Het leuke is, behoudens Ori heeft Xbox eigenlijk niets te bieden. Geen volledige referentie maar een grote titel als Hi-Fi Rush heeft op PSNProfiles 2,564 owners, lol.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:35 schreef StateOfMind het volgende:
Gerucht:
'Xbox brengt alle games naar PlayStation en komt met Steam op de console'
https://www.xgn.nl/nieuws(...)-steam-op-de-console
Klinkt redelijk aannemelijk omdat qua hardware het niet lekker loopt. De software daarentegen gaat eigenlijk gewoon goed behalve aantal slechte titels. De Microsoft games verkopen in ieder geval goed in de PS Store met Sea of Thieves, Minecraft en de Activision games. Ik denk heel goed wat ze gaan doenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:35 schreef StateOfMind het volgende:
Gerucht:
'Xbox brengt alle games naar PlayStation en komt met Steam op de console'
https://www.xgn.nl/nieuws(...)-steam-op-de-console
Al die extra accounts zijn anders echt pure **. Terechte klachten dusquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:30 schreef MMaRsu het volgende:
Jeeezus wat een gejank van de pc gamers ivm Helldivers 2. Je moest altijd al een PSN account maken om het te kunnen spelen. Dat was uitgeschakeld met de launch ivm technische issues.
Nu moet het dus wel weer, en mensen flippen alsof het de ziekste shit ooit is. Ja sony anti consumer blabla la
Lees anders gewoon ff de store page van het product dat je koopt.
Maak een psn account, duurt 5 minuten.
Maar maar maar Sony lekt privacy gegevens dus ben ik niet veilig!!111 zomg
Nou dan zet je fake info in die psn account sjonge jonge
maar maar maar in sommige landen kan je geen psn gebruiken!!
Nou maak een account aan met regio nederland of whatever en het kan wel
Fucking jankerds man moe wordt ik ervan
En dan ook echt 10k negatieve reviews achterlaten man man man breinloze mensen
Deze downie zal wel dingen weten inderdaadquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:21 schreef DKUp het volgende:
[ x ]
AnotherOne.gif
Day one op de PS5 als waar![]()
Gears en Forza op de PlayStation zeg ik geen nee tegen.
Ziet eruit als een betrouwbare bronquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:36 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Deze downie zal wel dingen weten inderdaad
[ x ]
Je maakt het aan en kijkt er nooit meer naar om, who cares. Je hoeft niet eens meer dan 1x in te loggenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:19 schreef RadioOranje het volgende:
[..]
Al die extra accounts zijn anders echt pure **. Terechte klachten dus
Zou ik ook vet vinden ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:21 schreef DKUp het volgende:
[ x ]
AnotherOne.gif
Day one op de PS5 als waar![]()
Gears en Forza op de PlayStation zeg ik geen nee tegen.
Kan je beter emuleren op een pc 60fps en 4k etc. 30fps Zelda zuigtquote:Op zondag 5 mei 2024 10:16 schreef StateOfMind het volgende:
Mocht het allemaal waar blijken te zijn, en alle Xbox games ook naar PlayStation komen (of dat nou day one of later is), dan denk ik dat ik mijn Series X eruit doe en er een Nintendo Switch voor in de plaats neem.
Al was het maar voor Zelda Breath of the Wilde.
Totaal geen spijt de Xbox weg te hebben gedaan. PS5, SWOLED en Steam Deck combo is zo goed. Er gaan geruchten over een BotW en/of TotK remaster voor de Switch opvolger. Gears en Forza zijn prima. Starfield krijgt hopelijk een 2.0 versie wat een hoop oplost. Microsoft kan zich beter focussen op software.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:16 schreef StateOfMind het volgende:
Mocht het allemaal waar blijken te zijn, en alle Xbox games ook naar PlayStation komen (of dat nou day one of later is), dan denk ik dat ik mijn Series X eruit doe en er een Nintendo Switch voor in de plaats neem.
Al was het maar voor Zelda Breath of the Wilde.
Dat is op de pcquote:Op zondag 5 mei 2024 10:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik las laatst op reddit dat een aantal ps4 games heel vervelend spelen op de ps5 door de 30 fps limiet zoals de Spyro remaster? Ervaren jullie dit ook?
Zie het wel gebeuren. Microsofts beste keuze ook, want we weten denk ik wel op welke console de meeste current gen games worden verkocht fysiek en digitaal.quote:
Dus prima speelbaar(zoals op de ps4) op de ps5 wel?quote:Op zondag 5 mei 2024 11:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Totaal geen spijt de Xbox weg te hebben gedaan. PS5, SWOLED en Steam Deck combo is zo goed. Er gaan geruchten over een BotW en/of TotK remaster voor de Switch opvolger. Gears en Forza zijn prima. Starfield krijgt hopelijk een 2.0 versie wat een hoop oplost. Microsoft kan zich beter focussen op software.
[..]
Dat is op de pc![]()
Bij die segmenten moet je de fps op 30FPS zetten. Spyro heeft nooit een 60fps update gekregen voor de PS5 helaas.
[..]
Zie het wel gebeuren. Microsofts beste keuze ook, want we weten denk ik wel op welke console de meeste current gen games worden verkocht fysiek en digitaal.
Ja, Spyro Remasters zijn gewoon goed op de PS4 en PS5. Op de PS4 Pro en PS5 is de resolutie volgens mij 1440P.quote:Op zondag 5 mei 2024 11:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dus prima speelbaar(zoals op de ps4) op de ps5 wel?
Oke thanks.quote:Op zondag 5 mei 2024 11:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, Spyro Remasters zijn gewoon goed op de PS4 en PS5. Op de PS4 Pro en PS5 is de resolutie volgens mij 1440P.
Nee, helemaal niet. Althans vond ik niet.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:55 schreef Ang3l het volgende:
Dit weekend weer verder gegaan met FF VII.
Echt fuck off met je kolere mini games in de main story. Heel toernooi Queens Blood door moeten worstelen om door te kunnen gaan (da's op zich nog een oke spel), maar daarna op dat strand weer al die tyfus kinderachtige games (parkeer je segway, fotografeer een cactus) om een strand outfitje te scoren omdat je anders t strand niet op magEcht hou op met me. Wat een kinderachtig geneuzel.
FF XVI was niet zo kinderachtig, op een moogeltje hier en daar na.
Was het origineel van VII ook zo infantiel?
249.96 euroquote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:23 schreef murp het volgende:
Jongens, help me even. Wat kost een 2e hands ps5 disc met 2 controllers volgens jullie?
¤420,69quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:23 schreef murp het volgende:
Jongens, help me even. Wat kost een 2e hands ps5 disc met 2 controllers volgens jullie?
450 euro.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:23 schreef murp het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |