Oh dat ken ik niet!! Meteen ff genoteerd!! thnx!quote:Op donderdag 4 april 2024 20:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Skyshowtime is geweldig maar 7 euro per maand..
vind netflix ook tegenvallen momenteelquote:Op donderdag 4 april 2024 20:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind videoland eigenlijk helemaal niets aan , dus na BB zeg ik het weer op
En dan volgend jaar BB neem ik weer een abo voor een paar maanden
Ik heb nu een halfjaar VL maar ik kijk nooit , was zelfs vergeten dat ik het had![]()
Maar het is wel meer dan 10 eurie per maand . dus zonde van het geld . Netflix is leuker
Er is zoveel tegenwoordig, teveel wmbquote:Op donderdag 4 april 2024 21:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind netflix ook tegenvallen momenteel
Ja geweldige series o.a yellowstonequote:Op donderdag 4 april 2024 21:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet!! Meteen ff genoteerd!! thnx!
Is ook zonde als je er niet naar kijkt. Ik heb Netflix samen met mijn buurman, het lukt nog steeds om dat gratis te doen. Geef ik hem af en toe iets wat ik gebakken heb en we zijn allebei blij.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb niet het geld voor meerdere diensten maar VL vind ik helemaal niets. Ik kwam er pas achter dat ik het toen BB begon. maar dat is het enige waar ik dan gebruik van maak . dat vind ik toch wel zonde
wmb? haha maar idd vind die beter als netflix ook tegenwoordig evenquote:Op donderdag 4 april 2024 21:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er is zoveel tegenwoordig, teveel wmb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat is het punt. Ze legt het zowel op stream als in de uitzending bij zichzelf en niet bij Ashley (of een ander)quote:Op donderdag 4 april 2024 20:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
de eerst keer zei ze ik had de behoefte niet om hem uit haar handen te trekken, nou dan geef je het toch ook zelf op en dat ligt dan toch niet aan Ash
Lukt hier niet meer, neem af en toe een aanbieding en kijk wat ik wil zien en zeg dan weer op.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is ook zonde als je er niet naar kijkt. Ik heb Netflix samen met mijn buurman, het lukt nog steeds om dat gratis te doen. Geef ik hem af en toe iets wat ik gebakken heb en we zijn allebei blij.
Ik had het eerst via mijn zoon maar toen Netflix besloot dat je niet mee gratis mee kon kijken hield het op. Belachelijk gedoequote:Op donderdag 4 april 2024 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is ook zonde als je er niet naar kijkt. Ik heb Netflix samen met mijn buurman, het lukt nog steeds om dat gratis te doen. Geef ik hem af en toe iets wat ik gebakken heb en we zijn allebei blij.
Dat is ook wel kinderachtig van Jimmyquote:Op donderdag 4 april 2024 21:06 schreef Joyce-43 het volgende:
Jimmy maakt geen vrienden
Tom liep voorbij en Jimmy zegt kijk daar loopt nog iemand met een masker
quote:Op donderdag 4 april 2024 21:06 schreef Joyce-43 het volgende:
Jimmy maakt geen vrienden
Tom liep voorbij en Jimmy zegt kijk daar loopt nog iemand met een masker
Ohja en als je ziggo hebt dan is het gratisquote:Op donderdag 4 april 2024 21:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nopequote:Op donderdag 4 april 2024 21:17 schreef mazaru het volgende:
In dat huis gaat niets meer gebeuren
[ afbeelding ]
Ik heb geen ziggoquote:Op donderdag 4 april 2024 21:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ohja en als je ziggo hebt dan is het gratis
ja dat is zo, maar hoe ze het de eerste keer zei kwam het wel iets anders over, in dat filmpje was ze al wat bedaard maar je hebt gelijk verders inderdaadquote:Op donderdag 4 april 2024 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is het punt. Ze legt het zowel op stream als in de uitzending bij zichzelf en niet bij Ashley (of een ander)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
oh echt ? haha had ik niet gezien ookquote:Op donderdag 4 april 2024 21:10 schreef Puzzie het volgende:
Oh wacht Tom heeft ook een masker dus ik neem mijn woorden terug
IPTV. Alle streamingsdiensten en 16000+ tv-zenders.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:06 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Lukt hier niet meer, neem af en toe een aanbieding en kijk wat ik wil zien en zeg dan weer op.
wat voor series heeft skyshowtime?
quote:Op donderdag 4 april 2024 21:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben het even kwijt, gaan er volgende week bewoners uit via stemmingen op social media of via spellen ?Ik zou het niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
is dat zo?quote:Op donderdag 4 april 2024 21:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ohja en als je ziggo hebt dan is het gratis
Ik zag het ineens , dat goudkleurige spul, op zijn gezicht, Alice ookquote:Op donderdag 4 april 2024 21:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh echt ? haha had ik niet gezien ook
Tom sluit zich af , is alleen nog maar bezig met Alicequote:Op donderdag 4 april 2024 21:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Duidelijk twee kampen nu, Tom en Alice tegen de rest ....![]()
BB zal ze morgen wel weer streng toespreken .....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kijk momenteel liever naar de huiskamer. saai, maar minder saai
whahah lachen ja dan is het niet vals bedoeld in ieder gevalquote:Op donderdag 4 april 2024 21:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zag het ineens , dat goudkleurige spul, op zijn gezicht, Alice ook
ja beetje erg jammer van beide hoor dat ze zo doenquote:Op donderdag 4 april 2024 21:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tom sluit zich af , is alleen nog maar bezig met Alice
Misschien denken ze er stemmen mee te winnen?quote:Op donderdag 4 april 2024 21:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja beetje erg jammer van beide hoor dat ze zo doen
Ja en ik snap ook niet waarom Tom alleen nog maar met haar bezig is en een ander (Jimmy) laat vallenquote:Op donderdag 4 april 2024 21:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja beetje erg jammer van beide hoor dat ze zo doen
ja hij is erg vreemd hoorquote:Op donderdag 4 april 2024 21:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en ik snap ook niet waarom Tom alleen nog maar met haar bezig is en een ander (Jimmy) laat vallen
Maar dit speelt al een aantal weken .
Datzelfde heeft hij toch ook bij Ashley gedaan?quote:Op donderdag 4 april 2024 21:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en ik snap ook niet waarom Tom alleen nog maar met haar bezig is en een ander (Jimmy) laat vallen
En bij Karenquote:Op donderdag 4 april 2024 21:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Datzelfde heeft hij toch ook bij Ashley gedaan?
Aanbieding voor 3,99.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op zich een prima vent. Daar niet van , maar het zijn allemaal prima mensen denk ik .quote:
Werkt 2 kanten op. Al is Ty kwijt en Tom Karen. Spoeling wordt dun.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:21 schreef Puzzie het volgende:
Wel jammer dat Tom zo hangt aan Al. geen ruimte voor anderen
Ja dat was helemaal mafquote:Op donderdag 4 april 2024 21:44 schreef Snoozey het volgende:
[..]
gelukkig kreeg hij 2 uur later van ty op zn kop
Alice?quote:Op donderdag 4 april 2024 21:43 schreef mazaru het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen waar hij geen ruzie mee heeft gehad?
Met Ash ging hij niet zo intensief om als met Karen of Alice nuquote:Op donderdag 4 april 2024 21:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Datzelfde heeft hij toch ook bij Ashley gedaan?
Ohhh ja Sonjaaaaaaaa en Glenn geloof ik ook nietquote:
Jimmy is ineens bij Ash en Glenn gaan hangen. Het gevolg is dat Tom nasr Alice trekt.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar van het een op het andere moment ging hij ineens naar het groepje van Ty en was Ash zijn nemesis. Hij heeft geen middenweg. Of hij is goed met je of hij is kwaad op je.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met Ash ging hij niet zo intensief om als met Karen of Alice nu
Maar ze konden het wel heel erg goed met elkaar vinden en gekkigheid uithalen.
Ash had toch wel haar eigen clubje , maar Tom was daar ook wel bij , maar toch anders .
Nee dit speelt al langer ,quote:Op donderdag 4 april 2024 21:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jimmy is ineens bij Ash en Glenn gaan hangen. Het gevolg is dat Tom nasr Alice trekt.
quote:
Ja en daar zit ook zijn probleem denk ik. Of hij stort zich in het een of in het ander en dan is er nog weinig ruimte voor anderen.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar van het een op het andere moment ging hij ineens naar het groepje van Ty en was Ash zijn nemesis. Hij heeft geen middenweg. Of hij is goed met je of hij is kwaad op je.
Jup. Is echt niks nieuws in de laatste week.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:51 schreef Snoozey het volgende:
jimmie huppelt al heel het spel van de ene naar de andere kant
Ergens snap ik dat ook maar hij heeft Jimmy wel van zich afgeduwd , en wat mij opviel is dat zodra er een vrouw is waar hij mee klikt de rest niet meer zo belangrijk is . En dat is jammer want Jimmy en Tom kliktenquote:Op donderdag 4 april 2024 21:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Karen, Ashley, Jimmy, Sabeau (onder leiding van Tyron), Ariana, allemaal trokken die aan Tom. Allemaal om andere redenen. Maakt ie lol met de een, vindt de ander daar wat van, die gaat er weer mee naar een ander en daar worden dingen verdraaid, aangedikt, verzonnen en uitvergroot. Let wel, ik zeg niet dat Tom geen aandeel heeft in die 'gedoetjes'. Het is nou eenmaal een ontzettende moeilijke kerel.
Alice is constant geweest; gewone normale gesprekken, niet steeds gezever over het spel, geen drama die hij wel had met bovengenoemden, gewoon lol om niks, etc. Ik snap wel dat ie in zo'n omgeving waar de dynamiek steeds verandert, terugvalt op iets wat constant voor hem is: Alice.
Ja ik ook sinds kort bevalt prima 70 euro voor een jaarquote:Op donderdag 4 april 2024 21:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
IPTV. Alle streamingsdiensten en 16000+ tv-zenders.
¤50/ halfjaar.
Ik dacht ook dat die twee een echte vriendschap hadden. Maar ik zie dat nu buiten ook geen stand houden.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ergens snap ik dat ook maar hij heeft Jimmy wel van zich afgeduwd , en wat mij opviel is dat zodra er een vrouw is waar hij mee klikt de rest niet meer zo belangrijk is . En dat is jammer want Jimmy en Tom klikten
Ook Tom is een heer, net zoals Ty deed met zijn rug naar Alice staan als beide zich in een douchehokje bevinden.quote:
Ergens denk ik dat juist wel ,maar ze zitten nu in BB en er speelt van alles mbt het spel en de nominatiedramaquote:Op donderdag 4 april 2024 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat die twee een echte vriendschap hadden. Maar ik zie dat nu buiten ook geen stand houden.
Ik weet het niet. Ik heb er een hard hoofd in. Maar ja, als dit is afgelopen dat denken we toch niet meer aan deze mensenquote:Op donderdag 4 april 2024 22:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat juist wel ,maar ze zitten nu in BB en er speelt van alles mbt het spel en de nominatiedrama
het spel maakt de vriendschap nu te moeilijk
Oh maar dat zei ik eerder vanavond ook: Jimmy heeft ook problemen met zichzelf/ Tom en Jimmy zijn allebei wel dramaqueens en aandachtorgelsquote:Op donderdag 4 april 2024 22:01 schreef Snoozey het volgende:
jimmie is iemand die zich zo aan een ander opdringt en dan is het ook al snel niett meer goed hoor. altijd lopen simmen als er maar iets aan de hand is.
volgens mij wil hij nu weer een praatje gaan doen
Ja die 2 liepen al snel hun rondjes toen Jimmy erbij kwam. Maar goed, ook Jimmy is niet de makkelijkste en dan krijg je die onnodige 'ruzies' om niks. Tom denkt dan dat Jimmy niet te vertrouwen is, Jimmy voelt zich afgewezen en repeat.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ergens snap ik dat ook maar hij heeft Jimmy wel van zich afgeduwd , en wat mij opviel is dat zodra er een vrouw is waar hij mee klikt de rest niet meer zo belangrijk is . En dat is jammer want Jimmy en Tom klikten
Die Alice toch. 'blijf bij jezelf schatje' 'je hebt gedaan wat je voelt schatje' 'je doet het zo goed schatje' 'je familie is trots op je schatje'quote:Op donderdag 4 april 2024 22:02 schreef Snoozey het volgende:
sorry van vandaag, zegt tom
ja sorry ook, zegt jim
alice heeft al aan tom verteld hoe en waarom hij zich zo voelde
Tom Karen?quote:Op donderdag 4 april 2024 21:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Werkt 2 kanten op. Al is Ty kwijt en Tom Karen. Spoeling wordt dun.
Wat deed ie vandaag dan? Kon niet kijken? Hij is wel overdreven zielig aan het doen nu? Hij staat zo getressed in het spelquote:Op donderdag 4 april 2024 22:02 schreef Snoozey het volgende:
sorry van vandaag, zegt tom
ja sorry ook, zegt jim
alice heeft al aan tom verteld hoe en waarom hij zich zo voelde
Eens!! Ze hebben allebei drama gedrag en persoonlijkheidsproblemenquote:Op donderdag 4 april 2024 22:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja die 2 liepen al snel hun rondjes toen Jimmy erbij kwam. Maar goed, ook Jimmy is niet de makkelijkste en dan krijg je die onnodige 'ruzies' om niks. Tom denkt dan dat Jimmy niet te vertrouwen is, Jimmy voelt zich afgewezen en repeat.
Zonde inderdaad, waren leuke streams vanuit de 'Heisa Jynx kleedkamer'.
Dat mens moet toch wel beurs zijn ondertussenquote:Op donderdag 4 april 2024 22:06 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy denkt dat Tom heel sterk is
dat alles goed komt
![]()
jaaa sonja is gevallen weer![]()
![]()
Alicequote:Op donderdag 4 april 2024 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die Alice toch. 'blijf bij jezelf schatje' 'je hebt gedaan wat je voelt schatje' 'je doet het zo goed schatje' 'je familie is trots op je schatje'
beurs, gebrokenquote:Op donderdag 4 april 2024 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat mens moet toch wel beurs zijn ondertussen
Hij is gewoon bang om naar huis te gaan, elke keer als ie gevaar loopt gaat meneer lopen simmen.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom blokkeerde.
Hij kan zich dan niet uiten en keert in zichzelf.
Randy ,Glenn en Tomquote:Op donderdag 4 april 2024 21:58 schreef Bartjebart het volgende:
Even nieuwsgierig; hoe is er genomineerd deze ronde? Gewoon alle 6 drie stemmen uitgebracht?
Goeie keus. Ik ookquote:
Hij is de 1e keer genomineerd dus complete onzin.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:07 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Hij is gewoon bang om naar huis te gaan, elke keer als ie gevaar loopt gaat meneer lopen simmen.
maar hij zit er wel degelijk meequote:Op donderdag 4 april 2024 22:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is de 1e keer genomineerd dus complete onzin.
Als die een spel verliest is het huis ook te kleinquote:Op donderdag 4 april 2024 22:10 schreef Snoozey het volgende:
nou hij loopt niet alleen gevaar wanneer hij genomineerd is hoor
Na 3 maanden naar buiten is voor iedereen spannend. Zeker voor iemand die moeite heeft met verandering.quote:
Dat is vooral aan Jimmy te danken die het steeds weer bleef proberenquote:Op donderdag 4 april 2024 22:12 schreef Puzzie het volgende:
maar ook mooi dat ze elkaar toch weer opzoeken en het met elkaar uitspreken
Ik heb vorig jaar een abonnement van 0,99 per maand gescoord, en laat dat maar lopen. Bang dat ik na een opzegging het volle pond moet betalen. Dat zou ik dan niet doen.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind videoland eigenlijk helemaal niets aan , dus na BB zeg ik het weer op
En dan volgend jaar BB neem ik weer een abo voor een paar maanden
Ik heb nu een halfjaar VL maar ik kijk nooit , was zelfs vergeten dat ik het had![]()
Maar het is wel meer dan 10 eurie per maand . dus zonde van het geld . Netflix is leuker
wie heeft moeite met verandering?quote:Op donderdag 4 april 2024 22:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Na 3 maanden naar buiten is voor iedereen spannend. Zeker voor iemand die moeite heeft met verandering.
Ja maar dat vind ik een beetje makkelijk . Hij is volwassen en wist waar hij voor koos.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Na 3 maanden naar buiten is voor iedereen spannend. Zeker voor iemand die moeite heeft met verandering.
Hij moet zijn grote jongensbroek maar eens aan gaan trekkenquote:Op donderdag 4 april 2024 22:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ja dat had chufi ook. Ik was te laatquote:Op donderdag 4 april 2024 22:12 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een abonnement van 0,99 per maand gescoord, en laat dat maar lopen. Bang dat ik na een opzegging het volle pond moet betalen. Dat zou ik dan niet doen.
Hoe hij gisteren in de uitzending tekeer ging op zoek naar een token, wow 😳quote:Op donderdag 4 april 2024 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die een spel verliest is het huis ook te klein
Compleet doorgedraaidquote:Op donderdag 4 april 2024 22:16 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hoe hij gisteren in de uitzending tekeer ging op zoek naar een token, wow 😳
Denk niet dat de generaal het daar mee eens isquote:
Dat denk ik ook nietquote:Op donderdag 4 april 2024 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Denk niet dat de generaal het daar mee eens is
Had ik gezien. Dankjewel!quote:
Tom en Jimmyquote:Op donderdag 4 april 2024 22:22 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn en Jimmy spelen gezel mozzarell nog een spelletje met een kaarsje erbij![]()
'Maar ehh weetje dan loopt hij in zo'n pak en dan heeft hij ook nog opgeschoren haar, dat kan nietquote:Op donderdag 4 april 2024 22:20 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley kijkt naar de foto van Bart..
'Bart is ouder geworden he.. vind hem zelfs ook nu hartstikke knap. Ben gekke op zijn lange haren dat mag er niet af'
Ja hoe dat is gegaan is mij nog niet helemaal duidelijkquote:Op donderdag 4 april 2024 22:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Had ik gezien. Dankjewel!
Maar wie hebben er genomineerd?
Ze hebben allemaal genomineerd. Maar wie wie heeft genomineerd zien we morgen in de uitzending denk ik.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Had ik gezien. Dankjewel!
Maar wie hebben er genomineerd?
Dat verbaasd me totaal niet. Ik heb wel wat foto's gezien , waar ze er behoorlijk Barbie op staatquote:Op donderdag 4 april 2024 22:26 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley maakt veel foto's. dat zijn herinneringen , dat is makkelijker
Ik loop achterquote:Op donderdag 4 april 2024 22:31 schreef engine het volgende:
Goeie bikini. Mooie kleur. Borsten zitten er goed in. Belangrijk.
Ah ja ze was nu zelf over een foto aan het vertellen maar ik heb de foto niet gezien.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik loop achter![]()
Maar ik zag idd een foto van haar in iets groens , en toen had ze het over hoe groot haar tetten daar waren.
en die hadden een wat kleiner formaat dan wat ze nu heeft
Bijna alle cossen tot nu toe is het 80% Ashley toch bijzonder wel. Zou best saai zijn zonder haar. Positief of negatief als ze over je lullen ben je interessant.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik kijk overdag geen streams meer, ben die hele Ashley show zo zat inmiddels ....![]()
Alles draait om haar, ze is zo zielig, iedereen is egoistisch en leeft niet met haar mee,
er wordt haar niets gegund, Glenn, Randy en jammer genoeg ook Jimmy kruipen in haar reet .....
Ben heel benieuwd hoeveel oud-bewoners na afloop nog iets met haar te
maken willen hebben, ik denk en hoop heel weinig ... ze wordt hopelijk flink uitgekotst ....
Is toch geweldig dat je zo verliefd bent .quote:Op donderdag 4 april 2024 22:40 schreef Puzzie het volgende:
'We zijn ook wel een knap setje hoor, vijf jaar samen en zo verliefd nog steeds '
daar word je toch misselijk van? Als buitenstaander ...mensen zullen echt denken jezus nou hoe idolaat kan je zijn van je partner
'En hij is ook zo obsessed net mij , hebben jullie dat ook?'
[ afbeelding ]
Nou, ikke bijvoorbeeld. Het zwarte gat na de finale. Dat is echt cold turkey afkicken. Geen streams, geen uitzendingen, geen BB stem meer 'Bewoners' niet meer ergeren of vertederd raken. Mensen in dat huis worden toch een beetje familie van je. Verre familie. Meer de gekke neef / nicht waar je verder niets mee hebt, maar toch.quote:
binnenkort ga ik streamen, zal je een link sturenquote:Op donderdag 4 april 2024 22:50 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nou, ikke bijvoorbeeld. Het zwarte gat na de finale. Dat is echt cold turkey afkicken. Geen streams, geen uitzendingen, geen BB stem meer 'Bewoners' niet meer ergeren of vertederd raken. Mensen in dat huis worden toch een beetje familie van je. Verre familie. Meer de gekke neef / nicht waar je verder niets mee hebt, maar toch.
Snoozey streams!!! Vind het nu al top!quote:Op donderdag 4 april 2024 22:54 schreef Snoozey het volgende:
[..]
binnenkort ga ik streamen, zal je een link sturen
snoozen met snoozey. de hele dag doorquote:Op donderdag 4 april 2024 23:01 schreef kater1 het volgende:
[..]
Snoozey streams!!! Vind het nu al top!
Geen show. Hij doet dat al bijna 3 maanden.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tom weer bidden, ik baal ook wel een beetje van deze show iedere avond ....
Begrijp mij goed, Tom mag van mij zeker winnen, maar ik gun het Alice meer op dit moment ...![]()
Ashley, Jimmy, Glenn en Randy hebben echt afgedaan bij mij, vooral het geslijm naar Ashley van die drie ...![]()
![]()
en bovenal GEEEEEEEEN Ashley meerquote:Op donderdag 4 april 2024 22:50 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nou, ikke bijvoorbeeld. Het zwarte gat na de finale. Dat is echt cold turkey afkicken. Geen streams, geen uitzendingen, geen BB stem meer 'Bewoners' niet meer ergeren of vertederd raken. Mensen in dat huis worden toch een beetje familie van je. Verre familie. Meer de gekke neef / nicht waar je verder niets mee hebt, maar toch.
wtfquote:Op donderdag 4 april 2024 22:40 schreef Puzzie het volgende:
'We zijn ook wel een knap setje hoor, vijf jaar samen en zo verliefd nog steeds '
daar word je toch misselijk van? Als buitenstaander ...mensen zullen echt denken jezus nou hoe idolaat kan je zijn van je partner
'En hij is ook zo obsessed net mij , hebben jullie dat ook?'
[ afbeelding ]
ja daarvoor zat ze te kort hahaquote:
die kijkt ook vast naar Peter Gillisquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:24 schreef Jockari het volgende:
Ash heeft te veel naar de Meilandjes gekeken, ze gaat wijnen
[ afbeelding ]
en in een duo kan hij ook niet meegeven om samen te stemmen je zag het in filmpje terug bij Rohani daar had hij zijn zin doorgedrukt en bij Karen had hij ook zijn zin door gedruktquote:Op donderdag 4 april 2024 21:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Denk het ook zag van de week ergens een foto van hem met zijn vriendinquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kijkt ook vast naar Peter Gillis
heb jij stream 3?quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en in een duo kan hij ook niet meegeven om samen te stemmen je zag het in filmpje terug bij Rohani daar had hij zijn zin doorgedrukt en bij Karen had hij ook zijn zin door gedrukt
Geen idee, volgens mij mochten ze iemand veilig stellenquote:Op donderdag 4 april 2024 21:58 schreef Bartjebart het volgende:
Even nieuwsgierig; hoe is er genomineerd deze ronde? Gewoon alle 6 drie stemmen uitgebracht?
Ze slapen nog dus valt weinig te cossenquote:
BB wordt wakker als jij binnen komtquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij mochten ze iemand veilig stellen
Hoe het echt gegaan is zien we denk ik vanavond op tv
[..]
Ze slapen nog dus valt weinig te cossen
Waarom nu weer oprakelen? Hij heeft in beide gevallen niet zijn zin doorgedrukt en het conflict met Jimmy is al lang en breed uitgepraat.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en in een duo kan hij ook niet meegeven om samen te stemmen je zag het in filmpje terug bij Rohani daar had hij zijn zin doorgedrukt en bij Karen had hij ook zijn zin door gedrukt
Ja 1 of 2 weken geloof ikquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:42 schreef Rhosyn het volgende:
Glenn zegt Bassieeee, heeft hij Basiri wel mee gemaakt dan???
netquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:42 schreef Rhosyn het volgende:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kijkt ook vast naar Peter Gillis
Dan zal hij die string ook wel aanhebbenquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:41 schreef greysbones het volgende:
OMG Glenn slaapt zelfs in de pyama van Ash![]()
Echt ze werden wakker en doken gelijk op de grond om verder te spelenquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:48 schreef Ireth het volgende:
Ik zette gisteren mijn streams uit met Tom en Jim op de grond aan de rummicub, zet nu de streams aan...
Tom en Jim op de grond aan de rummicub!![]()
Alsof ze de hele nacht zijn doorgegaan
20 dagenquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:42 schreef Rhosyn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:53 schreef greysbones het volgende:
vond hem grappig
zet hem in een spoiler om niemand voor het hoofd te stotenGlenn staat er mooi op, op internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De stelling daarboven is een beetje veel erg raar... we hebben nog nooit op Tom kunnen stemmen dus wie heeft nu BB verpest... >>> jaaaa zeg het maar...
No mercy for animal abusers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Alice ligt te veel denk ik >> 12 uur in bed en een uurtje of 3 buiten op de stoelenquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
Alice heeft nog steeds last van haar rug
ze moet aanbellen van Jimmy
Het staat er ook zo mooi 'iedereen die op Tom stemt hebben'quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Glenn staat er mooi op, op internet![]()
De stelling daarboven is een beetje veel erg raar... we hebben nog nooit op Tom kunnen stemmen dus wie heeft nu BB verpest... >>> jaaaa zeg het maar...
quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:03 schreef Ireth het volgende:
Ik ga Kitty steeds aardiger vinden
Ik zag hem gisteren ook al voorbijkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij als geen ander weet hoe het werk als je in een RLS zitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ash perst de sinaasappelsquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:04 schreef mazaru het volgende:
Gezelligheid in de keuken. Glenn en Ashley aan het zingen en Glenn is sinaasappelen aan het persen
Was geen fan van haar, maar hoe ze over Tom post dit seizoen is echt mooi. Haar zoon heeft kennelijk dezelfde stoornis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ervoor alquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom en Jim praten over afgelopen weken. Zijn duo met Ronahi dat leuk begon, maar door de nominatie ineens veranderde.
idd - ze verteld gewoon de waarheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamTom![]()
![]()
![]()
... en huiver mee
Ik dacht ik zeg maar niets voordat ik weer een lading mensen voor de kop stootquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:44 schreef espri het volgende:
[..]
Het is een compleet ander persoon zonder troep zeg
Hoezo? Iedereen mag toch z’n zegje doen?quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg maar niets voordat ik weer een lading mensen voor de kop stoot
quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:47 schreef espri het volgende:
[..]
Hoezo? Iedereen mag toch z’n zegje doen?
Alhoewel…..
9.53 uur en ze is nog bezig ppffffquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
Alice begint weer met haar opmaak ritueel het is 9.09 uur kijken hoe lang ze er over doet.
Meestal tussen die twee. Heel af en toe een kort kil gesprekjequote:
Alice heeft niet dol enthousiast gereageerd op haar foto'squote:
Ze moeten nog een week..of je bedoeld voor randyquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:32 schreef mazaru het volgende:
Het 1 na laatste ontbijtje in het BB huis
[ afbeelding ]
Geen idee. Ben er net pas en mij valt die stilte enorm op.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Net gewoon samen gesproken over rug van Alice en ashley haar ervaring daarmee.
Ik las hier dat alice vroeg naar de fotos en dat een koud /kil antwoord kreeg van ashleyquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alice heeft niet dol enthousiast gereageerd op haar foto's
kwam er niet aanrennen toen Ash die kreeg
Ik zie dat lieverquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:44 schreef espri het volgende:
[..]
Het is een compleet ander persoon zonder troep zeg
jaquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik las hier dat alice vroeg naar de fotos en dat een koud /kil antwoord kreeg van ashley
Aan zijn moederquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom heeft een briefje geschreven en vraagt advies aan Jimmy.
Ik denk aan zijn zus?
Nee hoor die ene loopt in de tuin en de tweede *** MOD edit moet tot 11 uur stucadoren anders durft die niet in beeld te komen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
She gone yet ?..![]()
Ik durf de streams niet open te doen ..
Alleen maar minkukels
Volgens mij is dat aan die vrouw waarvan hij hoopt dat ze oo hem wacht. Hij noemt haar 'koekje'.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom heeft een briefje geschreven en vraagt advies aan Jimmy.
Ik denk aan zijn zus?
Volgens mij zijn zus, want hij zegt daarbij dat hij dan zijn moeder OOK...en de rest verstond ik nietquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aan zijn moeder
op keukenpapier
maar hij vroeg zich af of hij dat over moet schrijven op gewoon papier
Primaquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn zus, want hij zegt daarbij dat hij dan zijn moeder OOK...en de rest verstond ik niet
Beter dan die neptieten, neplippen en nephaarquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:08 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nee hoor die ene loopt in de tuin en de tweede minkukel moet tot 11 uur stucadoren anders durft die niet in beeld te komen.
Meisje is gewoon onzeker...quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:08 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nee hoor die ene loopt in de tuin en de tweede *** Mod edit moet tot 11 uur stucadoren anders durft die niet in beeld te komen.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:08 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nee hoor die ene loopt in de tuin en de tweede *** Mod edit moet tot 11 uur stucadoren anders durft die niet in beeld te komen.
Nou hier niet hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:47 schreef espri het volgende:
[..]
Hoezo? Iedereen mag toch z’n zegje doen?
Alhoewel…..
quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:16 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we vloerbedekking op de muur doen
ow nee het is niet groot genoeg
joh snij er een golvend randje aan
Ja wel lief van Tom.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:14 schreef Snoozey het volgende:
alice heeft als enige nog niet gegeten. jim en tom gaan gezellig bij haar zitten om te rummikuppen. dan hoeft ze niet alleen te ztten
Verdorie, ik zat bijna hetzelfde te typenquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:19 schreef Jockari het volgende:
Randy heeft vandaag al meer bewogen dan de vorige 90 dagen
[ afbeelding ]
En toch, het zit beter dan bij een zekere Zoe die ~een jaar lang met kevers op haar hoofd leek te lopenquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:13 schreef greysbones het volgende:
de extensions steken er nog net niet uit aan de achterkant bij Ash
Ik was al bang dat het verkeerd gelezen zou worden. Ik heb het woordje 'wie' al tussen aanhalingstekens gezet. Ik had beter 'Je bedoelt 'wie'" kunnen schrijven.quote:
terwijl ZOe wel een veel betere kapper hadquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En toch, het zit beter dan bij een zekere Zoe die ~een jaar lang met kevers op haar hoofd leek te lopen
Wil vast zijn toegevoegde waarde in het huis laten zienquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:19 schreef Jockari het volgende:
Randy heeft vandaag al meer bewogen dan de vorige 90 dagen
[ afbeelding ]
Sorry hoor maar zeer terechtquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:22 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Waarom met twee maten meten hier altijd?
Ik reageer op minkukels en bij mijn reactie wordt dat woord weggehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |