ervoor alquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom en Jim praten over afgelopen weken. Zijn duo met Ronahi dat leuk begon, maar door de nominatie ineens veranderde.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:03 schreef Ireth het volgende:
Ik ga Kitty steeds aardiger vinden
idd - ze verteld gewoon de waarheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamTom![]()
![]()
![]()
... en huiver mee
Ik dacht ik zeg maar niets voordat ik weer een lading mensen voor de kop stootquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:44 schreef espri het volgende:
[..]
Het is een compleet ander persoon zonder troep zeg
Hoezo? Iedereen mag toch z’n zegje doen?quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg maar niets voordat ik weer een lading mensen voor de kop stoot
quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:47 schreef espri het volgende:
[..]
Hoezo? Iedereen mag toch z’n zegje doen?
Alhoewel…..
9.53 uur en ze is nog bezig ppffffquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
Alice begint weer met haar opmaak ritueel het is 9.09 uur kijken hoe lang ze er over doet.
Meestal tussen die twee. Heel af en toe een kort kil gesprekjequote:
Alice heeft niet dol enthousiast gereageerd op haar foto'squote:
Ze moeten nog een week..of je bedoeld voor randyquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:32 schreef mazaru het volgende:
Het 1 na laatste ontbijtje in het BB huis
[ afbeelding ]
Geen idee. Ben er net pas en mij valt die stilte enorm op.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Net gewoon samen gesproken over rug van Alice en ashley haar ervaring daarmee.
Ik las hier dat alice vroeg naar de fotos en dat een koud /kil antwoord kreeg van ashleyquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alice heeft niet dol enthousiast gereageerd op haar foto's
kwam er niet aanrennen toen Ash die kreeg
Ik zie dat lieverquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:44 schreef espri het volgende:
[..]
Het is een compleet ander persoon zonder troep zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |