SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Amen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:33 schreef RaXz het volgende:
Pas geleden FF9 weer aangeschaft, ziet er een stuk beter dan vroeger
Ik ben ook niet al te enthousiast over FF7 Rebirth, geef mij maar de oude Final Fantasy. Gelukkig houden ze bij Dragon Quest nog altijd voet bij stuk en is het nog ouderwets turn based, hopelijk ook bij het nieuwe deel.
Dnno man, ik heb gewoon die dragon baws verslagen en toen ging ik op een troon zitten en toen kwamen de creditsquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:34 schreef StateOfMind het volgende:
Dragon's Dogma 2 einddraak verslagen
Eerst de good ending gehad
Daarna teruggegaan voor de true ending.
Die endgame daarna doe ik over een tijd wel een keer, want in principe heb ik de game al uitgespeeld (true ending is gewoon te missen als je niet oplet).
Ziet er op zich wel interessant uit.
Hoe lang duurt die endgame eigenlijk? @:2dope
In dat geval kun je je laatste save laden en danquote:Op dinsdag 9 april 2024 23:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dnno man, ik heb gewoon die dragon baws verslagen en toen ging ik op een troon zitten en toen kwamen de credits
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
T gaat mij niet om de turnbased, maar om het extreem kinderlijke van Final Fantasy VII af en toe.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:33 schreef RaXz het volgende:
Pas geleden FF9 weer aangeschaft, ziet er een stuk beter dan vroeger
Ik ben ook niet al te enthousiast over FF7 Rebirth, geef mij maar de oude Final Fantasy. Gelukkig houden ze bij Dragon Quest nog altijd voet bij stuk en is het nog ouderwets turn based, hopelijk ook bij het nieuwe deel.
All work and no play makes Cloud a dull boyquote:Op woensdag 10 april 2024 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T gaat mij niet om de turnbased, maar om het extreem kinderlijke van Final Fantasy af en toe.
Die moogles, die chocobo's, die giechel tutjes. Zo'n extreem mopperige Cloud, Schreeuwlelijk Barreth en giga zoetsappige Aerith. Het lijkt wel een parodie af en toe, met mega overdreven karikaturen.
En ja, dat is nou eenmaal JPRG denk ik dan.
En dan kijk ik naar wat er voor mooie verhalende spellen zijn uitgekomen sinds de tijd dat ik echt FF speelde, en dan valt zoiets als FF toch echt in t niet voor mij qua verhaal.
Gelukkig zit dat vooral in de sidequests, dus misschien moet ik me daar gewoon overheen zetten en de main story volgen. Maar dan zie ik weer een open wereld en dan krijg ik FOMO en wil ik toch alles doen
Ik vidn t vooral heel veel suffe fluff er omheen.
Thanks voor de bevestiging. E-Z skip voor mij dusquote:Op woensdag 10 april 2024 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T gaat mij niet om de turnbased, maar om het extreem kinderlijke van Final Fantasy VII af en toe.
Die moogles, die chocobo's, die giechel tutjes. Zo'n extreem mopperige Cloud, Schreeuwlelijk Barreth en giga zoetsappige Aerith. Het lijkt wel een parodie af en toe, met mega overdreven karikaturen.
En ja, dat is nou eenmaal JPRG denk ik dan.
En dan kijk ik naar wat er voor mooie verhalende spellen zijn uitgekomen sinds de tijd dat ik echt FF speelde, en dan valt zoiets als FF toch echt in t niet voor mij qua verhaal.
Gelukkig zit dat vooral in de sidequests, dus misschien moet ik me daar gewoon overheen zetten en de main story volgen. Maar dan zie ik weer een open wereld en dan krijg ik FOMO en wil ik toch alles doen
Ik vind t vooral heel veel suffe fluff er omheen.
Ja sommigen vinden dat misschien wel heel leuk. Ik niet.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:39 schreef Evangelion het volgende:
XVI heeft bewust geen minigames en ongein omdat ze een serieus verhaal wilde vertellen. Maar Rebirth wordt juist wel geprezen daarvoor.
Zelf allebei nog niet gespeeld.
Dit heb ik met de meeste JRPG's van nu.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:28 schreef Ang3l het volgende:
maar om het extreem kinderlijke van Final Fantasy VII af en toe.
Dit ben ik wel vaak.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:03 schreef RaXz het volgende:
Ik het blije in JRPG's op z'n tijd wel waarderen, maar daar moet ik echt voor in een bepaalde bui zijn.
Vergeet de meest vage "humor" en awkwardness niet.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:13 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dit ben ik wel vaak.
[ afbeelding ]
40 uur voordat het verhaal opgang komt
te lange cutscenes
vaag skill en/of level-up systeem
verplichte minigames
Eerste deel is nu 3.99 op Xbox.quote:Op vrijdag 12 april 2024 00:45 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Kingdom Come Deliverance II hype HOLY SHIT
Topgame, wel een beetje clunky en vreemd af en toe, zeker het zwaardvechten en boogschieten vergt enige training (die je ook kan doen ingame) maar is wel echt tof.quote:Op vrijdag 12 april 2024 06:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerste deel is nu 3.99 op Xbox.
Heb m gekocht
Als je nou de fysieke versie had gekocht dan had je een quote van mijn review op je hoesje gehadquote:Op vrijdag 12 april 2024 06:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerste deel is nu 3.99 op Xbox.
Heb m gekocht
quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Als je nou de fysieke versie had gekocht dan had je een quote van mijn review op je hoesje gehad![]()
[ afbeelding ]
Als ik dat had geweten had ik de game natuurlijk allaaaang gekochtquote:Op vrijdag 12 april 2024 11:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Als je nou de fysieke versie had gekocht dan had je een quote van mijn review op je hoesje gehad![]()
[ afbeelding ]
Baasquote:Op vrijdag 12 april 2024 11:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lol serieus ze hebben fok gekozen als quotequote:Op vrijdag 12 april 2024 11:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gebeurde in de hoogtijdagen van FOK!games heel vaak. Ik ben weleens gequote door Nintendo voor een reclamecampagne. Een quote op het hoesje is echter wel het toppunt.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Lol serieus ze hebben fok gekozen als quote
Dat is wel vet.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er toch vrij schoon uitquote:
quote:
Ik heb de kickstarter versie.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Baasquote:Op vrijdag 12 april 2024 11:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Clunky first person medieval combat is idd een niche genrequote:Op vrijdag 12 april 2024 19:28 schreef MMaRsu het volgende:
Fans van het genre is dat niet een beetje een dingetje wat de meeste review sites vermijden?
Ik vond het er echt super kut uitzienquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:46 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Clunky first person medieval combat is idd een niche genre
Niet officieel aangekondigd, maar de geruchten gaan al jaren en de laatste dagen zeggen de meeste mensen dat het echt om een vervolg gaat.quote:Op maandag 15 april 2024 18:50 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ok post het gewoon als het er is (niet tegen jou maar wel de dev)
We weten al dat het kingdom come deliverance 2 is toch?
Tja zo ziet het er ook uit. Tevens Dark Souls kloons zijn allemaal hetzelfdequote:Op maandag 15 april 2024 19:02 schreef StateOfMind het volgende:
Rise of the Ronin weer verkocht nu die nog wat geld waard is (gekocht voor 50 via Marktplaats, en verkocht voor 50).
Erg matig idd.
Is geen dark souls game tochquote:Op maandag 15 april 2024 19:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tja zo ziet het er ook uit. Tevens Dark Souls kloons zijn allemaal hetzelfde
Ik ben gisteren begonnen aan FF7 orgineelquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:51 schreef Evangelion het volgende:
Gewoon FF6 en 10 tot in de eeuwigheid herspelen gr gr
OK FF7 origineel mag ook.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar je eindequote:Op maandag 15 april 2024 23:54 schreef Drankster het volgende:
Baldur’s Gate 3 uitgespeeld. 175 uur puur genot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat duurt hopelijk nog een jaar 30-35 😱quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:30 schreef Drankster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Maar het is vast minstens zo heroisch!quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat duurt hopelijk nog een jaar 30-35 😱
Dat waag ik te betwijfelen 🤣quote:Op dinsdag 16 april 2024 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar het is vast minstens zo heroisch!
Ik zal de FF victory fanfare toeteren op jouw dagquote:
No offence takenquote:Op dinsdag 16 april 2024 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal de FF victory fanfare toeteren op jouw dag
Edit: O wacht, dat klinkt alsof ik de vlag uithang als t zover isdat bedoel ik niet!
Ik begrijp niet wat de game zo goed/leuk maakt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dave the Diver is te krijgen op Playstation en ik kan hem zelfs gratis spelen
De humor en de lichtzinnigheid.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:00 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat de game zo goed/leuk maakt.
Alle endings gezien nu behalve The Dark Urge. Nog een handje vol trophies voor de plat, die doe ik wel ooit tijdens Durge playtrough. Larian zei dat ze nog aan de ander Durge einde werken dus ik wacht daar wel op. Genoeg te spelen nog.quote:Op maandag 15 april 2024 23:54 schreef Drankster het volgende:
Baldur’s Gate 3 uitgespeeld. 175 uur puur genot.
Wellicht de licenties herstellen.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
FF7 orgineel wil ik kopen, maar in de PlayStation app staat dat ik hem al gekocht heb en dat komt doordat ik het spel via ps+ heb geïnstalleerd. Hoe kan ik het spel kopen voordat het spel van de ps+ afgaat.
Rondje Google gevonden dat ik mijn ps5 moet aanzetten. Dan doe ik dat in mijn lunchpauzequote:Op woensdag 17 april 2024 10:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wellicht de licenties herstellen.
Geen idee of het werkt, maar je kunt het proberen.
Staat uit het hoofd ergens bij Settings, Account.
Ja dit blijft af en toe beetje gek met de PS App.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Rondje Google gevonden dat ik mijn ps5 moet aanzetten. Dan doe ik dat in mijn lunchpauze
Alleen via de website aanschaffen is gelukt. Playstation dacht dat hem had aangeschaft, maar ik heb het spel alleen gedownload via ps+ abo.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wellicht de licenties herstellen.
Geen idee of het werkt, maar je kunt het proberen.
Staat uit het hoofd ergens bij Settings, Account.
Watquote:
PS5Pro jongequote:Op donderdag 18 april 2024 12:03 schreef MMaRsu het volgende:
Bijna alle (?) Unreal Engine 5 games draaien niet op 60fps op een ps5
Oke. Dat heeft alleen niks met unreal te maken. Maar met de psquote:Op donderdag 18 april 2024 12:03 schreef MMaRsu het volgende:
Bijna alle (?) Unreal Engine 5 games draaien niet op 60fps op een ps5
quote:Op donderdag 18 april 2024 09:06 schreef StateOfMind het volgende:
Heb vooral weer zin in een Uncharted/Tomb Raider achtige game
Ben daar reuze benieuwd naarquote:
"De beste engine die er is"quote:Op donderdag 18 april 2024 12:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke. Dat heeft alleen niks met unreal te maken. Maar met de ps
Unreal is gewoon de beste engine die er is
Exacte periode was nog niet bekend, wel dit jaar nog dacht ik. Ze verwachten dat we in juni meer horen.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben daar reuze benieuwd naar
Herfst werd ie toch verwacht?
Dan ben je een kwartier te laat. Het is om 20:00.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:36 schreef StateOfMind het volgende:
Vanavond trouwens de Warhorse reveal.
20.15u Nederlandse tijd.
Ah, ik kreeg een reminder van een YouTube channel (ESO), waarin 20.15u stond vermeld 😱quote:Op donderdag 18 april 2024 13:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dan ben je een kwartier te laat. Het is om 20:00.
Ondruidelijk. Er komt een nieuwe Tomb Raider?quote:Op donderdag 18 april 2024 09:10 schreef StateOfMind het volgende:
Nieuwe TR in Unreal Engine 5 wordt overigens al een jaar of 2 aan gewerkt.
Waar is Naughty Dog momenteel eigenlijk mee bezig? P
Mijn eigen naughty dog ligt momenteel op het balkon in de zon.
Daar is men sinds 2022 mee bezig ja, met een nieuwe Tomb Raider game.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ondruidelijk. Er komt een nieuwe Tomb Raider?
Dat is een Brit, die zit wel in een andere tijdzone.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah, ik kreeg een reminder van een YouTube channel (ESO), waarin 20.15u stond vermeld 😱
Ik dacht serieus dat ze er mee klaar warenquote:Op donderdag 18 april 2024 14:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar is men sinds 2022 mee bezig ja, met een nieuwe Tomb Raider game.
Verder nog helemaal niks over bekend, zal nog wel minimaal 2-3 jaar duren denk ik.
De remasters van 3 heeeeeele oude TR games zijn sinds recent klaar.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ze er mee klaar waren
Niet op ps5.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:30 schreef StateOfMind het volgende:
Zou voornamelijk te maken hebben met het Lumen/raytracing gedeelte van UE5, voorzover ik begreep.
Epic Lumen zou focussen op 30fps, High Lumen kan makkelijk 60fps aan.
Heeft niets met negativiteit te maken, gewoon realistisch.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je bent altijd zo negatief doe eens positief ofzo
Hier wel zin inquote:Op donderdag 18 april 2024 13:44 schreef StateOfMind het volgende:
Meteen maar even geabonneerd op Warhorse's channel en een reminder ingesteld.
Ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |