Het was niet ineensquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet meer zo ineens weg gaan he
Kniktquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat rot voor je. Lekker hier een beetje chatten en de stomme mensen negeren.
Banaan in een pruim peren?quote:
Die is slapenquote:
Hey Koenquote:
Wie Justin?quote:
Ook al, dat krijg je als je verder gaat lezen waar je weggegaan bentquote:
Ja @Haags leeft nog. Die post eldersquote:
Ja!quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook al, dat krijg je als je verder gaat lezen waar je weggegaan bent
ZIjn jullie alweer thuis?
Ik bolk iedereen de moeder, ook koekie, en dat heeft niets met dwarsbomen te makenquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nee koen is mijn mattie die dwarsboomt mij niet anders ga ik niet met hem naar de sauna
Was er niet veel aan dan?quote:
En zo is het, dat is het spel, bolken tot je een ons weegtquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik bolk iedereen de moeder, ook koekie, en dat heeft niets met dwarsbomen te maken![]()
Misschien wilden ze meer privacyquote:
Nou, voordat ik een ons weeg....quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo is het, dat is het spel, bolken tot je een ons weegt
Voordat ik een ons weeg heb ik DTS een jaar lang op rij gewonnen!quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, voordat ik een ons weeg....
Maar je mag ook gewoon gezellig praten! Alles mag! Zo lang het wel een beetje lief blijft dan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo is het, dat is het spel, bolken tot je een ons weegt
Om te bolkenquote:
Waarheid.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar je mag ook gewoon gezellig praten! Alles mag! Zo lang het wel een beetje lief blijft dan.
Gewoon door blijven bolken dan kom je er vanzelfquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, voordat ik een ons weeg....
Anders ik wel!quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voordat ik een ons weeg heb ik DTS een jaar lang op rij gewonnen!
Zoiets, inderdaad.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voordat ik een ons weeg heb ik DTS een jaar lang op rij gewonnen!
Maar gezellig praten is ook bolken, het is en blijft een spel. En ieder post is een bolkquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar je mag ook gewoon gezellig praten! Alles mag! Zo lang het wel een beetje lief blijft dan.
Bolk die Dot!quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar gezellig praten is ook bolken, het is en blijft een spel. En ieder post is een bolk
Dolkquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar gezellig praten is ook bolken, het is en blijft een spel. En ieder post is een bolk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |