En Jimmy maar liegen vanmiddag tegen Ashley, Glenn,Randy dat Tom gisteren avond erover begon, maar het was dus Jimmy zelf.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom vond het dus vooral jammer dat hij gisteravond met het spel moest bezig zijn omdat Jimmy daar over wou praten. Tom wil zich er gewoon niet druk over maken. Hij ziet het wel, en gaat hij zaterdag naar huis, dan gaat hij naar z'n zoon zegt hij.
Ja ik weet het ook niet hoor. Ik vind Tom een moeilijke vent.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Evenhet kan niet zo zijn dat iedereen zich maar aan moet passen naar Tom.. hij zou ook eens één keer kunnen denken dat andere mensen niet zo zijn en begrijpen dat hij ook zich een keer aan kan passen naar een ander.
Klopt tom zegt nu je hebt de hele.week.met ashley gezeten terwijl je vorige week hele erge woorden hebt gezegd over haar.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:28 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En Jimmy maar liegen vanmiddag tegen Ashley, Glenn,Randy dat Tom gisteren avond erover begon, maar het was dus Jimmy zelf.
misschien dat het tot hem doorgedrongen is dat niemand meer zichzelf is en dat ze meedoen aan een gestuurd spel.....quote:Op donderdag 4 april 2024 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy je vult in. Tom heeft al paar keer gezegd dat hij niet boos is. Hij praat ook niet met ashley
De manier waarop was duidelijk niet gemeend dus snap dat Jimmy dan weglooptquote:Op donderdag 4 april 2024 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
Tom zegt ik neem de schuld op mij sorry jimmy en dan is het ook weer niet goed.
Tom doet hetzelfdequote:Op donderdag 4 april 2024 19:31 schreef OmaJacky het volgende:
Jimmy : ik schuif de schuld niet op jou tegen Tom.
Ehhhhh je hebt echt werkelijk waar de hele dag tegen iedereen lopen zeiken dat Tom jou iets aandoet.
Weet je, Tom is daar van de twaalf weken dat hij daar is er tien boos geweest of teleurgesteld of heeft tijd nodig. Altijd is er wat met hem. Hij heeft ook zo ongeveer met helft van de bewoners issues gehad. Nogmaals het is absoluut geen slecht persoon maar wel een heel moeilijk persoon met een ongelofelijk lange gebruiksaanwijzing.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet over het op hem stemmen denk wel over gisteravond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |