Zeg @murp, schiet eens op. Monsterkoekie moet dringend haar UI kunnen installeren.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Murp heeft nog niet gereageerd en oude mail staat er nog in
Ow ff kijken danquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Murp zei vanochtend hier dat het geregeld was!
Hij heeft het gedaan!!!!quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:56 schreef Homijn het volgende:
[..]
Zeg @:murp, schiet eens op. Monsterkoekie moet dringend haar UI kunnen installeren.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik sta doordeweeks tussen 6 en half 7 op
Hij heeft wel reageerd hier in het topicquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Murp heeft nog niet gereageerd en oude mail staat er nog in
Oh ik weet het niet, ik vind het een beetje een vrouwennaamquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik dacht een manaanname verkeerd?
Het is essentieel in de ochtend dat ik mij niet ga haasten. Dus ik heb gewoon 1,5 uur nodig tussen uit bed gaan en naar werk gaanquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:57 schreef Homijn het volgende:
[..]Ik heb daar doorgaans maar een paar seconden werk mee.
Oh hoop niet dat ik murp nu beledigt hebquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik weet het niet, ik vind het een beetje een vrouwennaam
quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:57 schreef Homijn het volgende:
[..]Ik heb daar doorgaans maar een paar seconden werk mee.
Maar @Dotteke zei ook hij, dus misschien is het gewoon een hij?quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh hoop niet dat ik murp nu beledigt heb
ALs ik ergens heen moet sta ik wel 4 uur van te voren opquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is essentieel in de ochtend dat ik mij niet ga haasten. Dus ik heb gewoon 1,5 uur nodig tussen uit bed gaan en naar werk gaan
En hoe lang heb je nodig om koffie te zetten?quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik ergens heen moet sta ik wel 4 uur van te voren op
Ja hoor. Maar mijn darmen zijn door de chemo behoorlijk eigenwijs en moet er medicijnen voor innemen en dan kan het een uurtje of 2- 2.5 alle kanten op. Wil geen verrassingen onderwegquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En hoe lang heb je nodig om koffie te zetten?
Als wij om zes uur roepen van koffie! heb je dat dan ook klaar?
Ja, dat is niet wat je wilt...quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar mijn darmen zijn door de chemo behoorlijk eigenwijs en moet er medicijnen voor innemen en dan kan het een uurtje of 2- 2.5 alle kanten op. Wil geen verrassingen onderweg
Nee absoluut nietquote:
Wat ga je doen als UI? Een half opgegeten koekje?quote:
Ja nou homijn had een leuke en gister had iemand anders OOK een leuke en Justin had OOK een leuke en nu krijg ik keuze stressquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat ga je doen als UI? Een half opgegeten koekje?
Die is zo makkelijk er in te zetten Justin weet het vast welquote:
Nee, deze:quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat ga je doen als UI? Een half opgegeten koekje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |