Kan me herinneren dat het vorig jaar in de voorlaatste week ook nog koude oorlog was. Danny die ervan overtuigd was dat er een stemafspraak was gemaakt om op hem te stemmen maar die was er niet. Uiteindelijk had je het clubje binnen en buiten. Pas na zaterdag werd het beter. Gezien het feit dat de grootste splijtzwam van dit jaar niet genomineerd is kan deze ellende zich nog wel eens doortrekken naar volgende week. Met rechtvde meest toxic editie ooitquote:Op donderdag 4 april 2024 19:13 schreef Koos1958 het volgende: Jimmy wil met Tom zitten. Gaat hij dan vertellen aan Tom wat hij allemaal over hem achter zijn rug voor lelijks heeft verteld op de streams
Dus een fandag wordt nooit door BB georganiseerd.. of door het schuim of oudbewonersquote:Op donderdag 4 april 2024 19:13 schreef marky het volgende:
[..]
Danny en Chay zijn er mee bezig. Er schijnt dit jaar voor de bewoners ook geen eindfeest te zijn. Ze mogen ook maar een iemand meenemen naar de finaleshow. Oud bewoners van vorig jaar gaan ook naar Amsterdam om er in ieder geval te zijn en te zorgen als er echt geen feest is ze toch nog ergens met zijn alle kunnen feesten.
Ja heel eng voor iemand van 41quote:Op donderdag 4 april 2024 19:21 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy voelt zich snel in de steek gelaten
Maar is het zo raar dat Jimmy daar teleurgesteld over was? Ik begrijp dat wel hoor..quote:Op donderdag 4 april 2024 19:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee dat maakt Tom niet uit. Wel dat hij Tom afgelopen week steeds verweten heeft dat hij Alice boven hem verkozen heeft.
Hij koos dilano boven tomquote:Op donderdag 4 april 2024 19:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar is het zo raar dat Jimmy daar teleurgesteld over was? Ik begrijp dat wel hoor..
Denk ik ook, hoe meer je aan 'm trekt en/of het allemaal achter zijn rug om 'maar raar gaat zitten vinden', hoe groter je die afstand maakt.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:19 schreef Soury het volgende:
Tom moet je gewoon even met rust laten denk ik. Zo zit die gast in elkaar.
Daar geloof ik nu dus echt niets van.. hij is wel degelijk boos.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy je vult in. Tom heeft al paar keer gezegd dat hij niet boos is. Hij praat ook niet met ashley
Er zijn er daar meer met problemen , Tom en Jimmy hebben allebei wel wat issues , ik zie wel wat overeenkomstenquote:
Niet over het op hem stemmen denk wel over gisteravondquote:Op donderdag 4 april 2024 19:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar geloof ik nu dus echt niets van.. hij is wel degelijk boos.
Jimmy heeft Tom niet gesaved, Tom op de bankquote:Op donderdag 4 april 2024 19:23 schreef Paul het volgende:
Kan iemand hier een streamverslag/samenvatting over schrijven, ik snap niet wat er met Jimmy en Tom is
Iemand opgenomen?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:23 schreef Paul het volgende:
Kan iemand hier een streamverslag/samenvatting over schrijven, ik snap niet wat er met Jimmy en Tom is
En Tom niet blij voor Jimmy dat ie gesaved is. En niet echt blij dat ie een vliegtuigje kreeg.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jimmy heeft Tom niet gesaved, Tom op de bank
Evenquote:Op donderdag 4 april 2024 19:19 schreef Soury het volgende:
Tom moet je gewoon even met rust laten denk ik. Zo zit die gast in elkaar.
Oh ja en dat!!quote:Op donderdag 4 april 2024 19:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En Tom niet blij voor Jimmy dat ie gesaved is. En niet echt blij dat ie een vliegtuigje kreeg.
oooooooooooh dankjequote:Op donderdag 4 april 2024 19:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jimmy heeft Tom niet gesaved, Tom op de bank
En Jimmy maar liegen vanmiddag tegen Ashley, Glenn,Randy dat Tom gisteren avond erover begon, maar het was dus Jimmy zelf.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom vond het dus vooral jammer dat hij gisteravond met het spel moest bezig zijn omdat Jimmy daar over wou praten. Tom wil zich er gewoon niet druk over maken. Hij ziet het wel, en gaat hij zaterdag naar huis, dan gaat hij naar z'n zoon zegt hij.
Ja ik weet het ook niet hoor. Ik vind Tom een moeilijke vent.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Evenhet kan niet zo zijn dat iedereen zich maar aan moet passen naar Tom.. hij zou ook eens één keer kunnen denken dat andere mensen niet zo zijn en begrijpen dat hij ook zich een keer aan kan passen naar een ander.
Klopt tom zegt nu je hebt de hele.week.met ashley gezeten terwijl je vorige week hele erge woorden hebt gezegd over haar.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:28 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En Jimmy maar liegen vanmiddag tegen Ashley, Glenn,Randy dat Tom gisteren avond erover begon, maar het was dus Jimmy zelf.
misschien dat het tot hem doorgedrongen is dat niemand meer zichzelf is en dat ze meedoen aan een gestuurd spel.....quote:Op donderdag 4 april 2024 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy je vult in. Tom heeft al paar keer gezegd dat hij niet boos is. Hij praat ook niet met ashley
De manier waarop was duidelijk niet gemeend dus snap dat Jimmy dan weglooptquote:Op donderdag 4 april 2024 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
Tom zegt ik neem de schuld op mij sorry jimmy en dan is het ook weer niet goed.
Tom doet hetzelfdequote:Op donderdag 4 april 2024 19:31 schreef OmaJacky het volgende:
Jimmy : ik schuif de schuld niet op jou tegen Tom.
Ehhhhh je hebt echt werkelijk waar de hele dag tegen iedereen lopen zeiken dat Tom jou iets aandoet.
Weet je, Tom is daar van de twaalf weken dat hij daar is er tien boos geweest of teleurgesteld of heeft tijd nodig. Altijd is er wat met hem. Hij heeft ook zo ongeveer met helft van de bewoners issues gehad. Nogmaals het is absoluut geen slecht persoon maar wel een heel moeilijk persoon met een ongelofelijk lange gebruiksaanwijzing.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet over het op hem stemmen denk wel over gisteravond
Komt ook België hequote:Op donderdag 4 april 2024 19:33 schreef Luna68 het volgende:
Vind Tom niet heel sterk in zijn antwoorden
Yup idd, Tom is vanbinnen pisnijdig.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar geloof ik nu dus echt niets van.. hij is wel degelijk boos.
Dat ja!quote:
Precies. Ze zijn al in de laatste puntjes op de i zet fase. Wat ouwe koeien erbij.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ja!![]()
Maar dat komt wel , beter ff knallen en alles eruit gooien .. slikken en doorgaan
Ja vooral nu zo schijnheilig doen en de hele dag al tom zwart gemaakt op de streams met ashley en Glenn samen.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:37 schreef kiki2024 het volgende:
Wat een vreselijk mens is Jimmy. zo vals en achterbaks en dwingend. smerig
Jaquote:Op donderdag 4 april 2024 19:38 schreef kater1 het volgende:
[..]
Precies. Ze zijn al in de laatste puntjes op de i zet fase. Wat ouwe koeien erbij.
ja hij is een valse slangquote:Op donderdag 4 april 2024 19:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja vooral nu zo schijnheilig doen en de hele dag al tom zwart gemaakt op de streams met ashley en Glenn samen.
klopt maar Jimmy spant echt de kroon. hij zit als 41 jarige man ook steeds aan jonge jongetjes te hangen daar..deed hij met Dilano ook. elke keer dat getrek aan iemand en gedwingquote:
Tom heeft heel goed door hoe jimmy is met anderen. Dat zei het net ook tegen jimmyquote:Op donderdag 4 april 2024 19:41 schreef Joyce-43 het volgende:
meneer had het weer moeilijk altijd gooit hij het daarop en dat hij rust nodig heeft maar hij ontweek hem de hele dag
maar dat is wel wat Tom doet, hij zit alleen nog maar met Alice en sluit zich volledig af, en dit al weken.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:40 schreef Koos1958 het volgende:
Tom zegt ik heb Alice 2 uur een verhaal verteld vanmiddag. Jimmy zegt ik ben jou vriend he. Nou voor zulke vrienden bedank ik vriendelijk. En je sluit je af met Alice. Agossie tom gaat met Alice om. Zegt hij weer dit verdien ik niet. Nou jimmy tom verdiend die zwart makerij van jou op de streams niet. Net zoals dilano dat niet verdiende
Tom is ook iemand met gebruiksaanwijzingen. Maar die verwijten van jimmy slaan nergens op.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:42 schreef lojanda het volgende:
Tom wil gewoon een leuke tijd hebben.. dan mag hij zichzelf toch ook echt wel wat aanpassen.
wat was er dan?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet over het op hem stemmen denk wel over gisteravond
Andersom.. een briefje van Jimmy naar Tom.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:43 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Een persoonlijke brief van Tom aan Jimmy, over hun vriendschap.
En die heeft jimmy terug op tom zijn bed gelegd. Kinderachtige dan dat kan ook niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:43 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Een persoonlijke brief van Tom aan Jimmy, over hun vriendschap.
Ik begrijp Jimmy wel..quote:Op donderdag 4 april 2024 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tom is ook iemand met gebruiksaanwijzingen. Maar die verwijten van jimmy slaan nergens op.
Nou nee , je bent een beetje selectiefquote:Op donderdag 4 april 2024 19:41 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
klopt maar Jimmy spant echt de kroon. hij zit als 41 jarige man ook steeds aan jonge jongetjes te hangen daar..deed hij met Dilano ook. elke keer dat getrek aan iemand en gedwing![]()
![]()
Nee het was een brief van Tom naar Jimmy die Jimmy terug op z'n bed heeft gelegd uit boosheid .quote:Op donderdag 4 april 2024 19:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Andersom.. een briefje van Jimmy naar Tom.
Heb ik dan verkeerd begrepenquote:Op donderdag 4 april 2024 19:45 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee het was een brief van Tom naar Jimmy die Jimmy terug op z'n bed heeft gelegd uit boosheid .
Kleutergedrag dus.
Ze hebben allebei een gebruiksaanwijzing , verwijten elkaar dingen die wat onzinnig zijn en daar botst hetquote:Op donderdag 4 april 2024 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tom is ook iemand met gebruiksaanwijzingen. Maar die verwijten van jimmy slaan nergens op.
dat denk ik nietquote:Op donderdag 4 april 2024 19:48 schreef lojanda het volgende:
Hoe of wat.. het is gewoon jammer wat er allemaal is gebeurd. Wie zijn schuld het ook is, dit blijft nu wel tussen hun instaan denk ik.
Ik moet het allemaal nog zien. Ze zullen elkaar nog wel een keer zien na het programma maar of het een blijvende vriendschap is.. het zou mooi zijn natuurlijkquote:Op donderdag 4 april 2024 19:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
dat denk ik niet![]()
Ze mogen elkaar echt en ze hebben al plannen voor daarna . Het is niet zo zwart/wit allemaal
Ook nergens voor nodig dat hij nu met haar gaat praten over dat gesprek.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:52 schreef Joyce-43 het volgende:
Nu gaat tom het anders over brengen aan Alice
En Tom moet accepteren dat niet alles om hem draait. je kunt niet van iedereen verwachten dat ze steeds rekening moeten houden omdat je ADHD hebt en anders reageert als een ander. Dit is allemaal vervelend genoeg als je hier last van hebt maar voor de andere partij is het ook niet makkelijkquote:Op donderdag 4 april 2024 19:22 schreef -river- het volgende:
Jimmy moet accepteren dat iedereen anders omgaat met gevoelens en niet alles op hem betrekken.
Hij praat gelukkig niet slecht over Jimmyquote:Op donderdag 4 april 2024 19:52 schreef Puzzie het volgende:
Dus maar dit valt vast onder 'ventileren'
als ze hem nou ook nog goed begreep dan was het perfectquote:Op donderdag 4 april 2024 19:54 schreef Roxiebb het volgende:
Nu probeert Tom zich mooi te praten bij de kijkers en rekent op de bijval van Alice. Camera kijken natuurlijk, heel bewuste speech, en Alice praat hem naar de mond.
Ik heb toch de indruk dat Tom wat homofiele trekken heeft. Hij is ook een beetje verwijfd vind ik maar ik kan verkeerd zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:53 schreef jooba het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 4 april 2024 17:55 schreef Dotteke het volgende:
Tom was helemaal zijn type geweest als hij homo was geweest, maar zijn karakter! Zegt Jimmy
Dat zie je vaak bij pseudo psychologenquote:Op donderdag 4 april 2024 19:54 schreef Snoozey het volgende:
alice dacht dat tom aan jim vroeg waarom hij hem negeerde.
zij kan t ook amper volgen hoor
Hij bespreekt alles met Alice , doet van alles met Alice ...Jimmy staat al weken aan de zijlijn toe te kijkenquote:Op donderdag 4 april 2024 19:58 schreef lojanda het volgende:
Tom kan het nu allemaal uitleggen maar het is natuurlijk onzin dat hij eigenlijk zegt dat er verder niets aan de hand is.
Pfffffffff...................quote:
Je bent echt niet de enige die hem raar vindt en heel egocentrischquote:Op donderdag 4 april 2024 20:01 schreef lojanda het volgende:
Maar het is toch onzin dat Tom elke keer zegt dat hij tijd nodig heeft? Hij kan dat op zo’n moment toch ook zeggen en dan hoeft hij toch iemand niet twee dagen te negeren? Of zoals vanmorgen Jimmy gewoon afwijzen na dat hij Tom een knuffel wilde geven of hem iets wilde zeggen? Ik vind het elke keer zo raar die reacties van Tom?
Zo jammer.. hij maakt het zichzelf ook altijd zo moeilijk.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:04 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Je bent echt niet de enige die hem raar vindt en heel egocentrisch
Tom pakt altijd zijn ruimte als er iets is .. dan negeert hij mensen en sluit zich afquote:Op donderdag 4 april 2024 20:03 schreef OmaJacky het volgende:
O ik snap het, Jimmy heeft nu even ruimte nodig om die wervelwind te ....
Maar Tom mag geen ruimte dus om ook even iets te verwerken.
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:06 schreef lojanda het volgende:
Ashley nu weer flink slijmen en meelokken met Jimmy.. wat een slangenkuil is het daar toch. Al dat geroddel en verwijt naar elkaarhet is ook echt een soap
Ik wou het net zeggenquote:Op donderdag 4 april 2024 20:06 schreef lojanda het volgende:
Ashley nu weer flink slijmen en meelokken met Jimmy.. wat een slangenkuil is het daar toch. Al dat geroddel en verwijt naar elkaarhet lijkt wel een soap
Precies dat waar Jimmy vorige week zo mee zat, en begrijpelijk . Dat zie je bij Tom nu ookquote:Op donderdag 4 april 2024 20:08 schreef Roxiebb het volgende:
De nominatie komt veel harder binnen dan Tom wilt toegeven, was hij niet genomineerd geweest was er niks aan de hand geweest.
Ik bedoelde meelullenquote:Op donderdag 4 april 2024 20:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik wou het zeggen![]()
maar Jimmy moet ook niet bij iedere scheet zeuren en venijnige uitspraken doen tegen anderen
Dat kan Jimmy ook heel goed , dat is wel jammer
Hij heeft een stoornis. Daarom reageert en handelt hij anders.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:04 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Je bent echt niet de enige die hem raar vindt en heel egocentrisch
Tom?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:09 schreef mazaru het volgende:
En hij gooit het weer op zijn anders zijn.
Maar ik vond meelokken eigenlijk wel toepasselijkquote:
Er is ook maar één harly die in Amsterdam rijdtquote:
die kreupele probeert vast ook te lopen.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft een stoornis. Daarom reageert en handelt hij anders.
Dat doet hij niet opzettelijk.
Je verwijt een kreupele toch ook niet dat hij niet loopt?
Zij spoort echt niet hoor.. die hebben ze vroeger echt van de commode laten vallen..quote:Op donderdag 4 april 2024 20:10 schreef Harry het volgende:
Ashley: volgens mij was dat mijn ex met de motor. Ik herken het geluid.
En die doet niet mee aan hardloopwedstrijden.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:12 schreef Snoozey het volgende:
[..]
die kreupele probeert vast ook te lopen.
Dus iedereen moet Tom maar begrijpen maar Tom hoeft zelf geen rekening te houden met anderen?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
nou nee tuurlijk niet haha maar sommige hebben wel aparte sound natuurlijk, dat ik nog 16 ofzo was reed mijn eerste liefde langs mijn huis iedere dag was de route ergens heen maar wist precies hoe zijn bromfiets klonk hoorquote:Op donderdag 4 april 2024 20:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk dat hij de enige is met een Harvey in Nederland als ashley gelijk weet dat hij het is.
Het past beiden wel iddquote:Op donderdag 4 april 2024 20:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ik vond meelokken eigenlijk wel toepasselijk![]()
Want daar is zij ook heel goed in..
Maar dat daar liep hij dus ook voor BB al tegenaan ws en je weet dat je een spel instapt waarin je ook rekening moet houden met anderen. Een spel waarin je mentaal getest wordt. Dus misschien niet handig als je deze ‘stoornis’ hebt. Maar dat is mijn meningquote:Op donderdag 4 april 2024 20:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ooooo en wie was dat hequote:Op donderdag 4 april 2024 20:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou nee tuurlijk niet haha maar sommige hebben wel aparte sound natuurlijk, dat ik nog 16 ofzo was reed mijn eerste liefde langs mijn huis iedere dag was de route ergens heen maar wist precies hoe zijn bromfiets klonk hoor
Die mening deel ik helemaal. Hij moet niet verwachten dat iedereen zich aan hem aanpast omdat hij een stoornis heeft. Het is zijn stoornis dan moet hij zich zelf maar aanpassen en kan hij dat niet dan hoort hij niet in dat huis. En dan moet hij zeker niet constant met dat vingertje naar anderen wijzen.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:15 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Maar dat daar liep hij dus ook voor BB al tegenaan ws en je weet dat je een spel instapt waarin je ook rekening moet houden met anderen. Een spel waarin je mentaal getest wordt. Dus misschien niet handig als je deze ‘stoornis’ hebt. Maar dat is mijn mening
Ja, die vergelijking gaat echt mank. Wat dom wat dom wat dom!quote:
Maar met Jimmy is ook iets ..quote:Op donderdag 4 april 2024 20:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
nou nou ff denken hahahquote:
Eensquote:Op donderdag 4 april 2024 20:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dus iedereen moet Tom maar begrijpen maar Tom hoeft zelf geen rekening te houden met anderen?
Niet alles kun je daar op afschuiven..
Weet niet of je het nog had kunnen zien, maar heb het net gecheckt, was wat later vanaf 16:10 ongeveer. Maar ik kan ook niet helemaal antwoord op je vraag geven 😂 Volgens mij gewoon een agressieve ‘vriend’ ofzo. Ze gingen uit ofzo ‘maar hij wilde overal naartoe en ik moest overal volgen en als hij zag dat er mensen met mij gingen praten, was hij jaloers’. Toen sloeg ie Tom ofzoquote:Op donderdag 4 april 2024 18:24 schreef Snoozey het volgende:
hij ging op vakantie met een vriend. zouden een voetbalwedstrijd bijwonen.
hij zat in een B&B en daar werd hij snachts uitgezet door die vriend?
die vriend had hem 2 klappen gegeven. hij deed niks terug, want anders was zn vriend achterover gevallen (van een trap ofzo) en iets met zijn hoofd
toen stond hij in een groene jeansblous op het vliegveld. 2 uur snachts, maar zou pas vliegen om half 10
overal laadde hij zijn gsm even op. en nou ja heel verhaal eromheen. eerst zat hij er alleen tussen 2 betonnen palen
en toen stond er ineens een hele groep mensen
hij liep als een hondje achter die vriend aan. maar die vriend zei later dat hij heel de tijd achter tom aanliep, want die wilde doen wat hij wilde.
ik wil graag weten waarom hij die klappen heeft gekregen
Net thuis, filmpje volgt zo .... eerst een biertje ...quote:Op donderdag 4 april 2024 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
argh drama gemist![]()
hele dag gebeurd er geen zak op de stream![]()
haha bedankt, maar dat is precies wat ik ook meegekregen had (kon zelf overigens niet terugspoelen)quote:Op donderdag 4 april 2024 20:19 schreef Willewa het volgende:
[..]
Weet niet of je het nog had kunnen zien, maar heb het net gecheckt, was wat later vanaf 16:10 ongeveer. Maar ik kan ook niet helemaal antwoord op je vraag geven 😂 Volgens mij gewoon een agressieve ‘vriend’ ofzo. Ze gingen uit ofzo ‘maar hij wilde overal naartoe en ik moest overal volgen en als hij zag dat er mensen met mij gingen praten, was hij jaloers’. Toen sloeg ie Tom ofzoDaarna wilde hij niet meer met Tom in een vliegtuig en Flixbus, heeft hij Tom geblokkeerd en lopen stoken bij mensen en ook z’n ‘meisje’
Wat een ultrahenkie dan die ‘vriend’ lol.
Nou ja, goed verhaal
Tom is niet altijd den beste uitleggerquote:Op donderdag 4 april 2024 20:21 schreef Snoozey het volgende:
[..]
haha bedankt, maar dat is precies wat ik ook meegekregen had (kon zelf overigens niet terugspoelen)
nou ja, zal later mss wel ergens kunnen luisteren waarom hij nou precies klappen kreeg
(en dan is het natuurlijk nog de vraag f het wel klopt. zal die ouwe vriend eens appen)
ja prioriteiten hequote:Op donderdag 4 april 2024 20:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Net thuis, filmpje volgt zo .... eerst een biertje ...
denk niet dat we het aan alice hoeven te vragenquote:Op donderdag 4 april 2024 20:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Tom is niet altijd den beste uitlegger
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:22 schreef Joyce-43 het volgende:
oh daar hield Glenn niet van van strakke dingen haha![]()
ash, randi en glenn in een pj van ashquote:Op donderdag 4 april 2024 20:24 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik zit weer met die Alice opgescheept. Bij Viaplay hebben ze een obsessie voor haar.
Ik weet nog niet hoe foto’s hier werken sorryquote:Op donderdag 4 april 2024 20:24 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik zit weer met die Alice opgescheept. Bij Viaplay hebben ze een obsessie voor haar.
en waarom precies, moeten mensen met een stoornis zich aanpassen naar de anderen?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die mening deel ik helemaal. Hij moet niet verwachten dat iedereen zich aan hem aanpast omdat hij een stoornis heeft. Het is zijn stoornis dan moet hij zich zelf maar aanpassen en kan hij dat niet dan hoort hij niet in dat huis. En dan moet hij zeker niet constant met dat vingertje naar anderen wijzen.
oh jammer zeg s=zit er heerlijk uitquote:Op donderdag 4 april 2024 20:24 schreef mazaru het volgende:
was het maar waar dat ze dat hadden zit bij videoland de hele dag met Ashley opgescheeptquote:Op donderdag 4 april 2024 20:24 schreef mazaru het volgende:
Ruilen?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:28 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
was het maar waar dat ze dat hadden zit bij videoland de hele dag met Ashley opgescheept
Hij wil graag dat verliefdheidsgevoel houden in een relatie. Houden van is onvoorwaardelijk. Maar als verliefdheid verdwijnt en houden van is niet sterk genoeg houdt een relatie geen stand zegt tom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat zou ik graag op mijn stream hebben. Als het nog langer zou duren dan nam ik een abbo op Videoland. Maar dat is nu de moeite niet meer.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:29 schreef keesjedestamper het volgende:
zit nu naar 4 kleine kleutertjes in een hartjespyama te kijken
ja echt he, maakt het helemaal afquote:Op donderdag 4 april 2024 20:28 schreef Luna68 het volgende:
Randy z’n roze sloffen passen perfect bij deze outfit
als je je eigen zo moet vertonen om jezelf voor de finale te promoten dan ben je wel heel diep gezonkenquote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:28 schreef mazaru het volgende:
Heb meelij met mij. Ik moet dit aanzien![]()
[ afbeelding ]
Klopt, maar als je weet hoe Tom is , en Jimmy beweert dat hij dat weet. Dan weet hij ook dat als Tom zo doet dat hij aan t binnenvetten is.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dus iedereen moet Tom maar begrijpen maar Tom hoeft zelf geen rekening te houden met anderen?
Niet alles kun je daar op afschuiven..
Je wordt op je wenken bediend.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:28 schreef mazaru het volgende:
Heb meelij met mij. Ik moet dit aanzien![]()
[ afbeelding ]
Hebben ze een keer lol is het ook niet goedquote:Op donderdag 4 april 2024 20:32 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
als je je eigen zo moet vertonen om jezelf voor de finale te promoten dan ben je wel heel diep gezonken
lijkt hier af en toe wel sesamstraat in plaats van big brother
Die heeft een fantasie niet te doenquote:Op donderdag 4 april 2024 20:35 schreef Luna68 het volgende:
Ash houd nou eens op over je spiraal. Nu werken haar darmen er niet goed door, bs
Is toch grappig manquote:Op donderdag 4 april 2024 20:32 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
als je je eigen zo moet vertonen om jezelf voor de finale te promoten dan ben je wel heel diep gezonken
lijkt hier af en toe wel sesamstraat in plaats van big brother
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het lang verwachte gsprek tussen Tom en Jimmy ....
You're the best!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag bij Videoland de eerste 14 dagen gratis kijken.. zeg je binnen die tijd weer opquote:Op donderdag 4 april 2024 20:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou ik graag op mijn stream hebben. Als het nog langer zou duren dan nam ik een abbo op Videoland. Maar dat is nu de moeite niet meer.
Ik zie liever iets om te lachen dan iets waarvan ik het geluid niet eens kan verdragen
Dat is wel een tip. Misschien kijk ik daar morgen even naar.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je mag bij Videoland de eerste 14 dagen gratis kijken.. zeg je binnen die tijd weer op
Wie had dat nou verwacht?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
zo op de stream deed Alice het dus ook heel anders over komen dan in werkelijkheid op tv nu in de aflevering met hoe ze is weggestuurd en dat ze hem niet wilde afpakken van Ash, eigen schuld dus dat ze eruit was
ja is zeker leuk om te zien, ze moeten hun eigen ook vermakenquote:
Ik weet niet hoe jij het ziet maar volgens mij is Jimmy daar echt al heel lang in mee gegaan maar het houdt een keertje op natuurlijk. Tom zou ook eens kunnen proberen om rekening te houden metquote:Op donderdag 4 april 2024 20:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Klopt, maar als je weet hoe Tom is , en Jimmy beweert dat hij dat weet. Dan weet hij ook dat als Tom zo doet dat hij aan t binnenvetten is.
Dan laat je hem of lekker gaan en hem in z'n sop laten gaarkoken ( ipv tegen de andere lopen zeiken en zeuren dat je geen knuffel hebt gekregen en de brief die je hebt gehad van Tom uit kwaadheid op z'n bed gooien), of je stapt op hem af en zegt ik wil dalijk als je tijd hebt even praten.
Maar niet achteraf weer een schuldgevoel aan praten bij Tom dat hij zich genegeerd voelt.
Hij wordt er zelf bijna ongesteld vanquote:Op donderdag 4 april 2024 20:36 schreef mazaru het volgende:
Het gezicht van Randy over het verhaal van Ashley over darmen en eisprong en gelukshormonen
![]()
[ afbeelding ]
Mooie vergelijking.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kun je de rest van BB nog lekker twee streams volgenquote:Op donderdag 4 april 2024 20:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is wel een tip. Misschien kijk ik daar morgen even naar.
Ik vind videoland eigenlijk helemaal niets aan , dus na BB zeg ik het weer opquote:Op donderdag 4 april 2024 20:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou ik graag op mijn stream hebben. Als het nog langer zou duren dan nam ik een abbo op Videoland. Maar dat is nu de moeite niet meer.
Ik zie liever iets om te lachen dan iets waarvan ik het geluid niet eens kan verdragen
Handig om reclamevrij te kijken.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind videoland eigenlijk helemaal niets aan , dus na BB zeg ik het weer op
En dan volgend jaar BB neem ik weer een abo voor een paar maanden
Ik heb nu een halfjaar VL maar ik kijk nooit , was zelfs vergeten dat ik het had![]()
Maar het is wel meer dan 10 eurie per maand . dus zonde van het geld . Netflix is leuker
Ze had 'm gewoon kunnen pakken die kans kreeg ze gewoon van Ashley, Alice dat deed niet (in de uitzending, waarvan we niet de volle 20 minuten waarin zij haar woordje heeft mogen doen te zien kregen). Op stream zei ze daarover dat ze die behoefte niet had. Stop eens met die kwats johquote:Op donderdag 4 april 2024 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
zo op de stream deed Alice het dus ook heel anders over komen dan in werkelijkheid op tv nu in de aflevering met hoe ze is weggestuurd en dat ze hem niet wilde afpakken van Ash, eigen schuld dus dat ze eruit was
SPOILER: op steamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ja dat is waar. Kan ik schakelenquote:Op donderdag 4 april 2024 20:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kun je de rest van BB nog lekker twee streams volgen
Dat sowiesoquote:Op donderdag 4 april 2024 20:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Handig om reclamevrij te kijken.
Je kan ook een abo nemen van ¤ 5,-, dan heb je bij het inschakelen 2 of 3 reclames, verder kijk ik zonder reclame. Scheelt weer de helftquote:Op donderdag 4 april 2024 20:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb nu een halfjaar VL maar ik kijk nooit , was zelfs vergeten dat ik het had![]()
Maar het is wel meer dan 10 eurie per maand . dus zonde van het geld . Netflix is leuker
Ik zou Videoland ook niet nemen voor hen films. Ik heb Netflix en daar kijk ik ook amper naar. Maar voor de streams ga ik wel even een gratis proefabonnementje afsluiten bij Videolandquote:Op donderdag 4 april 2024 20:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb haar verhaal live op stream gehoord, en wat ik nu in de uitzending zie is letterlijk hoe ze het verteld heeft. Zandloper liep leeg, ze had 'm kunnen pakken, maar had al besloten dat niet te doen. Ashley stuurde haar weg nadat de zandloper leeg was.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Klopt dus niks van.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie had dat nou verwacht?![]()
Alice is niet in haar eerste leugen gestikt.
Ik zeg het na BB weer op ,maar wel goed om te wetenquote:Op donderdag 4 april 2024 20:52 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Je kan ook een abo nemen van ¤ 5,-, dan heb je bij het inschakelen 2 of 3 reclames, verder kijk ik zonder reclame. Scheelt weer de helft
dan had ze nu ook eens mee kunnen doen met die andere jankerd!quote:Op donderdag 4 april 2024 20:42 schreef Kissingbird het volgende:
Alice wil meer leuke dingen doen. Iets wat de dag een beetje opvult. Ze is zat van de rondjes lopen.
Ik van de poederstream![]()
Ik ook, kijk nooit VL, alleen met BB voor de streamsquote:Op donderdag 4 april 2024 20:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zeg het na BB weer op ,maar wel goed om te weten
Ik heb niet het geld voor meerdere diensten maar VL vind ik helemaal niets. Ik kwam er pas achter dat ik het toen BB begon. maar dat is het enige waar ik dan gebruik van maak . dat vind ik toch wel zondequote:Op donderdag 4 april 2024 20:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou Videoland ook niet nemen voor hen films. Ik heb Netflix en daar kijk ik ook amper naar. Maar voor de streams ga ik wel even een gratis proefabonnementje afsluiten bij Videoland
Afwasmiddel? Er zit wel iets in maar ik weet niet watquote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze had 'm gewoon kunnen pakken die kans kreeg ze gewoon van Ashley, Alice dat deed niet (in de uitzending, waarvan we niet de volle 20 minuten waarin zij haar woordje heeft mogen doen te zien kregen). Op stream zei ze daarover dat ze die behoefte niet had. Stop eens met die kwats johja joh je hebt helemaal gelijk zo ging het zeker op stream ik ga er niet tegen in hoor ik weet wat ze zei toen ze eruit kwamSPOILER: op steamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Skyshowtime is geweldig maar 7 euro per maand..quote:Op donderdag 4 april 2024 20:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb niet het geld voor meerdere diensten maar VL vind ik helemaal niets. Ik kwam er pas achter dat ik het toen BB begon. maar dat is het enige waar ik dan gebruik van maak . dat vind ik toch wel zonde
Ik zeg het ook weer op per 1 meiquote:Op donderdag 4 april 2024 20:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze had 'm gewoon kunnen pakken die kans kreeg ze gewoon van Ashley, Alice dat deed niet (in de uitzending, waarvan we niet de volle 20 minuten waarin zij haar woordje heeft mogen doen te zien kregen). Op stream zei ze daarover dat ze die behoefte niet had. Stop eens met die kwats johde eerst keer zei ze ik had de behoefte niet om hem uit haar handen te trekken, nou dan geef je het toch ook zelf op en dat ligt dan toch niet aan AshSPOILER: op steamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |