Maar met Jimmy is ook iets ..quote:Op donderdag 4 april 2024 20:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft een stoornis. Daarom reageert en handelt hij anders.
Dat doet hij niet opzettelijk.
Je verwijt een kreupele toch ook niet dat hij niet loopt?
nou nou ff denken hahahquote:
Eensquote:Op donderdag 4 april 2024 20:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dus iedereen moet Tom maar begrijpen maar Tom hoeft zelf geen rekening te houden met anderen?
Niet alles kun je daar op afschuiven..
Weet niet of je het nog had kunnen zien, maar heb het net gecheckt, was wat later vanaf 16:10 ongeveer. Maar ik kan ook niet helemaal antwoord op je vraag geven 😂 Volgens mij gewoon een agressieve ‘vriend’ ofzo. Ze gingen uit ofzo ‘maar hij wilde overal naartoe en ik moest overal volgen en als hij zag dat er mensen met mij gingen praten, was hij jaloers’. Toen sloeg ie Tom ofzoquote:Op donderdag 4 april 2024 18:24 schreef Snoozey het volgende:
hij ging op vakantie met een vriend. zouden een voetbalwedstrijd bijwonen.
hij zat in een B&B en daar werd hij snachts uitgezet door die vriend?
die vriend had hem 2 klappen gegeven. hij deed niks terug, want anders was zn vriend achterover gevallen (van een trap ofzo) en iets met zijn hoofd
toen stond hij in een groene jeansblous op het vliegveld. 2 uur snachts, maar zou pas vliegen om half 10
overal laadde hij zijn gsm even op. en nou ja heel verhaal eromheen. eerst zat hij er alleen tussen 2 betonnen palen
en toen stond er ineens een hele groep mensen
hij liep als een hondje achter die vriend aan. maar die vriend zei later dat hij heel de tijd achter tom aanliep, want die wilde doen wat hij wilde.
ik wil graag weten waarom hij die klappen heeft gekregen
Net thuis, filmpje volgt zo .... eerst een biertje ...quote:Op donderdag 4 april 2024 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
argh drama gemist![]()
hele dag gebeurd er geen zak op de stream![]()
haha bedankt, maar dat is precies wat ik ook meegekregen had (kon zelf overigens niet terugspoelen)quote:Op donderdag 4 april 2024 20:19 schreef Willewa het volgende:
[..]
Weet niet of je het nog had kunnen zien, maar heb het net gecheckt, was wat later vanaf 16:10 ongeveer. Maar ik kan ook niet helemaal antwoord op je vraag geven 😂 Volgens mij gewoon een agressieve ‘vriend’ ofzo. Ze gingen uit ofzo ‘maar hij wilde overal naartoe en ik moest overal volgen en als hij zag dat er mensen met mij gingen praten, was hij jaloers’. Toen sloeg ie Tom ofzoDaarna wilde hij niet meer met Tom in een vliegtuig en Flixbus, heeft hij Tom geblokkeerd en lopen stoken bij mensen en ook z’n ‘meisje’
Wat een ultrahenkie dan die ‘vriend’ lol.
Nou ja, goed verhaal
Tom is niet altijd den beste uitleggerquote:Op donderdag 4 april 2024 20:21 schreef Snoozey het volgende:
[..]
haha bedankt, maar dat is precies wat ik ook meegekregen had (kon zelf overigens niet terugspoelen)
nou ja, zal later mss wel ergens kunnen luisteren waarom hij nou precies klappen kreeg
(en dan is het natuurlijk nog de vraag f het wel klopt. zal die ouwe vriend eens appen)
ja prioriteiten hequote:Op donderdag 4 april 2024 20:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Net thuis, filmpje volgt zo .... eerst een biertje ...
denk niet dat we het aan alice hoeven te vragenquote:Op donderdag 4 april 2024 20:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Tom is niet altijd den beste uitlegger
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:22 schreef Joyce-43 het volgende:
oh daar hield Glenn niet van van strakke dingen haha![]()
ash, randi en glenn in een pj van ashquote:Op donderdag 4 april 2024 20:24 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik zit weer met die Alice opgescheept. Bij Viaplay hebben ze een obsessie voor haar.
Ik weet nog niet hoe foto’s hier werken sorryquote:Op donderdag 4 april 2024 20:24 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik zit weer met die Alice opgescheept. Bij Viaplay hebben ze een obsessie voor haar.
en waarom precies, moeten mensen met een stoornis zich aanpassen naar de anderen?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die mening deel ik helemaal. Hij moet niet verwachten dat iedereen zich aan hem aanpast omdat hij een stoornis heeft. Het is zijn stoornis dan moet hij zich zelf maar aanpassen en kan hij dat niet dan hoort hij niet in dat huis. En dan moet hij zeker niet constant met dat vingertje naar anderen wijzen.
oh jammer zeg s=zit er heerlijk uitquote:Op donderdag 4 april 2024 20:24 schreef mazaru het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |