Herken wel wat je zegt. In het begin haalde ik het maximale uit elke duik en was ik soms per dagdeel een half uur aan het zwemmen. Nu duik ik soms alleen voor een specifieke vis of onderdelen. Heb nu ook zo veel vis in voorraad dat ik niet per se elke dag hoef te duiken. Die visserij, boerderij en quests voor dat 2e dorpje zorgen voor de nodige afwisseling.quote:Op maandag 22 april 2024 09:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik vind dave the diver erg leuk. Maar na 12 uur gestopt. (wanneer je bij dat dorpje komt)
Toen had ik het wel gezien. Want na de zoveelste keer vissen moeten vangen voor je sushi begint het wel beetje steeds het zelfde te worden.
Wat helemaal prima is hoor. Is ook geen fullpriced game. En dus prima mee vermaakt maar na aantal uur vind ik het wel mooi geweest
Haha foutje bedanktquote:Op maandag 22 april 2024 16:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Play Disc en Data Disc gewisseld, geen probleem meer
Nou ik wacht even op een mogelijke PS5 Pro update nu denk ikquote:
En daarna is het wachten op de PS6 updatequote:Op maandag 22 april 2024 19:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nou ik wacht even op een mogelijke PS5 Pro update nu denk ik![]()
Alleen maar de eerste paar missies gedaan
2027 of 2028 mehquote:Op maandag 22 april 2024 20:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En daarna is het wachten op de PS6 update
Wat is daar in vredesnaam racistisch aanquote:Op woensdag 24 april 2024 18:57 schreef Evangelion het volgende:
mood
[ afbeelding ]
(dit schijnt trouwens racistisch te zijn: https://www.ign.com/artic(...)-will-be-patched-out)
google "hard r"quote:Op woensdag 24 april 2024 18:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat is daar in vredesnaam racistisch aan
Dacht dat het voor "Retard" stondquote:Op woensdag 24 april 2024 19:00 schreef Evangelion het volgende:
[..]
google "hard r"
staat voor nigger blijkbaar
Had er zelf nooit van gehoord dus die Koreanen ook niet neem ik aan. Gekke Amerikanen weer over de zeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |