Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi zo
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Proostquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net op nos steeds meer in nederland geboren moslims verhuizen terug naar land herkomst oudersik snap ze ook nog wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Naar ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Naar het noorden?
Waar woont Justin dan ook richting het noorden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Westenquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:00 schreef Dotteke het volgende:
Naar het noorden?
Waar woond Justin dan ook richting het noorden?![]()
![]()
Lekker dicht bij de zeequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh wel binnen nederlandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Wat nog meer, heb je er een reden voor waarom je naar het westn wil?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tis kaalquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat nog meer, heb je er een reden voor waarom je naar het westn wil?en heeft een leuk snoetje
![]()
DTS en COS zitten de meeste mensen met een psychische stoornis. Durven niet naar buitenquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar beste mensen, het is buiten werkelijk schitterend weer..... Prachtig om nu een mooie natuurwandeling te maken, of relaxt met een kop koffie (of thee) in de tuin (of balkon) te zitten...
En jullie zitten alleen maar te bolken...Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
EEn hondje? Ik heb geen idee wie kaal is en een leuk snoetje heeftquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tis kaalen heeft een leuk snoetje
JKquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn hondje? Ik heb geen idee wie kaal is en een leuk snoetje heeft![]()
![]()
Zit lekker buiten in de tuin.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:04 schreef Paul het volgende:
[..]
DTS en COS zitten de meeste mensen met een psychische stoornis. Durven niet naar buitenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou gezellig hoorquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ben weer naar binnen was best koud![]()
![]()
Hier 22 gradenquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ben weer naar binnen was best koudThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
o die is kaal, ik hou niet van kale mannenquote:
Maar weet je nu al dat je daar wil gaan wonen je kent hem net 3 wekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze loopt zo hard van stapelquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o die is kaal, ik hou niet van kale mannen
Maar weet je nu al dat je daar wil gaan wonen je kent hem net 3 weken![]()
![]()
Was meer dat het wel gezellie isquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o die is kaal, ik hou niet van kale mannen
Maar weet je nu al dat je daar wil gaan wonen je kent hem net 3 wekenen het wel stom is dat dat straks weer weg is
![]()
Of dev bij jou :pquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik trek straks gewoon bij dev in hoor![]()
![]()
![]()
Ja ik vind het ook niet echt lekker om buiten te zittenquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ben weer naar binnen was best koudWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat wordt een hele lange reistijd voor zijn dochter danquote:
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Haha het is Kei warm gekkiequote:Op zaterdag 6 april 2024 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet echt lekker om buiten te zittenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
En wilma danquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb net als glasje wel de ramen allemaal open gezet. Nouja eigenlijk heeft JK dat gedaanquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet echt lekker om buiten te zitten![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: