Nee bij mij never heb honden gehad maar die mochten nooit boven komenquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh als ik alleen zou wonen en ik zou een hond hebben dan zou de hond waarschijnlijk bij mij in bed gaan liggen.
Ik dacht dat je bier zou halenquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja dat heb je ook nog niet gedronken he?
quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan maar sinds een maand slapen ze in de woonkamer
Zeg dat welquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja is niet goed voor je uhm. Rust. Toch JK?
Geef hem geen ongelijk, geen dieren in de slaapkamer.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja is niet goed voor je uhm. Rust. Toch JK?
Ik slaap wel buiten danquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geef hem geen ongelijk, geen dieren in de slaapkamer.
Enige wat wij doen in de slaapkamer is slapen hoorquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook een beetje raar als de huisdier in de slaapkamer is als je wat anders gaat doen dan slapen
Handjes boven de dekens enzo. Tuurlijkquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Enige wat wij doen in de slaapkamer is slapen hoor
Heerlijk geslapenquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens enzo. Tuurlijk
Zeker weten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja in je eigenste holletjequote:
Onder de dekens bolken is ook moelijk hoorquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben anders de hele nacht offline geweest hoorquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onder de dekens bolken is ook moelijk hoor
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-04-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Met je handjes boven de dekensquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben anders de hele nacht offline geweest hoor
Dit klinkt lekker en gezond!quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik had een lemongrass smoothie gemaakt.. Zag er zo lekker gezond uit op het plaatje.
Dat is hier dus het geval. Bv als ik de was opvouw, dan zit hij gefascineerd te kijken. En als ik een laken probeer op te vouwen, dan probeert hij er altijd mee te spelen. Maar hij weet gewoon, snachts slaapt hij in de woonkamerquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook een beetje raar als de huisdier in de slaapkamer is als je wat anders gaat doen dan slapen
Je mag hem ophalenquote:
DIe handjes boven de dekens nietquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je mag hem ophalenheb hem in de koelkast gezet om JK wijs te maken dat ik hem wel op zou drinken. Maar is nu groenbruin
Das ook weer waarquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ligt er aan of je onder of boven de dekens ligt
Lekker bakken misschien? Genoeg mensen die me dagelijks in de pan hakken.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben jij een ding? En wat gaat ze met jou doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |