quote:Op donderdag 9 mei 2024 07:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Ben blij dat er nog echte helden bestaan, bedankt hiervoor.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 07:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik hoop voor mehmarsu dat redeneren op die manier niet doorwerkt in zijn leventje buiten gaming. Dat zou zielig zijnquote:Op donderdag 9 mei 2024 07:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Met een basic FOK! abo kan je al users blokkeren.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:26 schreef RadioOranje het volgende:
[..]
Ik hoop voor mehmarsu dat redeneren op die manier niet doorwerkt in zijn leventje buiten gaming. Dat zou zielig zijn
Vanaf dag 1 (vandaag) op PS+ Extra ook. Iemand bij Sony is goed bezig: Dave the Diver, Zau en nu Animal Well day one.quote:
ssssshquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behalve op Grindr, ouwe viespeuk.
MMarsu heeft me niet zover gekregen maar als we dit soort zweefteverij krijgen dan is het aantrekelijkquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met een basic FOK! abo kan je al users blokkeren.
quote:Season pass will cost $40 and will give you access to a questline called "Origami Killer"
Steek die Season Pass op een plek waar de zon niet schijntquote:
Tja.. je weet hoe Ubisoft is. Durf er geld op te leggen dat je ook weer 3 dagen early access krijgt met de 120 "ULTIMATE" editiequote:Op maandag 13 mei 2024 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Steek die Season Pass op een plek waar de zon niet schijnt
Zoveel zin inquote:Op maandag 13 mei 2024 19:11 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
15 November komt die uit
[ afbeelding ]
Dat is ook het enige. Zou zomaar de eerste AC zijn die ik wil hebben.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja.. je weet hoe Ubisoft is. Durf er geld op te leggen dat je ook weer 3 dagen early access krijgt met de 120 "ULTIMATE" editie.
Maarja, wel enigszins hyped ivm de setting
na 4 jaar hoop ik dat het een goede game is.. ze hebben de tijd gehadquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:49 schreef StateOfMind het volgende:
De laatste grote AC game dateert inmiddels alweer van november 2020.
Valhalla en Demon's Souls waren mijn eerste PS5 games.
Mirage kwam vorig jaar uit, maar was een kleinere game, en in eerste instantie zou dat een Valhalla uitbreiding zijn.
Ben erg benieuwd naar AC Shadows
Heb het sowieso altijd al leuke games gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |