Ik vind zielig voor je manquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het overstroomt hier. Heb al zo vochtzuiger hier staan
Maar wij hebben ook geen beginnende liefde he
Jullie zitten nog in de startblokken van een relatie
Naar jouquote:
Daar is voorlopig nog geen sprake vanquote:
Ten eerste heb ik geen man, ben niet getrouwd. En ten tweede lacht hij jou vierkant uitquote:
Goed planquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik trek straks gewoon bij dev in hoor![]()
![]()
Klopt. Ik zit nog wel een paar jaar hierquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat wordt een hele lange reistijd voor zijn dochter dan
Dit verzin je! 😁quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik geen man, ben niet getrouwd. En ten tweede lacht hij jou vierkant uittoen ik hem dit vertelde
Ik lees toch andere dingen die net getypt wordenquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar is voorlopig nog geen sprake van
Moet hij je bellen, geef je nummer maar in DM en ik laat hem zo bellenquote:
Oh nee geen kat in de slaapkamer, ze gaan altijd op mijn hoofd liggenquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed planMaar mijn kat mag nog steeds niet in de slaapkamer bij ons komen slapen
[..]
Klopt. Ik zit nog wel een paar jaar hier
mijn humor is wel voorspelbaar. Slecht, maar voorspelbaarquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]wist dat jij er ook zou reageren
Serieus? Moet dit zoquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:20 schreef JustinK het volgende:
Ehmm @:Monsterkoekie wat is dat groene spul in je koelkast?
Broccoli?quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:20 schreef JustinK het volgende:
Ehmm @:Monsterkoekie wat is dat groene spul in je koelkast?
Vind dieren op een slaapkamer en in bed altijd vies.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nee geen kat in de slaapkamer, ze gaan altijd op mijn hoofd liggen
Of maken je om 5 uur wakker omdat ze honger hebben.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nee geen kat in de slaapkamer, ze gaan altijd op mijn hoofd liggen
Ik heb toch maar de cola gepaktquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik had een lemongrass smoothie gemaakt.. Zag er zo lekker gezond uit op het plaatje.
Oh als ik alleen zou wonen en ik zou een hond hebben dan zou de hond waarschijnlijk bij mij in bed gaan liggen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dieren op een slaapkamer en in bed altijd vies.
Heb ik ook gedaan maar sinds een maand slapen ze in de woonkamerquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh als ik alleen zou wonen en ik zou een hond hebben dan zou de hond waarschijnlijk bij mij in bed gaan liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |