quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kijkt ook vast naar Peter Gillis
Dan zal hij die string ook wel aanhebbenquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:41 schreef greysbones het volgende:
OMG Glenn slaapt zelfs in de pyama van Ash![]()
Echt ze werden wakker en doken gelijk op de grond om verder te spelenquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:48 schreef Ireth het volgende:
Ik zette gisteren mijn streams uit met Tom en Jim op de grond aan de rummicub, zet nu de streams aan...
Tom en Jim op de grond aan de rummicub!![]()
Alsof ze de hele nacht zijn doorgegaan
20 dagenquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:42 schreef Rhosyn het volgende:
Glenn zegt Bassieeee, heeft hij Basiri wel mee gemaakt dan???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:53 schreef greysbones het volgende:
vond hem grappig
zet hem in een spoiler om niemand voor het hoofd te stotenGlenn staat er mooi op, op internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De stelling daarboven is een beetje veel erg raar... we hebben nog nooit op Tom kunnen stemmen dus wie heeft nu BB verpest... >>> jaaaa zeg het maar...
No mercy for animal abusers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Alice ligt te veel denk ik >> 12 uur in bed en een uurtje of 3 buiten op de stoelenquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
Alice heeft nog steeds last van haar rug
ze moet aanbellen van Jimmy
Het staat er ook zo mooi 'iedereen die op Tom stemt hebben'quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Glenn staat er mooi op, op internet![]()
De stelling daarboven is een beetje veel erg raar... we hebben nog nooit op Tom kunnen stemmen dus wie heeft nu BB verpest... >>> jaaaa zeg het maar...
quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:03 schreef Ireth het volgende:
Ik ga Kitty steeds aardiger vinden
Ik zag hem gisteren ook al voorbijkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij als geen ander weet hoe het werk als je in een RLS zitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ash perst de sinaasappelsquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:04 schreef mazaru het volgende:
Gezelligheid in de keuken. Glenn en Ashley aan het zingen en Glenn is sinaasappelen aan het persen
quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:03 schreef Ireth het volgende:
Ik ga Kitty steeds aardiger vinden
Was geen fan van haar, maar hoe ze over Tom post dit seizoen is echt mooi. Haar zoon heeft kennelijk dezelfde stoornis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |