Nee bij mij never heb honden gehad maar die mochten nooit boven komenquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh als ik alleen zou wonen en ik zou een hond hebben dan zou de hond waarschijnlijk bij mij in bed gaan liggen.
Ik dacht dat je bier zou halenquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja dat heb je ook nog niet gedronken he?
quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan maar sinds een maand slapen ze in de woonkamer
Zeg dat welquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja is niet goed voor je uhm. Rust. Toch JK?
Geef hem geen ongelijk, geen dieren in de slaapkamer.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja is niet goed voor je uhm. Rust. Toch JK?
Ik slaap wel buiten danquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geef hem geen ongelijk, geen dieren in de slaapkamer.
Enige wat wij doen in de slaapkamer is slapen hoorquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook een beetje raar als de huisdier in de slaapkamer is als je wat anders gaat doen dan slapen
Handjes boven de dekens enzo. Tuurlijkquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Enige wat wij doen in de slaapkamer is slapen hoor
Heerlijk geslapenquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens enzo. Tuurlijk
Zeker weten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja in je eigenste holletjequote:
Onder de dekens bolken is ook moelijk hoorquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben anders de hele nacht offline geweest hoorquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onder de dekens bolken is ook moelijk hoor
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-04-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |