Ga je geen fok account voor hem makenquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:38 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn zoon heeft een tijd gespaard om een ps5 te kopen. Net besteld, en maandag komt ie binnen.
Hij speelde fortnite op de switch, en zou graag zijn account meenemen naar de ps5. Kan dit?
Hij is 11,5 , lijkt me ietwat jongquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ga je geen fok account voor hem maken
Fair enoughquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:11 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Hij is 11,5 , lijkt me ietwat jong
Dan beter van niet nee, dat zou hem verpesten 😁quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:11 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Hij is 11,5 , lijkt me ietwat jong
Dat is nog zacht uitgedruktquote:Op zaterdag 20 april 2024 23:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan beter van niet nee, dat zou hem verpesten 😁
quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt
Oh ja ik vind een fysieke PS4-versie met constant de PS4-versie downloaden zo irritantquote:Op zondag 21 april 2024 11:13 schreef Jimbo het volgende:
Bizar dat die game weer zo duur is door die patch, was eerst gewoon overal een tientje
Ze worden wat arrogant. Ook Ubisoft dissen over Skulls & Bones flop.quote:Op zondag 21 april 2024 11:13 schreef Jimbo het volgende:
Bizar dat die game weer zo duur is door die patch, was eerst gewoon overal een tientje
Nu is het een van de betere games en 3/4 jaar support gehad. No Man’s Sky ging ook fout en nu gewoon een geweldige game. Kan je genre niet zijn, maar zit goed in elkaar nu met 6/7 jaar gratis support tot nu toequote:Op zondag 21 april 2024 11:23 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ze worden wat arrogant. Ook Ubisoft dissen over Skulls & Bones flop.
Cyberpunk was zo slecht dat Sony het van de store moest verwijderen.
Nah, de enige reden dat het verwijderd werd is vanwege dat mensen refunds gingen aanvragen en hun systeem handelt dat niet, want je kan niet zomaar een refund krijgen.quote:Op zondag 21 april 2024 11:23 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ze worden wat arrogant. Ook Ubisoft dissen over Skulls & Bones flop.
Cyberpunk was zo slecht dat Sony het van de store moest verwijderen.
Zo zie je maar dat investors pleasen alleen maar schade aan je toko oplevertquote:Op zondag 21 april 2024 11:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nu is het een van de betere games en 3/4 jaar support gehad. No Man’s Sky ging ook fout en nu gewoon een geweldige game. Kan je genre niet zijn, maar zit goed in elkaar nu met 6/7 jaar gratis support tot nu toe
Of het is juist niet zon zacht ei meer zoals de meeste van deze generatie:Dquote:Op zaterdag 20 april 2024 23:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt
Hoezo constant, je download de PS5 versie één keer wanneer je de PS4 disc in je PS5 stopt. Ja er komt een icoon van de PS4 versie op je scherm omdat die disc erin zit maar kost geen geheugen en update ook niet.quote:Op zondag 21 april 2024 11:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh ja ik vind een fysieke PS4-versie met constant de PS4-versie downloaden zo irritant
Dat is hier wel hoor. De PS4-versie wordt telkens gedownload.quote:Op zondag 21 april 2024 12:21 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hoezo constant, je download de PS5 versie één keer wanneer je de PS4 disc in je PS5 stopt. Ja er komt een icoon van de PS4 versie op je scherm omdat die disc erin zit maar kost geen geheugen en update ook niet.
Raar, dat doet die van mij niet.quote:Op zondag 21 april 2024 17:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is hier wel hoor. De PS4-versie wordt telkens gedownload.
Telkens bij No Man’s Sky en Cyberpunk 2077.
Komt mij ook niet bekend voor nee, dat probleem.quote:
Xbox sticks erin douwen <O_.quote:Op zondag 21 april 2024 19:43 schreef Kickinalfa het volgende:
Iemand tips voor een thumbstick/rubber vervanger voor de ps5?
Op bol staan echt enorme hoeveelheden met allerlei prijzen...
ik vind dave the diver erg leuk. Maar na 12 uur gestopt. (wanneer je bij dat dorpje komt)quote:Op zondag 21 april 2024 23:54 schreef Drankster het volgende:
Dave the Diver is samen met Stardew Valley de meest verslavende games die ik ooit gespeeld heb. Sinds donderdag 23:00 al 20 uur met Dave gezwommen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |