Herken wel wat je zegt. In het begin haalde ik het maximale uit elke duik en was ik soms per dagdeel een half uur aan het zwemmen. Nu duik ik soms alleen voor een specifieke vis of onderdelen. Heb nu ook zo veel vis in voorraad dat ik niet per se elke dag hoef te duiken. Die visserij, boerderij en quests voor dat 2e dorpje zorgen voor de nodige afwisseling.quote:Op maandag 22 april 2024 09:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik vind dave the diver erg leuk. Maar na 12 uur gestopt. (wanneer je bij dat dorpje komt)
Toen had ik het wel gezien. Want na de zoveelste keer vissen moeten vangen voor je sushi begint het wel beetje steeds het zelfde te worden.
Wat helemaal prima is hoor. Is ook geen fullpriced game. En dus prima mee vermaakt maar na aantal uur vind ik het wel mooi geweest
Haha foutje bedanktquote:Op maandag 22 april 2024 16:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Play Disc en Data Disc gewisseld, geen probleem meer
Nou ik wacht even op een mogelijke PS5 Pro update nu denk ikquote:
En daarna is het wachten op de PS6 updatequote:Op maandag 22 april 2024 19:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nou ik wacht even op een mogelijke PS5 Pro update nu denk ik![]()
Alleen maar de eerste paar missies gedaan
2027 of 2028 mehquote:Op maandag 22 april 2024 20:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En daarna is het wachten op de PS6 update
Wat is daar in vredesnaam racistisch aanquote:Op woensdag 24 april 2024 18:57 schreef Evangelion het volgende:
mood
[ afbeelding ]
(dit schijnt trouwens racistisch te zijn: https://www.ign.com/artic(...)-will-be-patched-out)
google "hard r"quote:Op woensdag 24 april 2024 18:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat is daar in vredesnaam racistisch aan
Dacht dat het voor "Retard" stondquote:Op woensdag 24 april 2024 19:00 schreef Evangelion het volgende:
[..]
google "hard r"
staat voor nigger blijkbaar
Had er zelf nooit van gehoord dus die Koreanen ook niet neem ik aan. Gekke Amerikanen weer over de zeik.
Lies of P is fantastischquote:Op woensdag 24 april 2024 19:37 schreef StateOfMind het volgende:
Past die Koreanen maar schuiven
Lies of P is ook Koreaans.
Al ben ik ook reuze benieuwd naar Black Myth Wukon van onze Chinese bloedels
Zou uit het hoofd in augustus dit jaar uit moeten komen.
Jup.quote:
Is stellae blade al gecancelled op resetera? Het lukte niet vanwege de sexy babes maar vast wel hierdoorquote:Op woensdag 24 april 2024 18:57 schreef Evangelion het volgende:
mood
[ afbeelding ]
(dit schijnt trouwens racistisch te zijn: https://www.ign.com/artic(...)-will-be-patched-out)
is helemaal niks vies aanquote:
Tetten onder een hoofd en giecheltje van iemand die 12 lijkt. Whatever floats your boatquote:
zelf niet gespeeld dus moest het opzoeken. Maar hoe is dit 12?quote:Op donderdag 25 april 2024 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tetten onder een hoofd en giecheltje van iemand die 12 lijkt. Whatever floats your boat
Maar goed, dat heb ik ook bij de Yufi's van Final Fantasy, die bijsmaak.
Dat is voor mij ook geen reden tot niet kopen.
Maar dat parry systeem wel, daar ga ik me echt aan ergeren op den duur.
Visueel qua lichten, glans, schaduwen etc wel heel mooi
Behalve die debiele paardenstaart van 3 meter lang.
Meid knip af, is toch niet praktisch?!![]()
12 was om een punt te maken, 16 vind ik ook engquote:Op donderdag 25 april 2024 14:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zelf niet gespeeld dus moest het opzoeken. Maar hoe is dit 12?Helemaal voor iemand uit azie. Dus zien er al snel jonger uit
[ afbeelding ]
Als je 16 zegt geloof ik het. als het 36 is geloof ik het ook
Wat bedoel je met 'overgesexualiseerd'quote:Op donderdag 25 april 2024 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Stellar Blade demo gespeeld.
Mooie omgeving, mooi popje (wel erg Koreaans kind-,meiske met overgeseksualiseerde kont en dikke tieten.... bijna viezig), maar ook hier (net als bij Strayed Lights) heel erg parry-heavy vecht systeem en daar ben ik echt niet goed in.
SKIP!
Ik vind het niet erg, maar dat is toch zo? Vooral dat laatste.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'overgesexualiseerd'
????
De kont en tieten te dik? Teveel camera shots erop?
Ja. Dat.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'overgesexualiseerd'
????
De kont en tieten te dik? Teveel camera shots erop?
I dunno, niet gespeeld. Alleen de demo gezien. Viel allemaal wel mee in mijn ogen.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Dat.
Het is OVERduidelijk.
Of je je er aan stoort, negeert of op aftrekt is een tweede, maar ontkennen kun je t toch niet?
Maar moet dat dan om het 'goed' te keuren bij wijze van?quote:Op donderdag 25 april 2024 16:19 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, maar dat is toch zo? Vooral dat laatste.
Ze schijnt zich ook vrij kinderlijk te gedragen. Dus geen Bayonetta-type die haar vrouwtje staat.
quote:Op donderdag 25 april 2024 19:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar moet dat dan om het 'goed' te keuren bij wijze van?
Ik bedoel hoeveel anime games zijn er wel niet waar de kinderlijke meisjes erbij lopen als hoertjes? Met dikke tieten en noem maar op maar ze zien er verder uit alsof ze 12 zijn
daar hoor ik namelijk nooit iemand over
Sorry maar daar hoor je letterlijk altijd iedereen overquote:Op donderdag 25 april 2024 19:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar moet dat dan om het 'goed' te keuren bij wijze van?
Ik bedoel hoeveel anime games zijn er wel niet waar de kinderlijke meisjes erbij lopen als hoertjes? Met dikke tieten en noem maar op maar ze zien er verder uit alsof ze 12 zijn
daar hoor ik namelijk nooit iemand over
Same, dat zei ik dan ook.quote:Is niet iets waar ik een spel voor zou oppikken of laten liggen. Als de gameplay leuk is is de gameplay leuk
Tja, er zijn weinig andere games om te promoten bij Sonyquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:13 schreef Evangelion het volgende:
Wel grappig/opvallend dat het preuts geworden Sony nu Stellar Blade zo promoot.
^ THISquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, er zijn weinig andere games om te promoten bij Sony
Noicequote:
Ik las net dat ze toch ook geld aan het teruggeven zijnquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:13 schreef Evangelion het volgende:
Wel grappig/opvallend dat het preuts geworden Sony nu Stellar Blade zo promoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |