Dol op champignonsquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Lekker bakken misschien? Genoeg mensen die me dagelijks in de pan hakken.
O dat is nog wel goed, even doorroeren misschien oogt het dan weer beterquote:
quote:
Als dit maar goed gaat komen en er ook gedut gaat wordenquote:
Oh, nu klinkt hij al een stuk minder lekkerquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je mag hem ophalenheb hem in de koelkast gezet om JK wijs te maken dat ik hem wel op zou drinken. Maar is nu groenbruin
Was sowieso niet zo lekkerquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, nu klinkt hij al een stuk minder lekker
Ben je al weer uitgedutquote:
O van wie niet?quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik mag niet slapen he overdag
O omdat je in de nachten zo slecht slaapt?quote:
Ik moet ook de verleiding weerstaan om even een powernap te doen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O omdat je in de nachten zo slecht slaapt?
Maar een tukkie van een uurtje kan toch geen kwaad als je heel erg moe bent?
Ja daarom. Iedere dag om 6 uur opstaan en als ik moe moe ben slapen is de regel. Afgelopen nacht was ook laat maar heb wel vast geslapen..quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O omdat je in de nachten zo slecht slaapt?
Maar een tukkie van een uurtje kan toch geen kwaad als je heel erg moe bent?
Moet je iedere dag om 6 uur opstaan?quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja daarom. Iedere dag om 6 uur opstaan en als ik moe moe ben slapen is de regel. Afgelopen nacht was ook laat maar heb wel vast geslapen..
Dan doe je dat toch even, als het maar niet te lang is zegt men altijdquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moet ook de verleiding weerstaan om even een powernap te doen.
Ja iedere dag om 6 uur opstaanquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je iedere dag om 6 uur opstaan?
Wat een raar advies zeg. Normaliter staat niemand om 6 uur al opquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja iedere dag om 6 uur opstaanof iig wakker worden en zsm uit bed.
Omdat ik een ochtend mens ben en om 9 uur half 10 naar bed ga. Ik moet voor werk ook om 6 uur opstaan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een raar advies zeg. Normaliter staat niemand om 6 uur al op
Waarom moet jij in hemelsnaam al om 6 uur je bed uit
O ik zie je toch tot laat in de avond hier postenquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Omdat ik een ochtend mens ben en om 9 uur half 10 naar bed ga. Ik moet voor werk ook om 6 uur opstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |