Nopequote:Op donderdag 4 april 2024 21:17 schreef mazaru het volgende:
In dat huis gaat niets meer gebeuren
[ afbeelding ]
Ik heb geen ziggoquote:Op donderdag 4 april 2024 21:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ohja en als je ziggo hebt dan is het gratis
ja dat is zo, maar hoe ze het de eerste keer zei kwam het wel iets anders over, in dat filmpje was ze al wat bedaard maar je hebt gelijk verders inderdaadquote:Op donderdag 4 april 2024 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is het punt. Ze legt het zowel op stream als in de uitzending bij zichzelf en niet bij Ashley (of een ander)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
oh echt ? haha had ik niet gezien ookquote:Op donderdag 4 april 2024 21:10 schreef Puzzie het volgende:
Oh wacht Tom heeft ook een masker dus ik neem mijn woorden terug
IPTV. Alle streamingsdiensten en 16000+ tv-zenders.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:06 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Lukt hier niet meer, neem af en toe een aanbieding en kijk wat ik wil zien en zeg dan weer op.
wat voor series heeft skyshowtime?
quote:Op donderdag 4 april 2024 21:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben het even kwijt, gaan er volgende week bewoners uit via stemmingen op social media of via spellen ?Ik zou het niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
is dat zo?quote:Op donderdag 4 april 2024 21:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ohja en als je ziggo hebt dan is het gratis
Ik zag het ineens , dat goudkleurige spul, op zijn gezicht, Alice ookquote:Op donderdag 4 april 2024 21:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh echt ? haha had ik niet gezien ook
Tom sluit zich af , is alleen nog maar bezig met Alicequote:Op donderdag 4 april 2024 21:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Duidelijk twee kampen nu, Tom en Alice tegen de rest ....![]()
BB zal ze morgen wel weer streng toespreken .....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kijk momenteel liever naar de huiskamer. saai, maar minder saai
whahah lachen ja dan is het niet vals bedoeld in ieder gevalquote:Op donderdag 4 april 2024 21:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zag het ineens , dat goudkleurige spul, op zijn gezicht, Alice ook
ja beetje erg jammer van beide hoor dat ze zo doenquote:Op donderdag 4 april 2024 21:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tom sluit zich af , is alleen nog maar bezig met Alice
Misschien denken ze er stemmen mee te winnen?quote:Op donderdag 4 april 2024 21:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja beetje erg jammer van beide hoor dat ze zo doen
Ja en ik snap ook niet waarom Tom alleen nog maar met haar bezig is en een ander (Jimmy) laat vallenquote:Op donderdag 4 april 2024 21:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja beetje erg jammer van beide hoor dat ze zo doen
ja hij is erg vreemd hoorquote:Op donderdag 4 april 2024 21:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en ik snap ook niet waarom Tom alleen nog maar met haar bezig is en een ander (Jimmy) laat vallen
Maar dit speelt al een aantal weken .
Datzelfde heeft hij toch ook bij Ashley gedaan?quote:Op donderdag 4 april 2024 21:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en ik snap ook niet waarom Tom alleen nog maar met haar bezig is en een ander (Jimmy) laat vallen
Maar dit speelt al een aantal weken .
En bij Karenquote:Op donderdag 4 april 2024 21:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Datzelfde heeft hij toch ook bij Ashley gedaan?
Aanbieding voor 3,99.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet!! Meteen ff genoteerd!! thnx!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |