Dit zit te gamen een of ander duf voetbalspelquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is zo makkelijk er in te zetten Justin weet het vast wel
Is hij nog bij jou hij is zo stil?
quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit zit te gamen een of ander duf voetbalspel
O, dat is niet nodig. Alle drie accepteren en elke dag een andere selecteren... Is ook leuk, af en toe een andere UI...quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja nou homijn had een leuke en gister had iemand anders OOK een leuke en Justin had OOK een leuke en nu krijg ik keuze stress
Ik heb er ook niets mee,quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ik heb echt niks met gamen maar tis wel aandoenlijk om te zien hoor..
Ben al blij dat hij geen schietspelletjes doet met anderen op de playstationquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets mee,
En heb ook niets met mannen die zitten te gamen![]()
Ben blij dat die van mij daar niet van houdt en niet van voetball
Jij bent een monsterkoekie en geen glitterregenboogquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
Maar homijntje jij het helemaal leuke kleurtjes en ik ben een glitter regenboog en unicorn meisje dus ik denk dat er nog wel een andere moet komen.. Niet boos worden aub
Is toch heel sociaal als je dat met anderen speelt?quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben al blij dat hij geen schietspelletjes doet met anderen op de playstation
Ik doe heel af en toe een andere maar nooit langer dan een uurtje dan ben ik weer terug bij de oudequote:Op zaterdag 6 april 2024 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb iets van 8 UI's om uit te kiezen. Ik wissel nog wel eens
quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
Maar homijntje jij het helemaal leuke kleurtjes en ik ben een glitter regenboog en unicorn meisje dus ik denk dat er nog wel een andere moet komen.. Niet boos worden aub
Mijn reserve-UI is op één van jouw UI's gebaseerdquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb iets van 8 UI's om uit te kiezen. Ik wissel nog wel eens
Tietiemini?quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:19 schreef Homijn het volgende:
[..]
Mijn reserve-UI is op één van jouw UI's gebaseerd
Waarom moet je je ww veranderen dan?quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik zit nu te kijken hoe ik dan ww moet veranderen ik ben zo’n noob :p
Omdat ik die van nu niet weetquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom moet je je ww veranderen dan?
O jeequote:
neequote:
Waarom?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |