jaquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik las hier dat alice vroeg naar de fotos en dat een koud /kil antwoord kreeg van ashley
Aan zijn moederquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom heeft een briefje geschreven en vraagt advies aan Jimmy.
Ik denk aan zijn zus?
Nee hoor die ene loopt in de tuin en de tweede *** MOD edit moet tot 11 uur stucadoren anders durft die niet in beeld te komen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
She gone yet ?..![]()
Ik durf de streams niet open te doen ..
Alleen maar minkukels
Volgens mij is dat aan die vrouw waarvan hij hoopt dat ze oo hem wacht. Hij noemt haar 'koekje'.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom heeft een briefje geschreven en vraagt advies aan Jimmy.
Ik denk aan zijn zus?
Volgens mij zijn zus, want hij zegt daarbij dat hij dan zijn moeder OOK...en de rest verstond ik nietquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aan zijn moeder
op keukenpapier
maar hij vroeg zich af of hij dat over moet schrijven op gewoon papier
Primaquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn zus, want hij zegt daarbij dat hij dan zijn moeder OOK...en de rest verstond ik niet
Beter dan die neptieten, neplippen en nephaarquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:08 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nee hoor die ene loopt in de tuin en de tweede minkukel moet tot 11 uur stucadoren anders durft die niet in beeld te komen.
Meisje is gewoon onzeker...quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:08 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nee hoor die ene loopt in de tuin en de tweede *** Mod edit moet tot 11 uur stucadoren anders durft die niet in beeld te komen.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:08 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nee hoor die ene loopt in de tuin en de tweede *** Mod edit moet tot 11 uur stucadoren anders durft die niet in beeld te komen.
Nou hier niet hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:47 schreef espri het volgende:
[..]
Hoezo? Iedereen mag toch z’n zegje doen?
Alhoewel…..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |