Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi zo
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Proostquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net op nos steeds meer in nederland geboren moslims verhuizen terug naar land herkomst oudersik snap ze ook nog wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Naar ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Naar het noorden?
Waar woont Justin dan ook richting het noorden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Westenquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:00 schreef Dotteke het volgende:
Naar het noorden?
Waar woond Justin dan ook richting het noorden?![]()
![]()
Lekker dicht bij de zeequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh wel binnen nederlandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Wat nog meer, heb je er een reden voor waarom je naar het westn wil?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tis kaalquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat nog meer, heb je er een reden voor waarom je naar het westn wil?en heeft een leuk snoetje
![]()
DTS en COS zitten de meeste mensen met een psychische stoornis. Durven niet naar buitenquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar beste mensen, het is buiten werkelijk schitterend weer..... Prachtig om nu een mooie natuurwandeling te maken, of relaxt met een kop koffie (of thee) in de tuin (of balkon) te zitten...
En jullie zitten alleen maar te bolken...Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
EEn hondje? Ik heb geen idee wie kaal is en een leuk snoetje heeftquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tis kaalen heeft een leuk snoetje
JKquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn hondje? Ik heb geen idee wie kaal is en een leuk snoetje heeft![]()
![]()
Zit lekker buiten in de tuin.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:04 schreef Paul het volgende:
[..]
DTS en COS zitten de meeste mensen met een psychische stoornis. Durven niet naar buitenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou gezellig hoorquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ben weer naar binnen was best koud![]()
![]()
Hier 22 gradenquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ben weer naar binnen was best koudThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
o die is kaal, ik hou niet van kale mannenquote:
Maar weet je nu al dat je daar wil gaan wonen je kent hem net 3 wekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze loopt zo hard van stapelquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o die is kaal, ik hou niet van kale mannen
Maar weet je nu al dat je daar wil gaan wonen je kent hem net 3 weken![]()
![]()
Was meer dat het wel gezellie isquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar weet je nu al dat je daar wil gaan wonen je kent hem net 3 wekenen het wel stom is dat dat straks weer weg is
![]()
Of dev bij jou :pquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik trek straks gewoon bij dev in hoor![]()
![]()
![]()
Ja ik vind het ook niet echt lekker om buiten te zittenquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ben weer naar binnen was best koudWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat wordt een hele lange reistijd voor zijn dochter danquote:
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Haha het is Kei warm gekkiequote:Op zaterdag 6 april 2024 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet echt lekker om buiten te zittenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
En wilma danquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb net als glasje wel de ramen allemaal open gezet. Nouja eigenlijk heeft JK dat gedaanquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet echt lekker om buiten te zitten![]()
![]()
Ja dat blijktquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De coentunnel is er kort bij?quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat wordt een hele lange reistijd voor zijn dochter dan![]()
![]()
Gezellig samen bolken hoe kan het dan gezellig zijn samen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Was meer dat het wel gezellie isen het wel stom is dat dat straks weer weg is
Dan zet je de webcam aan en ga je dan samen gezellig bolken![]()
Ben je samen en toch alleen Maar niet allleen alleenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Smorgen 11 en s; middas 20 en in de avond 10 zekersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Liefde op het eerste gezicht?quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar weet je nu al dat je daar wil gaan wonen je kent hem net 3 weken
Het schijnt te bestaan...Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Hier niet hoor af en toe een flauw zonnetje en best veel windquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lol we zitten meer dan 24 uur op elkaars lip hequote:Op zaterdag 6 april 2024 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig samen bolken hoe kan het dan gezellig zijn samen?
Dan zet je de webcam aan en ga je dan samen gezellig bolken![]()
Ben je samen en toch alleen Maar niet allleen alleen![]()
Dotteke heeft altijd opmerkingen over onze relaties koekie terwijl ze 24 uur per dag op fok zit en haar eigen man huilend op de bank zit dat ze nooit tijd voor hem heeft 🤣Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja letterlijk jaquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lol we zitten meer dan 24 uur op elkaars lip he![]()
![]()
12 uur vliegen elke keer is mss wel iets teveel van het goedequote:Trotste mama van Ambar
Mag je ook niet meer op fok he, denk er om!quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
12 uur vliegen elke keer is mss wel iets teveel van het goede![]()
Het overstroomt hier. Heb al zo vochtzuiger hier staanquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:14 schreef Paul het volgende:
Dotteke heeft altijd opmerkingen over onze relaties koekie terwijl ze 24 uur per dag op fok zit en haar eigen man huilend op de bank zit dat ze nooit tijd voor hem heeft 🤣
Maar wij hebben ook geen beginnende liefde he
Jullie zitten nog in de startblokken van een relatieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]oke misschien moet ik slecht gedrag ook negeren
![]()
![]()
Neemt hij zijn dochter mee?quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
12 uur vliegen elke keer is mss wel iets teveel van het goedeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind zielig voor je manquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het overstroomt hier. Heb al zo vochtzuiger hier staan
Maar wij hebben ook geen beginnende liefde he
Jullie zitten nog in de startblokken van een relatieWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Naar jouquote:Mocht Dev bij jou komen
Daar is voorlopig nog geen sprake vanquote:Trotste mama van Ambar
Ten eerste heb ik geen man, ben niet getrouwd. En ten tweede lacht hij jou vierkant uitquote:toen ik hem dit vertelde
Goed planquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik trek straks gewoon bij dev in hoor![]()
![]()
Maar mijn kat mag nog steeds niet in de slaapkamer bij ons komen slapen
Klopt. Ik zit nog wel een paar jaar hierquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat wordt een hele lange reistijd voor zijn dochter dan![]()
![]()
Dit verzin je! 😁quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik geen man, ben niet getrouwd. En ten tweede lacht hij jou vierkant uittoen ik hem dit vertelde
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik lees toch andere dingen die net getypt wordenquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar is voorlopig nog geen sprake van![]()
Jij bij hem, een ander zegt of bij jou
Jij zegt te ver voor zijn dochter
Waarop ik zeg dan neemt hij haar meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet hij je bellen, geef je nummer maar in DM en ik laat hem zo bellenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh nee geen kat in de slaapkamer, ze gaan altijd op mijn hoofd liggenquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed planMaar mijn kat mag nog steeds niet in de slaapkamer bij ons komen slapen
[..]
Klopt. Ik zit nog wel een paar jaar hierTrotste mama van Ambar
mijn humor is wel voorspelbaar. Slecht, maar voorspelbaarquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]wist dat jij er ook zou reageren
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Serieus? Moet dit zoquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:20 schreef JustinK het volgende:
Ehmm @:Monsterkoekie wat is dat groene spul in je koelkast?![]()
![]()
Broccoli?quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:20 schreef JustinK het volgende:
Ehmm @:Monsterkoekie wat is dat groene spul in je koelkast?Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Goed ik ga de keuken verder schoonmaken.Trotste mama van Ambar
Vind dieren op een slaapkamer en in bed altijd vies.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nee geen kat in de slaapkamer, ze gaan altijd op mijn hoofd liggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of maken je om 5 uur wakker omdat ze honger hebben.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nee geen kat in de slaapkamer, ze gaan altijd op mijn hoofd liggen![]()
Ik heb toch maar de cola gepaktquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik had een lemongrass smoothie gemaakt.. Zag er zo lekker gezond uit op het plaatje.![]()
![]()
Oh als ik alleen zou wonen en ik zou een hond hebben dan zou de hond waarschijnlijk bij mij in bed gaan liggen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dieren op een slaapkamer en in bed altijd vies.Trotste mama van Ambar
Heb ik ook gedaan maar sinds een maand slapen ze in de woonkamerquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh als ik alleen zou wonen en ik zou een hond hebben dan zou de hond waarschijnlijk bij mij in bed gaan liggen.![]()
![]()
Nee bij mij never heb honden gehad maar die mochten nooit boven komenquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh als ik alleen zou wonen en ik zou een hond hebben dan zou de hond waarschijnlijk bij mij in bed gaan liggen.
Overal haren en zand zo goorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dacht dat je bier zou halenquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja dat heb je ook nog niet gedronken he?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan maar sinds een maand slapen ze in de woonkamer![]()
Nou @Paul waar blijft je telefoon nummer
Zeg dat welquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja is niet goed voor je uhm. Rust. Toch JK?![]()
![]()
Geef hem geen ongelijk, geen dieren in de slaapkamer.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja is niet goed voor je uhm. Rust. Toch JK?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook een beetje raar als de huisdier in de slaapkamer is als je wat anders gaat doen dan slapenTrotste mama van Ambar
Ik slaap wel buiten danquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geef hem geen ongelijk, geen dieren in de slaapkamer.
Trotste mama van Ambar
Enige wat wij doen in de slaapkamer is slapen hoorquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook een beetje raar als de huisdier in de slaapkamer is als je wat anders gaat doen dan slapen![]()
Handjes boven de dekens enzo. Tuurlijkquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Enige wat wij doen in de slaapkamer is slapen hoorTrotste mama van Ambar
Heerlijk geslapenquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens enzo. Tuurlijk![]()
![]()
Zeker weten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens enzo. Tuurlijk![]()
Ja in je eigenste holletjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Onder de dekens bolken is ook moelijk hoorquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens enzo. Tuurlijk
Ben anders de hele nacht offline geweest hoorquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onder de dekens bolken is ook moelijk hoor![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-04-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 855 / +82 / +226 / 1035 / 1286
2. Monsterkoekie / 495 / +256 / +72 / 1568 / 1740
3. JustinK / 432 / +37 / +47 / 1271 / 1501
4. kree / 332 / +0 / +0 / 669 / 868
5. AardappelSchotel / 238 / +4 / +10 / 801 / 940
6. mario390 / 181 / +0 / +0 / 155 / 234
7. drakin / 138 / +0 / +0 / 573 / 667
8. KillemWieft / 99 / +21 / +7 / 42 / 93
9. Dr.Mikey / 88 / +15 / +36 / 151 / 207
10. hemarookworst / 87 / +26 / +16 / 230 / 293
11. Rob / 69 / +20 / +6 / 131 / 158
12. DerRabbit / 67 / +57 / +9 / 75 / 83
13. MizzezAmy / 67 / +23 / +12 / 258 / 309
14. Mickytjuh / 67 / +2 / +10 / 181 / 213
15. devzero / 61 / +6 / +1 / 242 / 293
16. Speklap3000 / 57 / +13 / +3 / 411 / 442
17. ieniminimuis / 55 / +5 / +0 / 248 / 293
18. Lovely / 55 / +10 / +9 / 266 / 314
19. Superbadeendje / 54 / +51 / +1 / 139 / 171
20. Filosoofert / 52 / +20 / +5 / 310 / 376SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Met je handjes boven de dekensquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben anders de hele nacht offline geweest hoor
Dit klinkt lekker en gezond!quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik had een lemongrass smoothie gemaakt.. Zag er zo lekker gezond uit op het plaatje.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Dat is hier dus het geval. Bv als ik de was opvouw, dan zit hij gefascineerd te kijken. En als ik een laken probeer op te vouwen, dan probeert hij er altijd mee te spelen. Maar hij weet gewoon, snachts slaapt hij in de woonkamerquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook een beetje raar als de huisdier in de slaapkamer is als je wat anders gaat doen dan slapen![]()
Je mag hem ophalenquote:heb hem in de koelkast gezet om JK wijs te maken dat ik hem wel op zou drinken. Maar is nu groenbruin
![]()
![]()
DIe handjes boven de dekens nietquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je mag hem ophalenheb hem in de koelkast gezet om JK wijs te maken dat ik hem wel op zou drinken. Maar is nu groenbruin
hoe lang staat hij er al
Das ook weer waarquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ligt er aan of je onder of boven de dekens ligtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker bakken misschien? Genoeg mensen die me dagelijks in de pan hakken.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben jij een ding? En wat gaat ze met jou doen?![]()
![]()
Dol op champignonsquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Lekker bakken misschien? Genoeg mensen die me dagelijks in de pan hakken.
♡♡♡♡![]()
O dat is nog wel goed, even doorroeren misschien oogt het dan weer beterquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Als dit maar goed gaat komen en er ook gedut gaat wordenquote:
Dus ja voetbal kijken dan maarOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Veel kijk plezierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, nu klinkt hij al een stuk minder lekkerquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je mag hem ophalenheb hem in de koelkast gezet om JK wijs te maken dat ik hem wel op zou drinken. Maar is nu groenbruin
Was sowieso niet zo lekkerquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, nu klinkt hij al een stuk minder lekker![]()
![]()
Ben je al weer uitgedutquote:
O van wie niet?quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik mag niet slapen he overdagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O omdat je in de nachten zo slecht slaapt?quote:
Maar een tukkie van een uurtje kan toch geen kwaad als je heel erg moe bent?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet ook de verleiding weerstaan om even een powernap te doen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O omdat je in de nachten zo slecht slaapt?
Maar een tukkie van een uurtje kan toch geen kwaad als je heel erg moe bent?Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Ja daarom. Iedere dag om 6 uur opstaan en als ik moe moe ben slapen is de regel. Afgelopen nacht was ook laat maar heb wel vast geslapen..quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O omdat je in de nachten zo slecht slaapt?
Maar een tukkie van een uurtje kan toch geen kwaad als je heel erg moe bent?![]()
Moet je iedere dag om 6 uur opstaan?quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja daarom. Iedere dag om 6 uur opstaan en als ik moe moe ben slapen is de regel. Afgelopen nacht was ook laat maar heb wel vast geslapen..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan doe je dat toch even, als het maar niet te lang is zegt men altijdquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moet ook de verleiding weerstaan om even een powernap te doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja iedere dag om 6 uur opstaanquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je iedere dag om 6 uur opstaan?of iig wakker worden en zsm uit bed.
![]()
Haha sta je bij de voordeur schoon te maken komt natuurlijk net het pakketje kun je heel awkward de voordeur open doen zonder dat er aangebeld wordtTrotste mama van Ambar
Wat een raar advies zeg. Normaliter staat niemand om 6 uur al opquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja iedere dag om 6 uur opstaanof iig wakker worden en zsm uit bed.
Waarom moet jij in hemelsnaam al om 6 uur je bed uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat ik een ochtend mens ben en om 9 uur half 10 naar bed ga. Ik moet voor werk ook om 6 uur opstaan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een raar advies zeg. Normaliter staat niemand om 6 uur al op
Waarom moet jij in hemelsnaam al om 6 uur je bed uit![]()
Wow,om 21 uur al naar bed, dan begint mijn avond net!Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
O ik zie je toch tot laat in de avond hier postenquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Omdat ik een ochtend mens ben en om 9 uur half 10 naar bed ga. Ik moet voor werk ook om 6 uur opstaan.
En je werkt nu niet toch>
Maar goed je bent niet bij mij onder behandeling hij of zij zal het wel wetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja als je om 6 uur opstaat snap ik dat welquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Wow,om 21 uur al naar bed, dan begint mijn avond net!
Al ben vaak veel eerder op, maar ik ga pas tegen 22/22.30 naar bed, dan even tv kijken en dan tegen 23 uur slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat komt omdat ik vaak weer wakker word of niet kan inslapen dat is het hele kern van het probleemquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik zie je toch tot laat in de avond hier posten
En je werkt nu niet toch>
Maar goed je bent niet bij mij onder behandeling hij of zij zal het wel wetenMaar het advies helpt wel want ik slaap wel weer steeds meer
![]()
Als het maar helpt, maar heb je van de week ook een keer tot een uurtje of 00.00 uur zien posten hierquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik vaak weer wakker word of niet kan inslapen dat is het hele kern van het probleemMaar het advies helpt wel want ik slaap wel weer steeds meer
Omdat ik dus moeite heb met inslapen en doorslapen. Ben heel heel vaak tegen 00.00 weer wakker vraag @Fogel maar die kan dit ook bevestigenquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het maar helpt, maar heb je van de week ook een keer tot een uurtje of 00.00 uur zien posten hier![]()
![]()
En @JustinK ook inmiddels?quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Omdat ik dus moeite heb met inslapen en doorslapen. Ben heel heel vaak tegen 00.00 weer wakker vraag @:Fogel maar die kan dit ook bevestigen
Maar is het dan geen zaak om te blijven liggen en niet achter een scherm te gaan zitten want dan kom je ook weer moeilijker in slaapquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Omdat ik dus moeite heb met inslapen en doorslapen. Ben heel heel vaak tegen 00.00 weer wakker vraag @:Fogel maar die kan dit ook bevestigen
Ik hoef Fogel niet te vragen hoor, ik vraag het gewoon aan jou![]()
Ik heb zo beetje het zelfde . SLaap hooguit twee uur goed en dan wakker en vaak wakker
Maar ik heb mij zelf aangeleerd om niet gelijk op internet te gaan. Ik merkte als ik een keer aan het kletsen was hier dan bleef ik veel meer wakker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn dat het beter gaan Koekie
Als ik al op internet ga dan is dat omdat ik echt niet in slaap kom of omdat ik last heb van mijn angsstoornisquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar is het dan geen zaak om te blijven liggen en niet achter een scherm te gaan zitten want dan kom je ook weer moeilijker in slaap
Ik hoef Fogel niet te vragen hoor, ik vraag het gewoon aan jou![]()
Ik heb zo beetje het zelfde . SLaap hooguit twee uur goed en dan wakker en vaak wakker
Maar ik heb mij zelf aangeleerd om niet gelijk op internet te gaan. Ik merkte als ik een keer aan het kletsen was hier dan bleef ik veel meer wakker.Ik ga ook nooit direct online hoor
![]()
Ja dat snap ik, ook nog een angststoornis lees ik hier boven.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ben ik oprecht heel erg blij mee!
Je hebt heel wat te dealen met jezelfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tja ook dat gaat al stukken beter. Afgelopen nacht schrok ik wakker om 2 uur door Justin en was het even raak maar ook dat is al zoveel beterquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, ook nog een angststoornis lees ik hier boven.
Je hebt heel wat te dealen met jezelf![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tja ook dat gaat al stukken beter. Afgelopen nacht schrok ik wakker om 2 uur door Justin en was het even raak maar ook dat is al zoveel beter
quote:
Ah, op die manier.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Beetje, maar het gaat al wel zoveel beter dan in oktoberDie tijd kent justin niet
Fijn dat het al beter gaat! Lijkt mij de hel om elke dag om 6 uur op te moeten staanOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Koekie
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ik sta doordeweeks tussen 6 en half 7 opTrotste mama van Ambar
Murp zei vanochtend hier dat het geregeld was!quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Murp heeft nog niet gereageerd en oude mail staat er nog in
Zeg @murp, schiet eens op. Monsterkoekie moet dringend haar UI kunnen installeren.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Murp heeft nog niet gereageerd en oude mail staat er nog inMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Ow ff kijken danquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Murp zei vanochtend hier dat het geregeld was!![]()
Hij heeft het gedaan!!!!quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:56 schreef Homijn het volgende:
[..]
Zeg @:murp, schiet eens op. Monsterkoekie moet dringend haar UI kunnen installeren.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik sta doordeweeks tussen 6 en half 7 opIk heb daar doorgaans maar een paar seconden werk mee.
Hij heeft wel reageerd hier in het topicquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Murp heeft nog niet gereageerd en oude mail staat er nog inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ik weet het niet, ik vind het een beetje een vrouwennaamquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik dacht een manaanname verkeerd?
Het is essentieel in de ochtend dat ik mij niet ga haasten. Dus ik heb gewoon 1,5 uur nodig tussen uit bed gaan en naar werk gaanquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:57 schreef Homijn het volgende:
[..]Ik heb daar doorgaans maar een paar seconden werk mee.
Trotste mama van Ambar
Oh hoop niet dat ik murp nu beledigt hebquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik weet het niet, ik vind het een beetje een vrouwennaam![]()
Straks moet je je UI weer in leveren
quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:57 schreef Homijn het volgende:
[..]Ik heb daar doorgaans maar een paar seconden werk mee.
benen uit bed slingeren en hoppa!
Maar @Dotteke zei ook hij, dus misschien is het gewoon een hij?quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh hoop niet dat ik murp nu beledigt hebOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
ALs ik ergens heen moet sta ik wel 4 uur van te voren opquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is essentieel in de ochtend dat ik mij niet ga haasten. Dus ik heb gewoon 1,5 uur nodig tussen uit bed gaan en naar werk gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En hoe lang heb je nodig om koffie te zetten?quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik ergens heen moet sta ik wel 4 uur van te voren op
Als wij om zes uur roepen van koffie! heb je dat dan ook klaar?Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ja hoor. Maar mijn darmen zijn door de chemo behoorlijk eigenwijs en moet er medicijnen voor innemen en dan kan het een uurtje of 2- 2.5 alle kanten op. Wil geen verrassingen onderwegquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En hoe lang heb je nodig om koffie te zetten?
Als wij om zes uur roepen van koffie! heb je dat dan ook klaar?
Ja, dat is niet wat je wilt...quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar mijn darmen zijn door de chemo behoorlijk eigenwijs en moet er medicijnen voor innemen en dan kan het een uurtje of 2- 2.5 alle kanten op. Wil geen verrassingen onderwegWerkplek
(zelfst. naamw.)
Nee absoluut nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat ga je doen als UI? Een half opgegeten koekje?quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ja nou homijn had een leuke en gister had iemand anders OOK een leuke en Justin had OOK een leuke en nu krijg ik keuze stressquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat ga je doen als UI? Een half opgegeten koekje?![]()
Die is zo makkelijk er in te zetten Justin weet het vast welquote:
Is hij nog bij jou hij is zo stil?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, deze:quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat ga je doen als UI? Een half opgegeten koekje?
Dit zit te gamen een of ander duf voetbalspelquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is zo makkelijk er in te zetten Justin weet het vast wel
Is hij nog bij jou hij is zo stil?![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit zit te gamen een of ander duf voetbalspel![]()
O, dat is niet nodig. Alle drie accepteren en elke dag een andere selecteren... Is ook leuk, af en toe een andere UI...quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja nou homijn had een leuke en gister had iemand anders OOK een leuke en Justin had OOK een leuke en nu krijg ik keuze stressWerkplek
(zelfst. naamw.)
Ik heb er ook niets mee,quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ik heb echt niks met gamen maar tis wel aandoenlijk om te zien hoor..
En heb ook niets met mannen die zitten te gamen![]()
Ben blij dat die van mij daar niet van houdt en niet van voetballWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar homijntje jij het helemaal leuke kleurtjes en ik ben een glitter regenboog en unicorn meisje dus ik denk dat er nog wel een andere moet komen.. Niet boos worden aub![]()
Ben al blij dat hij geen schietspelletjes doet met anderen op de playstationquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets mee,
En heb ook niets met mannen die zitten te gamen![]()
Ben blij dat die van mij daar niet van houdt en niet van voetball![]()
![]()
Ik heb iets van 8 UI's om uit te kiezen. Ik wissel nog wel eensTrotste mama van Ambar
Jij bent een monsterkoekie en geen glitterregenboogquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
Maar homijntje jij het helemaal leuke kleurtjes en ik ben een glitter regenboog en unicorn meisje dus ik denk dat er nog wel een andere moet komen.. Niet boos worden aub
Is toch heel sociaal als je dat met anderen speelt?quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben al blij dat hij geen schietspelletjes doet met anderen op de playstation![]()
Ik doe heel af en toe een andere maar nooit langer dan een uurtje dan ben ik weer terug bij de oudequote:Op zaterdag 6 april 2024 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb iets van 8 UI's om uit te kiezen. Ik wissel nog wel eensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
Maar homijntje jij het helemaal leuke kleurtjes en ik ben een glitter regenboog en unicorn meisje dus ik denk dat er nog wel een andere moet komen.. Niet boos worden aubJe bent in elk geval niet meer UI-loos
Mijn reserve-UI is op één van jouw UI's gebaseerdquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb iets van 8 UI's om uit te kiezen. Ik wissel nog wel eens
Tietiemini?quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:19 schreef Homijn het volgende:
[..]
Mijn reserve-UI is op één van jouw UI's gebaseerdTrotste mama van Ambar
Genoeg keus voor MonsterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom moet je je ww veranderen dan?quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik zit nu te kijken hoe ik dan ww moet veranderen ik ben zo’n noob :pWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat ik die van nu niet weetquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom moet je je ww veranderen dan?![]()
![]()
NondeknetterOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
O jeequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb stressOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
neequote:MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Waarom?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* Homijn wil puntenMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Ja rode kaart, goal tegen,Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik kan mij niet voorstellen dat iemand daar stress van krijgt. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er niets mee heb.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik krijg daar stress van.
En velen met mijOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Arme jullie
Ja. Is wel een teken dat er passie ergens voor hebben
Is een gezond ietsOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hier toch weinig zon gehad vandaag helaas.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Geen stress! Zo'n mooie (semi) zonnige dag!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb hier veel zonOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hier komt die af en toe even kijken, maar een heel flauw zonnetje
Het is wel warm buiten, net of er een warme natte deken je omarmt als je buiten komtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter ga je passie hebben voor @Speklap3000quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Dan heb ik ook extreem veel passie voor mn werk!![]()
O das niet best stress op of door je werkquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Dan heb ik ook extreem veel passie voor mn werk!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En stress voor @Speklap3000?quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Beter ga je passie hebben voor @:speklap3000
Waar is hij eigenlijk? Aan het barbecuen?
Was er vanmorgen dacht ik wel even.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En stress voor @:Speklap3000?
Waar is hij eigenlijk? Aan het barbecuen?
Hij riep je nog omdat zijn sterretje in gevaar kwam
Krijgt iemand uit jouw team dan ook wel eens een rode kaart?quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Dan heb ik ook extreem veel passie voor mn werk!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Whehhequote:Op zaterdag 6 april 2024 16:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En stress voor @:Speklap3000?
Waar is hij eigenlijk? Aan het barbecuen?![]()
UhuhhhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sow.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er is onlangs wel iemand ontslagenquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Krijgt iemand uit jouw team dan ook wel eens een rode kaart?
Vanwege bezuinigingen, dat dan weer wel
Aww das naarquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Er is onlangs wel iemand ontslagen
Vanwege bezuinigingen, dat dan weer wel♡♡♡♡![]()
Op zich heb ik niet extreem veel interesse in zn sterretjequote:Op zaterdag 6 april 2024 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was er vanmorgen dacht ik wel even.
Hij riep je nog omdat zijn sterretje in gevaar kwam
Zo is datquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja. Is wel een teken dat er passie ergens voor hebben
Is een gezond iets♡♡♡♡![]()
Ja, ik vind het best wel lekker, heb ook wel wat behoefte aan de zomer.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:40 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben weer terug.. beetje zon, wel warmOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Hey FF slaap weer uitquote:
Hoi Dot,Ja ik ga mijn bed verkopen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan ik mij helemaal voorstellenquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Op zich heb ik niet extreem veel interesse in zn sterretje
quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoi Dot,Ja ik ga mijn bed verkopen.doe maar dan. Heb je meer tijd om te bolken
Snapte.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]doe maar dan. Heb je meer tijd om te bolken
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik snapt hem, ga even eten. Henk is er vroeg bij vandaagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het gaat uiteindelijk toch om het innerlijkquote:
Lekker ite.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snapt hem, ga even eten. Henk is er vroeg bij vandaag
Zonder uiterlijk geen innerlijk.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk toch om het innerlijk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ahh das bijna hetzelfde...quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Er is onlangs wel iemand ontslagen
Vanwege bezuinigingen, dat dan weer welOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En dan nooit meer slapenquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoi Dot,Ja ik ga mijn bed verkopen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Is toch maar overrated dat slapen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vorwärts vorwärts fußballclub unionOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Tor machen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welke.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
BBQ!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Daar is Speklap.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: