Je bent echt niet de enige die hem raar vindt en heel egocentrischquote:Op donderdag 4 april 2024 20:01 schreef lojanda het volgende:
Maar het is toch onzin dat Tom elke keer zegt dat hij tijd nodig heeft? Hij kan dat op zo’n moment toch ook zeggen en dan hoeft hij toch iemand niet twee dagen te negeren? Of zoals vanmorgen Jimmy gewoon afwijzen na dat hij Tom een knuffel wilde geven of hem iets wilde zeggen? Ik vind het elke keer zo raar die reacties van Tom?
Zo jammer.. hij maakt het zichzelf ook altijd zo moeilijk.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:04 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Je bent echt niet de enige die hem raar vindt en heel egocentrisch
Tom pakt altijd zijn ruimte als er iets is .. dan negeert hij mensen en sluit zich afquote:Op donderdag 4 april 2024 20:03 schreef OmaJacky het volgende:
O ik snap het, Jimmy heeft nu even ruimte nodig om die wervelwind te ....
Maar Tom mag geen ruimte dus om ook even iets te verwerken.
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:06 schreef lojanda het volgende:
Ashley nu weer flink slijmen en meelokken met Jimmy.. wat een slangenkuil is het daar toch. Al dat geroddel en verwijt naar elkaarhet is ook echt een soap
Ik wou het net zeggenquote:Op donderdag 4 april 2024 20:06 schreef lojanda het volgende:
Ashley nu weer flink slijmen en meelokken met Jimmy.. wat een slangenkuil is het daar toch. Al dat geroddel en verwijt naar elkaarhet lijkt wel een soap
Precies dat waar Jimmy vorige week zo mee zat, en begrijpelijk . Dat zie je bij Tom nu ookquote:Op donderdag 4 april 2024 20:08 schreef Roxiebb het volgende:
De nominatie komt veel harder binnen dan Tom wilt toegeven, was hij niet genomineerd geweest was er niks aan de hand geweest.
Ik bedoelde meelullenquote:Op donderdag 4 april 2024 20:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik wou het zeggen![]()
maar Jimmy moet ook niet bij iedere scheet zeuren en venijnige uitspraken doen tegen anderen
Dat kan Jimmy ook heel goed , dat is wel jammer
Hij heeft een stoornis. Daarom reageert en handelt hij anders.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:04 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Je bent echt niet de enige die hem raar vindt en heel egocentrisch
Tom?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:09 schreef mazaru het volgende:
En hij gooit het weer op zijn anders zijn.
Maar ik vond meelokken eigenlijk wel toepasselijkquote:
Er is ook maar één harly die in Amsterdam rijdtquote:
die kreupele probeert vast ook te lopen.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft een stoornis. Daarom reageert en handelt hij anders.
Dat doet hij niet opzettelijk.
Je verwijt een kreupele toch ook niet dat hij niet loopt?
Zij spoort echt niet hoor.. die hebben ze vroeger echt van de commode laten vallen..quote:Op donderdag 4 april 2024 20:10 schreef Harry het volgende:
Ashley: volgens mij was dat mijn ex met de motor. Ik herken het geluid.
En die doet niet mee aan hardloopwedstrijden.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:12 schreef Snoozey het volgende:
[..]
die kreupele probeert vast ook te lopen.
Dus iedereen moet Tom maar begrijpen maar Tom hoeft zelf geen rekening te houden met anderen?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
nou nee tuurlijk niet haha maar sommige hebben wel aparte sound natuurlijk, dat ik nog 16 ofzo was reed mijn eerste liefde langs mijn huis iedere dag was de route ergens heen maar wist precies hoe zijn bromfiets klonk hoorquote:Op donderdag 4 april 2024 20:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk dat hij de enige is met een Harvey in Nederland als ashley gelijk weet dat hij het is.
Het past beiden wel iddquote:Op donderdag 4 april 2024 20:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ik vond meelokken eigenlijk wel toepasselijk![]()
Want daar is zij ook heel goed in..
Maar dat daar liep hij dus ook voor BB al tegenaan ws en je weet dat je een spel instapt waarin je ook rekening moet houden met anderen. Een spel waarin je mentaal getest wordt. Dus misschien niet handig als je deze ‘stoornis’ hebt. Maar dat is mijn meningquote:Op donderdag 4 april 2024 20:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ooooo en wie was dat hequote:Op donderdag 4 april 2024 20:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou nee tuurlijk niet haha maar sommige hebben wel aparte sound natuurlijk, dat ik nog 16 ofzo was reed mijn eerste liefde langs mijn huis iedere dag was de route ergens heen maar wist precies hoe zijn bromfiets klonk hoor
Die mening deel ik helemaal. Hij moet niet verwachten dat iedereen zich aan hem aanpast omdat hij een stoornis heeft. Het is zijn stoornis dan moet hij zich zelf maar aanpassen en kan hij dat niet dan hoort hij niet in dat huis. En dan moet hij zeker niet constant met dat vingertje naar anderen wijzen.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:15 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Maar dat daar liep hij dus ook voor BB al tegenaan ws en je weet dat je een spel instapt waarin je ook rekening moet houden met anderen. Een spel waarin je mentaal getest wordt. Dus misschien niet handig als je deze ‘stoornis’ hebt. Maar dat is mijn mening
Ja, die vergelijking gaat echt mank. Wat dom wat dom wat dom!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |