Compleet doorgedraaidquote:Op donderdag 4 april 2024 22:16 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hoe hij gisteren in de uitzending tekeer ging op zoek naar een token, wow 😳
Denk niet dat de generaal het daar mee eens isquote:
Dat denk ik ook nietquote:Op donderdag 4 april 2024 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Denk niet dat de generaal het daar mee eens is
Had ik gezien. Dankjewel!quote:
Tom en Jimmyquote:Op donderdag 4 april 2024 22:22 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn en Jimmy spelen gezel mozzarell nog een spelletje met een kaarsje erbij![]()
'Maar ehh weetje dan loopt hij in zo'n pak en dan heeft hij ook nog opgeschoren haar, dat kan nietquote:Op donderdag 4 april 2024 22:20 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley kijkt naar de foto van Bart..
'Bart is ouder geworden he.. vind hem zelfs ook nu hartstikke knap. Ben gekke op zijn lange haren dat mag er niet af'
Ja hoe dat is gegaan is mij nog niet helemaal duidelijkquote:Op donderdag 4 april 2024 22:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Had ik gezien. Dankjewel!
Maar wie hebben er genomineerd?
Ze hebben allemaal genomineerd. Maar wie wie heeft genomineerd zien we morgen in de uitzending denk ik.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Had ik gezien. Dankjewel!
Maar wie hebben er genomineerd?
Dat verbaasd me totaal niet. Ik heb wel wat foto's gezien , waar ze er behoorlijk Barbie op staatquote:Op donderdag 4 april 2024 22:26 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley maakt veel foto's. dat zijn herinneringen , dat is makkelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |