Dol op champignonsquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Lekker bakken misschien? Genoeg mensen die me dagelijks in de pan hakken.
O dat is nog wel goed, even doorroeren misschien oogt het dan weer beterquote:
quote:
Als dit maar goed gaat komen en er ook gedut gaat wordenquote:
Oh, nu klinkt hij al een stuk minder lekkerquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je mag hem ophalenheb hem in de koelkast gezet om JK wijs te maken dat ik hem wel op zou drinken. Maar is nu groenbruin
Was sowieso niet zo lekkerquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, nu klinkt hij al een stuk minder lekker
Ben je al weer uitgedutquote:
O van wie niet?quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik mag niet slapen he overdag
O omdat je in de nachten zo slecht slaapt?quote:
Ik moet ook de verleiding weerstaan om even een powernap te doen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O omdat je in de nachten zo slecht slaapt?
Maar een tukkie van een uurtje kan toch geen kwaad als je heel erg moe bent?
Ja daarom. Iedere dag om 6 uur opstaan en als ik moe moe ben slapen is de regel. Afgelopen nacht was ook laat maar heb wel vast geslapen..quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O omdat je in de nachten zo slecht slaapt?
Maar een tukkie van een uurtje kan toch geen kwaad als je heel erg moe bent?
Moet je iedere dag om 6 uur opstaan?quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja daarom. Iedere dag om 6 uur opstaan en als ik moe moe ben slapen is de regel. Afgelopen nacht was ook laat maar heb wel vast geslapen..
Dan doe je dat toch even, als het maar niet te lang is zegt men altijdquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moet ook de verleiding weerstaan om even een powernap te doen.
Ja iedere dag om 6 uur opstaanquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je iedere dag om 6 uur opstaan?
Wat een raar advies zeg. Normaliter staat niemand om 6 uur al opquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja iedere dag om 6 uur opstaanof iig wakker worden en zsm uit bed.
Omdat ik een ochtend mens ben en om 9 uur half 10 naar bed ga. Ik moet voor werk ook om 6 uur opstaan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een raar advies zeg. Normaliter staat niemand om 6 uur al op
Waarom moet jij in hemelsnaam al om 6 uur je bed uit
O ik zie je toch tot laat in de avond hier postenquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Omdat ik een ochtend mens ben en om 9 uur half 10 naar bed ga. Ik moet voor werk ook om 6 uur opstaan.
Ja als je om 6 uur opstaat snap ik dat welquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Wow,om 21 uur al naar bed, dan begint mijn avond net!
Dat komt omdat ik vaak weer wakker word of niet kan inslapen dat is het hele kern van het probleemquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik zie je toch tot laat in de avond hier posten
En je werkt nu niet toch>
Maar goed je bent niet bij mij onder behandeling hij of zij zal het wel weten
Als het maar helpt, maar heb je van de week ook een keer tot een uurtje of 00.00 uur zien posten hierquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik vaak weer wakker word of niet kan inslapen dat is het hele kern van het probleemMaar het advies helpt wel want ik slaap wel weer steeds meer
Omdat ik dus moeite heb met inslapen en doorslapen. Ben heel heel vaak tegen 00.00 weer wakker vraag @Fogel maar die kan dit ook bevestigenquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het maar helpt, maar heb je van de week ook een keer tot een uurtje of 00.00 uur zien posten hier
En @JustinK ook inmiddels?quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Omdat ik dus moeite heb met inslapen en doorslapen. Ben heel heel vaak tegen 00.00 weer wakker vraag @:Fogel maar die kan dit ook bevestigen
Maar is het dan geen zaak om te blijven liggen en niet achter een scherm te gaan zitten want dan kom je ook weer moeilijker in slaapquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Omdat ik dus moeite heb met inslapen en doorslapen. Ben heel heel vaak tegen 00.00 weer wakker vraag @:Fogel maar die kan dit ook bevestigen
Als ik al op internet ga dan is dat omdat ik echt niet in slaap kom of omdat ik last heb van mijn angsstoornisquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar is het dan geen zaak om te blijven liggen en niet achter een scherm te gaan zitten want dan kom je ook weer moeilijker in slaap
Ik hoef Fogel niet te vragen hoor, ik vraag het gewoon aan jou![]()
Ik heb zo beetje het zelfde . SLaap hooguit twee uur goed en dan wakker en vaak wakker
Maar ik heb mij zelf aangeleerd om niet gelijk op internet te gaan. Ik merkte als ik een keer aan het kletsen was hier dan bleef ik veel meer wakker.
Ja dat snap ik, ook nog een angststoornis lees ik hier boven.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ben ik oprecht heel erg blij mee!
Tja ook dat gaat al stukken beter. Afgelopen nacht schrok ik wakker om 2 uur door Justin en was het even raak maar ook dat is al zoveel beterquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, ook nog een angststoornis lees ik hier boven.
Je hebt heel wat te dealen met jezelf
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tja ook dat gaat al stukken beter. Afgelopen nacht schrok ik wakker om 2 uur door Justin en was het even raak maar ook dat is al zoveel beter
quote:
Ah, op die manier.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Beetje, maar het gaat al wel zoveel beter dan in oktoberDie tijd kent justin niet
Murp zei vanochtend hier dat het geregeld was!quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Murp heeft nog niet gereageerd en oude mail staat er nog in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |