:Op donderdag 18 april 2024 09:06 schreef StateOfMind het volgende:
Heb vooral weer zin in een Uncharted/Tomb Raider achtige game
Ben daar reuze benieuwd naarquote:
"De beste engine die er is"quote:Op donderdag 18 april 2024 12:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke. Dat heeft alleen niks met unreal te maken. Maar met de ps
Unreal is gewoon de beste engine die er is
Exacte periode was nog niet bekend, wel dit jaar nog dacht ik. Ze verwachten dat we in juni meer horen.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben daar reuze benieuwd naar
Herfst werd ie toch verwacht?
Dan ben je een kwartier te laat. Het is om 20:00.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:36 schreef StateOfMind het volgende:
Vanavond trouwens de Warhorse reveal.
20.15u Nederlandse tijd.
Ah, ik kreeg een reminder van een YouTube channel (ESO), waarin 20.15u stond vermeld 😱quote:Op donderdag 18 april 2024 13:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dan ben je een kwartier te laat. Het is om 20:00.
Ondruidelijk. Er komt een nieuwe Tomb Raider?quote:Op donderdag 18 april 2024 09:10 schreef StateOfMind het volgende:
Nieuwe TR in Unreal Engine 5 wordt overigens al een jaar of 2 aan gewerkt.
Waar is Naughty Dog momenteel eigenlijk mee bezig? P
Mijn eigen naughty dog ligt momenteel op het balkon in de zon.
Daar is men sinds 2022 mee bezig ja, met een nieuwe Tomb Raider game.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ondruidelijk. Er komt een nieuwe Tomb Raider?
Dat is een Brit, die zit wel in een andere tijdzone.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah, ik kreeg een reminder van een YouTube channel (ESO), waarin 20.15u stond vermeld 😱
Ik dacht serieus dat ze er mee klaar warenquote:Op donderdag 18 april 2024 14:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar is men sinds 2022 mee bezig ja, met een nieuwe Tomb Raider game.
Verder nog helemaal niks over bekend, zal nog wel minimaal 2-3 jaar duren denk ik.
De remasters van 3 heeeeeele oude TR games zijn sinds recent klaar.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ze er mee klaar waren
Niet op ps5.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:30 schreef StateOfMind het volgende:
Zou voornamelijk te maken hebben met het Lumen/raytracing gedeelte van UE5, voorzover ik begreep.
Epic Lumen zou focussen op 30fps, High Lumen kan makkelijk 60fps aan.
Heeft niets met negativiteit te maken, gewoon realistisch.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je bent altijd zo negatief doe eens positief ofzo
Hier wel zin inquote:Op donderdag 18 april 2024 13:44 schreef StateOfMind het volgende:
Meteen maar even geabonneerd op Warhorse's channel en een reminder ingesteld.
Ben benieuwd
Door veel te exploren verdien je genoeg XP, gold, loot en wapens en armour om sterk te worden.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Voor diegenen die DD2 spelen:
Was ook meer om te laten zien hoe de game te breken isquote:Op donderdag 18 april 2024 20:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Door veel te exploren verdien je genoeg XP, gold, loot en wapens en armour om sterk te worden.
Geen exploits of tips nodig als je de game gewoon speelt op de manier.
Als je je puur en alleen op de main quests volgt, dan kom je wel in de problemen, want in de kern is het geen makkelijke game an sich.
Op stampenquote:Op donderdag 18 april 2024 20:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was ook meer om te laten zien hoe de game te breken is
Dit is niet eens exploiten dit ziin gewoon slechte geteste game mechanicsquote:Op donderdag 18 april 2024 20:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Door veel te exploren verdien je genoeg XP, gold, loot en wapens en armour om sterk te worden.
Geen exploits of tips nodig als je de game gewoon speelt op de manier.
Als je je puur en alleen op de main quests volgt, dan kom je wel in de problemen, want in de kern is het geen makkelijke game an sich.
quote:Op donderdag 18 april 2024 13:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dan ben je een kwartier te laat. Het is om 20:00.
Hou rekening met een, qua combat, redelijk stijle leercurve.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker hoor
Morgen even deeltje 1 aanschaffen
Bazengame ziet er heerlijk uit iddquote:
Heb geen antwoord op je vraag maar iedereen zegt dat je beter tot 14 mei kan wachten want dan gooien ze meerdere systemen helemaal om. Loot 2.0 etcquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:31 schreef StateOfMind het volgende:
Even een onvervalste crosspost aangezien er hier nog wel activiteit is
Wát is de leukste maar vooral ook sterkste solo class voor Diablo 4?
Ik ga puur en alleen voor de campaign, dat eindeloze grinden voor alsmaar betere gear in de endgame is niet mijn ding.
Voor die 3,99 euro wil ik het wel proberen. Zojuist aangeschaftquote:Op donderdag 18 april 2024 22:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hou rekening met een, qua combat, redelijk stijle leercurve.
Aangezien jij geen fan bent van het Souls genre.
Niet dat dit een Soulslike is, verre van, maar de combat is erg pittig en onvergevend in het begin.
Voor dat geld kun je je geen buil vallen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Voor die 3,99 euro wil ik het wel proberen. Zojuist aangeschaft
Fallout 4
Watch Dogs Legion Gold Edition (inclusief Watch Dogs 1)
Need for Speed Unbound Palace Edition
Burnout Paradise Remastered
Prima prijsje![]()
Eigenlijk wil ik alleen nog Cyberpunk 2077 Ultimate Edition aanschaffen. Nu met dat schijfje van de PS4 en telkens maar installeren is zo irritant.
Ja had het op de Xbox al een keer een aantal missies gedaan, de rest was echt goedkoop.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je je geen buil vallen.
WD Legion is ook wel leuk.
Bijna 10 uur gespeeld vandaag.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:12 schreef superniger het volgende:
Dave The Diver is mijn nieuwe PowerWash Simulator game.
Kan je makkelijk spelen met een podcast aan.
Ik heb net het kwallenfeest gehouden met alleen maar gerechten met kwallen op het menuquote:
Wat is hier Alice in Wonderland aan?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:00 schreef StateOfMind het volgende:
Soulslike action rpg in Diablo stijl perspectief.
Van de makers van Ori @:Drankster
Release date nog onbekend, wel al early acces op pc sinds een paar dagen.
Oh lache dat zijn we ongeveer even ver. Bij mij is ie over 2 dagen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb net het kwallenfeest gehouden met alleen maar gerechten met kwallen op het menu
Yes! Kwestie van de Nintendo en PlayStation accounts koppelen aan Epic account. Dit moet wel via de site dacht ik.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:38 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn zoon heeft een tijd gespaard om een ps5 te kopen. Net besteld, en maandag komt ie binnen.
Hij speelde fortnite op de switch, en zou graag zijn account meenemen naar de ps5. Kan dit?
Ga je geen fok account voor hem makenquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:38 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn zoon heeft een tijd gespaard om een ps5 te kopen. Net besteld, en maandag komt ie binnen.
Hij speelde fortnite op de switch, en zou graag zijn account meenemen naar de ps5. Kan dit?
Hij is 11,5 , lijkt me ietwat jongquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ga je geen fok account voor hem maken
Fair enoughquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:11 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Hij is 11,5 , lijkt me ietwat jong
Dan beter van niet nee, dat zou hem verpesten 😁quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:11 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Hij is 11,5 , lijkt me ietwat jong
Dat is nog zacht uitgedruktquote:Op zaterdag 20 april 2024 23:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan beter van niet nee, dat zou hem verpesten 😁
quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt
Oh ja ik vind een fysieke PS4-versie met constant de PS4-versie downloaden zo irritantquote:Op zondag 21 april 2024 11:13 schreef Jimbo het volgende:
Bizar dat die game weer zo duur is door die patch, was eerst gewoon overal een tientje
Ze worden wat arrogant. Ook Ubisoft dissen over Skulls & Bones flop.quote:Op zondag 21 april 2024 11:13 schreef Jimbo het volgende:
Bizar dat die game weer zo duur is door die patch, was eerst gewoon overal een tientje
Nu is het een van de betere games en 3/4 jaar support gehad. No Man’s Sky ging ook fout en nu gewoon een geweldige game. Kan je genre niet zijn, maar zit goed in elkaar nu met 6/7 jaar gratis support tot nu toequote:Op zondag 21 april 2024 11:23 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ze worden wat arrogant. Ook Ubisoft dissen over Skulls & Bones flop.
Cyberpunk was zo slecht dat Sony het van de store moest verwijderen.
Nah, de enige reden dat het verwijderd werd is vanwege dat mensen refunds gingen aanvragen en hun systeem handelt dat niet, want je kan niet zomaar een refund krijgen.quote:Op zondag 21 april 2024 11:23 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ze worden wat arrogant. Ook Ubisoft dissen over Skulls & Bones flop.
Cyberpunk was zo slecht dat Sony het van de store moest verwijderen.
Zo zie je maar dat investors pleasen alleen maar schade aan je toko oplevertquote:Op zondag 21 april 2024 11:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nu is het een van de betere games en 3/4 jaar support gehad. No Man’s Sky ging ook fout en nu gewoon een geweldige game. Kan je genre niet zijn, maar zit goed in elkaar nu met 6/7 jaar gratis support tot nu toe
Of het is juist niet zon zacht ei meer zoals de meeste van deze generatie:Dquote:Op zaterdag 20 april 2024 23:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt
Hoezo constant, je download de PS5 versie één keer wanneer je de PS4 disc in je PS5 stopt. Ja er komt een icoon van de PS4 versie op je scherm omdat die disc erin zit maar kost geen geheugen en update ook niet.quote:Op zondag 21 april 2024 11:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh ja ik vind een fysieke PS4-versie met constant de PS4-versie downloaden zo irritant
Dat is hier wel hoor. De PS4-versie wordt telkens gedownload.quote:Op zondag 21 april 2024 12:21 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hoezo constant, je download de PS5 versie één keer wanneer je de PS4 disc in je PS5 stopt. Ja er komt een icoon van de PS4 versie op je scherm omdat die disc erin zit maar kost geen geheugen en update ook niet.
Raar, dat doet die van mij niet.quote:Op zondag 21 april 2024 17:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is hier wel hoor. De PS4-versie wordt telkens gedownload.
Telkens bij No Man’s Sky en Cyberpunk 2077.
Komt mij ook niet bekend voor nee, dat probleem.quote:
Xbox sticks erin douwen <O_.quote:Op zondag 21 april 2024 19:43 schreef Kickinalfa het volgende:
Iemand tips voor een thumbstick/rubber vervanger voor de ps5?
Op bol staan echt enorme hoeveelheden met allerlei prijzen...
ik vind dave the diver erg leuk. Maar na 12 uur gestopt. (wanneer je bij dat dorpje komt)quote:Op zondag 21 april 2024 23:54 schreef Drankster het volgende:
Dave the Diver is samen met Stardew Valley de meest verslavende games die ik ooit gespeeld heb. Sinds donderdag 23:00 al 20 uur met Dave gezwommen.
Herken wel wat je zegt. In het begin haalde ik het maximale uit elke duik en was ik soms per dagdeel een half uur aan het zwemmen. Nu duik ik soms alleen voor een specifieke vis of onderdelen. Heb nu ook zo veel vis in voorraad dat ik niet per se elke dag hoef te duiken. Die visserij, boerderij en quests voor dat 2e dorpje zorgen voor de nodige afwisseling.quote:Op maandag 22 april 2024 09:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik vind dave the diver erg leuk. Maar na 12 uur gestopt. (wanneer je bij dat dorpje komt)
Toen had ik het wel gezien. Want na de zoveelste keer vissen moeten vangen voor je sushi begint het wel beetje steeds het zelfde te worden.
Wat helemaal prima is hoor. Is ook geen fullpriced game. En dus prima mee vermaakt maar na aantal uur vind ik het wel mooi geweest
Haha foutje bedanktquote:Op maandag 22 april 2024 16:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Play Disc en Data Disc gewisseld, geen probleem meer
Nou ik wacht even op een mogelijke PS5 Pro update nu denk ikquote:
En daarna is het wachten op de PS6 updatequote:Op maandag 22 april 2024 19:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nou ik wacht even op een mogelijke PS5 Pro update nu denk ik![]()
Alleen maar de eerste paar missies gedaan
2027 of 2028 mehquote:Op maandag 22 april 2024 20:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En daarna is het wachten op de PS6 update
Wat is daar in vredesnaam racistisch aanquote:Op woensdag 24 april 2024 18:57 schreef Evangelion het volgende:
mood
[ afbeelding ]
(dit schijnt trouwens racistisch te zijn: https://www.ign.com/artic(...)-will-be-patched-out)
google "hard r"quote:Op woensdag 24 april 2024 18:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat is daar in vredesnaam racistisch aan
Dacht dat het voor "Retard" stondquote:Op woensdag 24 april 2024 19:00 schreef Evangelion het volgende:
[..]
google "hard r"
staat voor nigger blijkbaar
Had er zelf nooit van gehoord dus die Koreanen ook niet neem ik aan. Gekke Amerikanen weer over de zeik.
Lies of P is fantastischquote:Op woensdag 24 april 2024 19:37 schreef StateOfMind het volgende:
Past die Koreanen maar schuiven
Lies of P is ook Koreaans.
Al ben ik ook reuze benieuwd naar Black Myth Wukon van onze Chinese bloedels
Zou uit het hoofd in augustus dit jaar uit moeten komen.
Jup.quote:
Is stellae blade al gecancelled op resetera? Het lukte niet vanwege de sexy babes maar vast wel hierdoorquote:Op woensdag 24 april 2024 18:57 schreef Evangelion het volgende:
mood
[ afbeelding ]
(dit schijnt trouwens racistisch te zijn: https://www.ign.com/artic(...)-will-be-patched-out)
is helemaal niks vies aanquote:
Tetten onder een hoofd en giecheltje van iemand die 12 lijkt. Whatever floats your boatquote:
zelf niet gespeeld dus moest het opzoeken. Maar hoe is dit 12?quote:Op donderdag 25 april 2024 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tetten onder een hoofd en giecheltje van iemand die 12 lijkt. Whatever floats your boat
Maar goed, dat heb ik ook bij de Yufi's van Final Fantasy, die bijsmaak.
Dat is voor mij ook geen reden tot niet kopen.
Maar dat parry systeem wel, daar ga ik me echt aan ergeren op den duur.
Visueel qua lichten, glans, schaduwen etc wel heel mooi
Behalve die debiele paardenstaart van 3 meter lang.
Meid knip af, is toch niet praktisch?!![]()
12 was om een punt te maken, 16 vind ik ook engquote:Op donderdag 25 april 2024 14:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zelf niet gespeeld dus moest het opzoeken. Maar hoe is dit 12?Helemaal voor iemand uit azie. Dus zien er al snel jonger uit
[ afbeelding ]
Als je 16 zegt geloof ik het. als het 36 is geloof ik het ook
Wat bedoel je met 'overgesexualiseerd'quote:Op donderdag 25 april 2024 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Stellar Blade demo gespeeld.
Mooie omgeving, mooi popje (wel erg Koreaans kind-,meiske met overgeseksualiseerde kont en dikke tieten.... bijna viezig), maar ook hier (net als bij Strayed Lights) heel erg parry-heavy vecht systeem en daar ben ik echt niet goed in.
SKIP!
Ik vind het niet erg, maar dat is toch zo? Vooral dat laatste.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'overgesexualiseerd'
????
De kont en tieten te dik? Teveel camera shots erop?
Ja. Dat.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'overgesexualiseerd'
????
De kont en tieten te dik? Teveel camera shots erop?
I dunno, niet gespeeld. Alleen de demo gezien. Viel allemaal wel mee in mijn ogen.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Dat.
Het is OVERduidelijk.
Of je je er aan stoort, negeert of op aftrekt is een tweede, maar ontkennen kun je t toch niet?
Maar moet dat dan om het 'goed' te keuren bij wijze van?quote:Op donderdag 25 april 2024 16:19 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, maar dat is toch zo? Vooral dat laatste.
Ze schijnt zich ook vrij kinderlijk te gedragen. Dus geen Bayonetta-type die haar vrouwtje staat.
quote:Op donderdag 25 april 2024 19:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar moet dat dan om het 'goed' te keuren bij wijze van?
Ik bedoel hoeveel anime games zijn er wel niet waar de kinderlijke meisjes erbij lopen als hoertjes? Met dikke tieten en noem maar op maar ze zien er verder uit alsof ze 12 zijn
daar hoor ik namelijk nooit iemand over
Sorry maar daar hoor je letterlijk altijd iedereen overquote:Op donderdag 25 april 2024 19:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar moet dat dan om het 'goed' te keuren bij wijze van?
Ik bedoel hoeveel anime games zijn er wel niet waar de kinderlijke meisjes erbij lopen als hoertjes? Met dikke tieten en noem maar op maar ze zien er verder uit alsof ze 12 zijn
daar hoor ik namelijk nooit iemand over
Same, dat zei ik dan ook.quote:Is niet iets waar ik een spel voor zou oppikken of laten liggen. Als de gameplay leuk is is de gameplay leuk
Tja, er zijn weinig andere games om te promoten bij Sonyquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:13 schreef Evangelion het volgende:
Wel grappig/opvallend dat het preuts geworden Sony nu Stellar Blade zo promoot.
^ THISquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, er zijn weinig andere games om te promoten bij Sony
Noicequote:
Ik las net dat ze toch ook geld aan het teruggeven zijnquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:13 schreef Evangelion het volgende:
Wel grappig/opvallend dat het preuts geworden Sony nu Stellar Blade zo promoot.
ik wil bob! beter komt die als dlcquote:
Kratos heeft ook zweer weinig aanquote:Op maandag 29 april 2024 16:52 schreef Donderkonijn het volgende:
Net of dit de eerste sexy vrouwelijke hoofdpersoon is die bijna naakt ten strijde gaat. Ik bedoe lin Bayonatta word je, hoe beter je het doet qua combostrings, ook steeds naakter. Bovendien is de combat goed gedaan.
B2 en A2 in Nier:automata hebben beide ook een paar weinig verhullende outfits..... who cares, als de game maar goed is.
B2 😱quote:Op maandag 29 april 2024 16:52 schreef Donderkonijn het volgende:
Net of dit de eerste sexy vrouwelijke hoofdpersoon is die bijna naakt ten strijde gaat. Ik bedoe lin Bayonatta word je, hoe beter je het doet qua combostrings, ook steeds naakter. Bovendien is de combat goed gedaan.
B2 en A2 in Nier:automata hebben beide ook een paar weinig verhullende outfits..... who cares, als de game maar goed is.
Ja jammer danquote:
blijft toch bizar dat ze eddy onder DLC hebben gezetquote:
Zijn rage art is zo kut dat ik meteen refund gedaan hebquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
blijft toch bizar dat ze eddy onder DLC hebben gezet
mag je betalen voor de échte king of the ring
Lidia was in Tekken 7 ook dlc, nu mag je weer betalenquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
blijft toch bizar dat ze eddy onder DLC hebben gezet
mag je betalen voor de échte king of the ring
Laat het daar nou net om draaien. Alles er omheen kan me echt geen kut schelen en vermaak me er super goed mee met vrienden op de bankquote:
Ik stoorde mij hier al aan tijdens de demo. Waarom developers dit niet standaard aanzetten is mij een raadsel.quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:52 schreef Donderkonijn het volgende:
En voor de mensen die hem hebben heb ik een tip: zet auto pick up loot aan in de opties, anders zou je nog wel eens wat kunnen missen.
O, kon dat?quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:52 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik vermaak me prima met Stellar Blade. Veel van de combat is beter goed gejat dan slecht bedacht maar dat mag de pret niet drukken. Parry systeem doet hevig denken aan Metal Gear Rising, en de dodge aan GoW ( de oude games) of Bayonetta. En voor de mensen die hem hebben heb ik een tip: zet auto pick up loot aan in de opties, anders zou je nog wel eens wat kunnen missen.
Kan nooit zo irritant zijn als in Horizon voor de patch. Daar bukte Aloy voor elk bloemetje.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, kon dat?
Idd irritant hele tijd dat R2 R2 (of R1, whatever) drukken.
Hmm neequote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:35 schreef StateOfMind het volgende:
Gerucht:
'Xbox brengt alle games naar PlayStation en komt met Steam op de console'
https://www.xgn.nl/nieuws(...)-steam-op-de-console
Het leuke is, behoudens Ori heeft Xbox eigenlijk niets te bieden. Geen volledige referentie maar een grote titel als Hi-Fi Rush heeft op PSNProfiles 2,564 owners, lol.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:35 schreef StateOfMind het volgende:
Gerucht:
Klinkt redelijk aannemelijk omdat qua hardware het niet lekker loopt. De software daarentegen gaat eigenlijk gewoon goed behalve aantal slechte titels. De Microsoft games verkopen in ieder geval goed in de PS Store met Sea of Thieves, Minecraft en de Activision games. Ik denk heel goed wat ze gaan doenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:35 schreef StateOfMind het volgende:
Gerucht:
Al die extra accounts zijn anders echt pure **. Terechte klachten dusquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:30 schreef MMaRsu het volgende:
Jeeezus wat een gejank van de pc gamers ivm Helldivers 2. Je moest altijd al een PSN account maken om het te kunnen spelen. Dat was uitgeschakeld met de launch ivm technische issues.
Nu moet het dus wel weer, en mensen flippen alsof het de ziekste shit ooit is. Ja sony anti consumer blabla la
Lees anders gewoon ff de store page van het product dat je koopt.
Maak een psn account, duurt 5 minuten.
Maar maar maar Sony lekt privacy gegevens dus ben ik niet veilig!!111 zomg
Nou dan zet je fake info in die psn account sjonge jonge
maar maar maar in sommige landen kan je geen psn gebruiken!!
Nou maak een account aan met regio nederland of whatever en het kan wel
Fucking jankerds man moe wordt ik ervan
En dan ook echt 10k negatieve reviews achterlaten man man man breinloze mensen
Deze downie zal wel dingen weten inderdaadquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:21 schreef DKUp het volgende:
[ x ]
AnotherOne.gif
Day one op de PS5 als waar![]()
Gears en Forza op de PlayStation zeg ik geen nee tegen.
Ziet eruit als een betrouwbare bronquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:36 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Deze downie zal wel dingen weten inderdaad
[ x ]
Je maakt het aan en kijkt er nooit meer naar om, who cares. Je hoeft niet eens meer dan 1x in te loggenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:19 schreef RadioOranje het volgende:
[..]
Al die extra accounts zijn anders echt pure **. Terechte klachten dus
Zou ik ook vet vinden ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:21 schreef DKUp het volgende:
[ x ]
AnotherOne.gif
Day one op de PS5 als waar![]()
Gears en Forza op de PlayStation zeg ik geen nee tegen.
Kan je beter emuleren op een pc 60fps en 4k etc. 30fps Zelda zuigtquote:Op zondag 5 mei 2024 10:16 schreef StateOfMind het volgende:
Mocht het allemaal waar blijken te zijn, en alle Xbox games ook naar PlayStation komen (of dat nou day one of later is), dan denk ik dat ik mijn Series X eruit doe en er een Nintendo Switch voor in de plaats neem.
Al was het maar voor Zelda Breath of the Wilde.
Totaal geen spijt de Xbox weg te hebben gedaan. PS5, SWOLED en Steam Deck combo is zo goed. Er gaan geruchten over een BotW en/of TotK remaster voor de Switch opvolger. Gears en Forza zijn prima. Starfield krijgt hopelijk een 2.0 versie wat een hoop oplost. Microsoft kan zich beter focussen op software.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:16 schreef StateOfMind het volgende:
Mocht het allemaal waar blijken te zijn, en alle Xbox games ook naar PlayStation komen (of dat nou day one of later is), dan denk ik dat ik mijn Series X eruit doe en er een Nintendo Switch voor in de plaats neem.
Al was het maar voor Zelda Breath of the Wilde.
Dat is op de pcquote:Op zondag 5 mei 2024 10:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik las laatst op reddit dat een aantal ps4 games heel vervelend spelen op de ps5 door de 30 fps limiet zoals de Spyro remaster? Ervaren jullie dit ook?
Zie het wel gebeuren. Microsofts beste keuze ook, want we weten denk ik wel op welke console de meeste current gen games worden verkocht fysiek en digitaal.quote:
Dus prima speelbaar(zoals op de ps4) op de ps5 wel?quote:Op zondag 5 mei 2024 11:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Totaal geen spijt de Xbox weg te hebben gedaan. PS5, SWOLED en Steam Deck combo is zo goed. Er gaan geruchten over een BotW en/of TotK remaster voor de Switch opvolger. Gears en Forza zijn prima. Starfield krijgt hopelijk een 2.0 versie wat een hoop oplost. Microsoft kan zich beter focussen op software.
[..]
Dat is op de pc![]()
Bij die segmenten moet je de fps op 30FPS zetten. Spyro heeft nooit een 60fps update gekregen voor de PS5 helaas.
[..]
Zie het wel gebeuren. Microsofts beste keuze ook, want we weten denk ik wel op welke console de meeste current gen games worden verkocht fysiek en digitaal.
Ja, Spyro Remasters zijn gewoon goed op de PS4 en PS5. Op de PS4 Pro en PS5 is de resolutie volgens mij 1440P.quote:Op zondag 5 mei 2024 11:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dus prima speelbaar(zoals op de ps4) op de ps5 wel?
Oke thanks.quote:Op zondag 5 mei 2024 11:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, Spyro Remasters zijn gewoon goed op de PS4 en PS5. Op de PS4 Pro en PS5 is de resolutie volgens mij 1440P.
Nee, helemaal niet. Althans vond ik niet.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:55 schreef Ang3l het volgende:
Dit weekend weer verder gegaan met FF VII.
Echt fuck off met je kolere mini games in de main story. Heel toernooi Queens Blood door moeten worstelen om door te kunnen gaan (da's op zich nog een oke spel), maar daarna op dat strand weer al die tyfus kinderachtige games (parkeer je segway, fotografeer een cactus) om een strand outfitje te scoren omdat je anders t strand niet op magEcht hou op met me. Wat een kinderachtig geneuzel.
FF XVI was niet zo kinderachtig, op een moogeltje hier en daar na.
Was het origineel van VII ook zo infantiel?
249.96 euroquote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:23 schreef murp het volgende:
Jongens, help me even. Wat kost een 2e hands ps5 disc met 2 controllers volgens jullie?
¤420,69quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:23 schreef murp het volgende:
Jongens, help me even. Wat kost een 2e hands ps5 disc met 2 controllers volgens jullie?
450 euro.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:23 schreef murp het volgende:
Ah, ik heb geen garantie nodig. Alleen zal ik zo iets niet op Facebook marktplaats kopenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:48 schreef StateOfMind het volgende:
Ligt er natuurlijk aan of je het via Marktplaats koopt, of tweedehands bij een (web)winkel, met garantie (iig CEX geeft 24 maanden garantie).
Wat een geldquote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:murp:
https://www.gamemania.nl/nl/consoles/playstation-5/used
Best prijzig nog steeds.
EDIT: bijna allemaal nieuw, dus geen used
Thanks! Ik ga eens even kijkenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:00 schreef StateOfMind het volgende:
Hier nog een zooi tweedehands, weliswaar met 1 controller, maar een 2e kun je ook los kopen.
https://nl.webuy.com/search?stext=PS5
2 jaar garantie.
@:murp
Grote kans dat er dit jaar een ps5 pro komt, kan je beter daarop wachten.quote:
Dat zie ik maar als je naar de prijzen kijkt is het nou ook weer niet echt de moeite. Er vanuitgaande dat een ps5 pro niet meer kost dan 550.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:46 schreef StateOfMind het volgende:
Hij vraagt specifiek om een tweedehandse PS5.
Als er dit jaar een PS5 Pro komt mag je mijn huidige wel overnemen voor een eurootje of 200/250. Wel met maar 1 controller en zonder doos.quote:
Oe wow, ik stuur je een DMquote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:38 schreef Drankster het volgende:
[..]
Als er dit jaar een PS5 Pro komt mag je mijn huidige wel overnemen voor een eurootje of 200/250. Wel met maar 1 controller en zonder doos.
Banishers heeft nu een trial op Xbox en PlayStation.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:44 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren, na 9 jaar, eindelijk Fallout 4 uitgespeeld.
Vond hem idd maar matig en ben op een gegeven moment maar overpowered door de main quests gerust.
Nu eerst verder met Diablo 4 en ik denk dat ik daarna Banishers Ghost of New Eden maar ga kopen.
Is nieuw 45,99 bij de Mediamarkt, en sinds vorig jaar zit er hier eindelijk een vestiging, in het oude BCC pand.
Ze hebben het teruggedraaid. Gelukkig zijn niet alle mensen zo volgzaam als jijquote:Op zondag 5 mei 2024 10:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je maakt het aan en kijkt er nooit meer naar om, who cares. Je hoeft niet eens meer dan 1x in te loggen
Nee het zijn allemaal stuk voor stuk jankerds. als je nou in een land woond waar PSN niet gebruikt kan worden tot daarquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:52 schreef RadioOranje het volgende:
[..]
Ze hebben het teruggedraaid. Gelukkig zijn niet alle mensen zo volgzaam als jij
We gaan je niet zien voor GTA 6? Daar heb je wel een Rockstar Account voor nodigquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:52 schreef RadioOranje het volgende:
[..]
Zogenaamde Masterrace.quote:
Wel mooi dat we het een keer dik eens zijn hahaquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jankerds echt man. En dan wel 5 launchers hebben van ubi origin en wat nog meer
Als er toch íemand hier tegendraads is ben jij het welquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wel mooi dat we het een keer dik eens zijn haha
Ja dit soort zweefteverij komt er bij mij niet inquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wel mooi dat we het een keer dik eens zijn haha
Hahahaquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
We gaan je niet zien voor GTA 6? Daar heb je wel een Rockstar Account voor nodig
Ben blij dat er nog echte helden bestaan, bedankt hiervoor.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:52 schreef RadioOranje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 mei 2024 07:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Ben blij dat er nog echte helden bestaan, bedankt hiervoor.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 07:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik hoop voor mehmarsu dat redeneren op die manier niet doorwerkt in zijn leventje buiten gaming. Dat zou zielig zijnquote:Op donderdag 9 mei 2024 07:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Met een basic FOK! abo kan je al users blokkeren.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:26 schreef RadioOranje het volgende:
[..]
Ik hoop voor mehmarsu dat redeneren op die manier niet doorwerkt in zijn leventje buiten gaming. Dat zou zielig zijn
Vanaf dag 1 (vandaag) op PS+ Extra ook. Iemand bij Sony is goed bezig: Dave the Diver, Zau en nu Animal Well day one.quote:
ssssshquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behalve op Grindr, ouwe viespeuk.
MMarsu heeft me niet zover gekregen maar als we dit soort zweefteverij krijgen dan is het aantrekelijkquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met een basic FOK! abo kan je al users blokkeren.
quote:Season pass will cost $40 and will give you access to a questline called "Origami Killer"
Steek die Season Pass op een plek waar de zon niet schijntquote:
Tja.. je weet hoe Ubisoft is. Durf er geld op te leggen dat je ook weer 3 dagen early access krijgt met de 120 "ULTIMATE" editiequote:Op maandag 13 mei 2024 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Steek die Season Pass op een plek waar de zon niet schijnt
Zoveel zin inquote:Op maandag 13 mei 2024 19:11 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
15 November komt die uit
[ afbeelding ]
Dat is ook het enige. Zou zomaar de eerste AC zijn die ik wil hebben.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja.. je weet hoe Ubisoft is. Durf er geld op te leggen dat je ook weer 3 dagen early access krijgt met de 120 "ULTIMATE" editie.
Maarja, wel enigszins hyped ivm de setting
na 4 jaar hoop ik dat het een goede game is.. ze hebben de tijd gehadquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:49 schreef StateOfMind het volgende:
De laatste grote AC game dateert inmiddels alweer van november 2020.
Valhalla en Demon's Souls waren mijn eerste PS5 games.
Mirage kwam vorig jaar uit, maar was een kleinere game, en in eerste instantie zou dat een Valhalla uitbreiding zijn.
Ben erg benieuwd naar AC Shadows
Heb het sowieso altijd al leuke games gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |