quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:16 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we vloerbedekking op de muur doen
ow nee het is niet groot genoeg
joh snij er een golvend randje aan
Ja wel lief van Tom.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:14 schreef Snoozey het volgende:
alice heeft als enige nog niet gegeten. jim en tom gaan gezellig bij haar zitten om te rummikuppen. dan hoeft ze niet alleen te ztten
Verdorie, ik zat bijna hetzelfde te typenquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:19 schreef Jockari het volgende:
Randy heeft vandaag al meer bewogen dan de vorige 90 dagen
[ afbeelding ]
En toch, het zit beter dan bij een zekere Zoe die ~een jaar lang met kevers op haar hoofd leek te lopenquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:13 schreef greysbones het volgende:
de extensions steken er nog net niet uit aan de achterkant bij Ash
Ik was al bang dat het verkeerd gelezen zou worden. Ik heb het woordje 'wie' al tussen aanhalingstekens gezet. Ik had beter 'Je bedoelt 'wie'" kunnen schrijven.quote:
terwijl ZOe wel een veel betere kapper hadquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En toch, het zit beter dan bij een zekere Zoe die ~een jaar lang met kevers op haar hoofd leek te lopen
hebben we wel eens anders gezien jaquote:
Wil vast zijn toegevoegde waarde in het huis laten zienquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:19 schreef Jockari het volgende:
Randy heeft vandaag al meer bewogen dan de vorige 90 dagen
[ afbeelding ]
Sorry hoor maar zeer terechtquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:22 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Waarom met twee maten meten hier altijd?
Ik reageer op minkukels en bij mijn reactie wordt dat woord weggehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |