Lol serieus ze hebben fok gekozen als quotequote:Op vrijdag 12 april 2024 11:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Als je nou de fysieke versie had gekocht dan had je een quote van mijn review op je hoesje gehad![]()
[ afbeelding ]
Gebeurde in de hoogtijdagen van FOK!games heel vaak. Ik ben weleens gequote door Nintendo voor een reclamecampagne. Een quote op het hoesje is echter wel het toppunt.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Lol serieus ze hebben fok gekozen als quote
Dat is wel vet.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Als je nou de fysieke versie had gekocht dan had je een quote van mijn review op je hoesje gehad![]()
[ afbeelding ]
Ziet er toch vrij schoon uitquote:
quote:
Ik heb de kickstarter versie.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Baasquote:Op vrijdag 12 april 2024 11:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Clunky first person medieval combat is idd een niche genrequote:Op vrijdag 12 april 2024 19:28 schreef MMaRsu het volgende:
Fans van het genre is dat niet een beetje een dingetje wat de meeste review sites vermijden?
Ik vond het er echt super kut uitzienquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:46 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Clunky first person medieval combat is idd een niche genre
Niet officieel aangekondigd, maar de geruchten gaan al jaren en de laatste dagen zeggen de meeste mensen dat het echt om een vervolg gaat.quote:Op maandag 15 april 2024 18:50 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ok post het gewoon als het er is (niet tegen jou maar wel de dev)
We weten al dat het kingdom come deliverance 2 is toch?
Tja zo ziet het er ook uit. Tevens Dark Souls kloons zijn allemaal hetzelfdequote:Op maandag 15 april 2024 19:02 schreef StateOfMind het volgende:
Rise of the Ronin weer verkocht nu die nog wat geld waard is (gekocht voor 50 via Marktplaats, en verkocht voor 50).
Erg matig idd.
Is geen dark souls game tochquote:Op maandag 15 april 2024 19:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tja zo ziet het er ook uit. Tevens Dark Souls kloons zijn allemaal hetzelfde
Ik ben gisteren begonnen aan FF7 orgineelquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:51 schreef Evangelion het volgende:
Gewoon FF6 en 10 tot in de eeuwigheid herspelen gr gr
OK FF7 origineel mag ook.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar je eindequote:Op maandag 15 april 2024 23:54 schreef Drankster het volgende:
Baldur’s Gate 3 uitgespeeld. 175 uur puur genot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |