Door veel te exploren verdien je genoeg XP, gold, loot en wapens en armour om sterk te worden.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Voor diegenen die DD2 spelen:
Was ook meer om te laten zien hoe de game te breken isquote:Op donderdag 18 april 2024 20:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Door veel te exploren verdien je genoeg XP, gold, loot en wapens en armour om sterk te worden.
Geen exploits of tips nodig als je de game gewoon speelt op de manier.
Als je je puur en alleen op de main quests volgt, dan kom je wel in de problemen, want in de kern is het geen makkelijke game an sich.
Op stampenquote:Op donderdag 18 april 2024 20:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was ook meer om te laten zien hoe de game te breken is
Dit is niet eens exploiten dit ziin gewoon slechte geteste game mechanicsquote:Op donderdag 18 april 2024 20:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Door veel te exploren verdien je genoeg XP, gold, loot en wapens en armour om sterk te worden.
Geen exploits of tips nodig als je de game gewoon speelt op de manier.
Als je je puur en alleen op de main quests volgt, dan kom je wel in de problemen, want in de kern is het geen makkelijke game an sich.
quote:Op donderdag 18 april 2024 13:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dan ben je een kwartier te laat. Het is om 20:00.
Hou rekening met een, qua combat, redelijk stijle leercurve.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker hoor
Morgen even deeltje 1 aanschaffen
Bazengame ziet er heerlijk uit iddquote:
Heb geen antwoord op je vraag maar iedereen zegt dat je beter tot 14 mei kan wachten want dan gooien ze meerdere systemen helemaal om. Loot 2.0 etcquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:31 schreef StateOfMind het volgende:
Even een onvervalste crosspost aangezien er hier nog wel activiteit is
Wát is de leukste maar vooral ook sterkste solo class voor Diablo 4?
Ik ga puur en alleen voor de campaign, dat eindeloze grinden voor alsmaar betere gear in de endgame is niet mijn ding.
Voor die 3,99 euro wil ik het wel proberen. Zojuist aangeschaftquote:Op donderdag 18 april 2024 22:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hou rekening met een, qua combat, redelijk stijle leercurve.
Aangezien jij geen fan bent van het Souls genre.
Niet dat dit een Soulslike is, verre van, maar de combat is erg pittig en onvergevend in het begin.
Voor dat geld kun je je geen buil vallen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Voor die 3,99 euro wil ik het wel proberen. Zojuist aangeschaft
Fallout 4
Watch Dogs Legion Gold Edition (inclusief Watch Dogs 1)
Need for Speed Unbound Palace Edition
Burnout Paradise Remastered
Prima prijsje![]()
Eigenlijk wil ik alleen nog Cyberpunk 2077 Ultimate Edition aanschaffen. Nu met dat schijfje van de PS4 en telkens maar installeren is zo irritant.
Ja had het op de Xbox al een keer een aantal missies gedaan, de rest was echt goedkoop.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je je geen buil vallen.
WD Legion is ook wel leuk.
Bijna 10 uur gespeeld vandaag.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:12 schreef superniger het volgende:
Dave The Diver is mijn nieuwe PowerWash Simulator game.
Kan je makkelijk spelen met een podcast aan.
Ik heb net het kwallenfeest gehouden met alleen maar gerechten met kwallen op het menuquote:
Wat is hier Alice in Wonderland aan?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:00 schreef StateOfMind het volgende:
Soulslike action rpg in Diablo stijl perspectief.
Van de makers van Ori @:Drankster
Release date nog onbekend, wel al early acces op pc sinds een paar dagen.
Oh lache dat zijn we ongeveer even ver. Bij mij is ie over 2 dagen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb net het kwallenfeest gehouden met alleen maar gerechten met kwallen op het menu
Yes! Kwestie van de Nintendo en PlayStation accounts koppelen aan Epic account. Dit moet wel via de site dacht ik.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:38 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn zoon heeft een tijd gespaard om een ps5 te kopen. Net besteld, en maandag komt ie binnen.
Hij speelde fortnite op de switch, en zou graag zijn account meenemen naar de ps5. Kan dit?
Ga je geen fok account voor hem makenquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:38 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn zoon heeft een tijd gespaard om een ps5 te kopen. Net besteld, en maandag komt ie binnen.
Hij speelde fortnite op de switch, en zou graag zijn account meenemen naar de ps5. Kan dit?
Hij is 11,5 , lijkt me ietwat jongquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ga je geen fok account voor hem maken
Fair enoughquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:11 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Hij is 11,5 , lijkt me ietwat jong
Dan beter van niet nee, dat zou hem verpesten 😁quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:11 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Hij is 11,5 , lijkt me ietwat jong
Dat is nog zacht uitgedruktquote:Op zaterdag 20 april 2024 23:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan beter van niet nee, dat zou hem verpesten 😁
quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt
Oh ja ik vind een fysieke PS4-versie met constant de PS4-versie downloaden zo irritantquote:Op zondag 21 april 2024 11:13 schreef Jimbo het volgende:
Bizar dat die game weer zo duur is door die patch, was eerst gewoon overal een tientje
Ze worden wat arrogant. Ook Ubisoft dissen over Skulls & Bones flop.quote:Op zondag 21 april 2024 11:13 schreef Jimbo het volgende:
Bizar dat die game weer zo duur is door die patch, was eerst gewoon overal een tientje
Nu is het een van de betere games en 3/4 jaar support gehad. No Man’s Sky ging ook fout en nu gewoon een geweldige game. Kan je genre niet zijn, maar zit goed in elkaar nu met 6/7 jaar gratis support tot nu toequote:Op zondag 21 april 2024 11:23 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ze worden wat arrogant. Ook Ubisoft dissen over Skulls & Bones flop.
Cyberpunk was zo slecht dat Sony het van de store moest verwijderen.
Nah, de enige reden dat het verwijderd werd is vanwege dat mensen refunds gingen aanvragen en hun systeem handelt dat niet, want je kan niet zomaar een refund krijgen.quote:Op zondag 21 april 2024 11:23 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ze worden wat arrogant. Ook Ubisoft dissen over Skulls & Bones flop.
Cyberpunk was zo slecht dat Sony het van de store moest verwijderen.
Zo zie je maar dat investors pleasen alleen maar schade aan je toko oplevertquote:Op zondag 21 april 2024 11:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nu is het een van de betere games en 3/4 jaar support gehad. No Man’s Sky ging ook fout en nu gewoon een geweldige game. Kan je genre niet zijn, maar zit goed in elkaar nu met 6/7 jaar gratis support tot nu toe
Of het is juist niet zon zacht ei meer zoals de meeste van deze generatie:Dquote:Op zaterdag 20 april 2024 23:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt
Hoezo constant, je download de PS5 versie één keer wanneer je de PS4 disc in je PS5 stopt. Ja er komt een icoon van de PS4 versie op je scherm omdat die disc erin zit maar kost geen geheugen en update ook niet.quote:Op zondag 21 april 2024 11:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh ja ik vind een fysieke PS4-versie met constant de PS4-versie downloaden zo irritant
Dat is hier wel hoor. De PS4-versie wordt telkens gedownload.quote:Op zondag 21 april 2024 12:21 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hoezo constant, je download de PS5 versie één keer wanneer je de PS4 disc in je PS5 stopt. Ja er komt een icoon van de PS4 versie op je scherm omdat die disc erin zit maar kost geen geheugen en update ook niet.
Raar, dat doet die van mij niet.quote:Op zondag 21 april 2024 17:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is hier wel hoor. De PS4-versie wordt telkens gedownload.
Telkens bij No Man’s Sky en Cyberpunk 2077.
Komt mij ook niet bekend voor nee, dat probleem.quote:
Xbox sticks erin douwen <O_.quote:Op zondag 21 april 2024 19:43 schreef Kickinalfa het volgende:
Iemand tips voor een thumbstick/rubber vervanger voor de ps5?
Op bol staan echt enorme hoeveelheden met allerlei prijzen...
ik vind dave the diver erg leuk. Maar na 12 uur gestopt. (wanneer je bij dat dorpje komt)quote:Op zondag 21 april 2024 23:54 schreef Drankster het volgende:
Dave the Diver is samen met Stardew Valley de meest verslavende games die ik ooit gespeeld heb. Sinds donderdag 23:00 al 20 uur met Dave gezwommen.
Herken wel wat je zegt. In het begin haalde ik het maximale uit elke duik en was ik soms per dagdeel een half uur aan het zwemmen. Nu duik ik soms alleen voor een specifieke vis of onderdelen. Heb nu ook zo veel vis in voorraad dat ik niet per se elke dag hoef te duiken. Die visserij, boerderij en quests voor dat 2e dorpje zorgen voor de nodige afwisseling.quote:Op maandag 22 april 2024 09:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik vind dave the diver erg leuk. Maar na 12 uur gestopt. (wanneer je bij dat dorpje komt)
Toen had ik het wel gezien. Want na de zoveelste keer vissen moeten vangen voor je sushi begint het wel beetje steeds het zelfde te worden.
Wat helemaal prima is hoor. Is ook geen fullpriced game. En dus prima mee vermaakt maar na aantal uur vind ik het wel mooi geweest
Haha foutje bedanktquote:Op maandag 22 april 2024 16:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Play Disc en Data Disc gewisseld, geen probleem meer
Nou ik wacht even op een mogelijke PS5 Pro update nu denk ikquote:
En daarna is het wachten op de PS6 updatequote:Op maandag 22 april 2024 19:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nou ik wacht even op een mogelijke PS5 Pro update nu denk ik![]()
Alleen maar de eerste paar missies gedaan
2027 of 2028 mehquote:Op maandag 22 april 2024 20:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En daarna is het wachten op de PS6 update
Wat is daar in vredesnaam racistisch aanquote:Op woensdag 24 april 2024 18:57 schreef Evangelion het volgende:
mood
[ afbeelding ]
(dit schijnt trouwens racistisch te zijn: https://www.ign.com/artic(...)-will-be-patched-out)
google "hard r"quote:Op woensdag 24 april 2024 18:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat is daar in vredesnaam racistisch aan
Dacht dat het voor "Retard" stondquote:Op woensdag 24 april 2024 19:00 schreef Evangelion het volgende:
[..]
google "hard r"
staat voor nigger blijkbaar
Had er zelf nooit van gehoord dus die Koreanen ook niet neem ik aan. Gekke Amerikanen weer over de zeik.
Lies of P is fantastischquote:Op woensdag 24 april 2024 19:37 schreef StateOfMind het volgende:
Past die Koreanen maar schuiven
Lies of P is ook Koreaans.
Al ben ik ook reuze benieuwd naar Black Myth Wukon van onze Chinese bloedels
Zou uit het hoofd in augustus dit jaar uit moeten komen.
Jup.quote:
Is stellae blade al gecancelled op resetera? Het lukte niet vanwege de sexy babes maar vast wel hierdoorquote:Op woensdag 24 april 2024 18:57 schreef Evangelion het volgende:
mood
[ afbeelding ]
(dit schijnt trouwens racistisch te zijn: https://www.ign.com/artic(...)-will-be-patched-out)
is helemaal niks vies aanquote:
Tetten onder een hoofd en giecheltje van iemand die 12 lijkt. Whatever floats your boatquote:
zelf niet gespeeld dus moest het opzoeken. Maar hoe is dit 12?quote:Op donderdag 25 april 2024 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tetten onder een hoofd en giecheltje van iemand die 12 lijkt. Whatever floats your boat
Maar goed, dat heb ik ook bij de Yufi's van Final Fantasy, die bijsmaak.
Dat is voor mij ook geen reden tot niet kopen.
Maar dat parry systeem wel, daar ga ik me echt aan ergeren op den duur.
Visueel qua lichten, glans, schaduwen etc wel heel mooi
Behalve die debiele paardenstaart van 3 meter lang.
Meid knip af, is toch niet praktisch?!![]()
12 was om een punt te maken, 16 vind ik ook engquote:Op donderdag 25 april 2024 14:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zelf niet gespeeld dus moest het opzoeken. Maar hoe is dit 12?Helemaal voor iemand uit azie. Dus zien er al snel jonger uit
[ afbeelding ]
Als je 16 zegt geloof ik het. als het 36 is geloof ik het ook
Wat bedoel je met 'overgesexualiseerd'quote:Op donderdag 25 april 2024 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Stellar Blade demo gespeeld.
Mooie omgeving, mooi popje (wel erg Koreaans kind-,meiske met overgeseksualiseerde kont en dikke tieten.... bijna viezig), maar ook hier (net als bij Strayed Lights) heel erg parry-heavy vecht systeem en daar ben ik echt niet goed in.
SKIP!
Ik vind het niet erg, maar dat is toch zo? Vooral dat laatste.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'overgesexualiseerd'
????
De kont en tieten te dik? Teveel camera shots erop?
Ja. Dat.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'overgesexualiseerd'
????
De kont en tieten te dik? Teveel camera shots erop?
I dunno, niet gespeeld. Alleen de demo gezien. Viel allemaal wel mee in mijn ogen.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Dat.
Het is OVERduidelijk.
Of je je er aan stoort, negeert of op aftrekt is een tweede, maar ontkennen kun je t toch niet?
Maar moet dat dan om het 'goed' te keuren bij wijze van?quote:Op donderdag 25 april 2024 16:19 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, maar dat is toch zo? Vooral dat laatste.
Ze schijnt zich ook vrij kinderlijk te gedragen. Dus geen Bayonetta-type die haar vrouwtje staat.
quote:Op donderdag 25 april 2024 19:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar moet dat dan om het 'goed' te keuren bij wijze van?
Ik bedoel hoeveel anime games zijn er wel niet waar de kinderlijke meisjes erbij lopen als hoertjes? Met dikke tieten en noem maar op maar ze zien er verder uit alsof ze 12 zijn
daar hoor ik namelijk nooit iemand over
Sorry maar daar hoor je letterlijk altijd iedereen overquote:Op donderdag 25 april 2024 19:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar moet dat dan om het 'goed' te keuren bij wijze van?
Ik bedoel hoeveel anime games zijn er wel niet waar de kinderlijke meisjes erbij lopen als hoertjes? Met dikke tieten en noem maar op maar ze zien er verder uit alsof ze 12 zijn
daar hoor ik namelijk nooit iemand over
Same, dat zei ik dan ook.quote:Is niet iets waar ik een spel voor zou oppikken of laten liggen. Als de gameplay leuk is is de gameplay leuk
Tja, er zijn weinig andere games om te promoten bij Sonyquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:13 schreef Evangelion het volgende:
Wel grappig/opvallend dat het preuts geworden Sony nu Stellar Blade zo promoot.
^ THISquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, er zijn weinig andere games om te promoten bij Sony
Noicequote:
Ik las net dat ze toch ook geld aan het teruggeven zijnquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:13 schreef Evangelion het volgende:
Wel grappig/opvallend dat het preuts geworden Sony nu Stellar Blade zo promoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |