Alicequote:Op donderdag 4 april 2024 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die Alice toch. 'blijf bij jezelf schatje' 'je hebt gedaan wat je voelt schatje' 'je doet het zo goed schatje' 'je familie is trots op je schatje'
beurs, gebrokenquote:Op donderdag 4 april 2024 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat mens moet toch wel beurs zijn ondertussen
Hij is gewoon bang om naar huis te gaan, elke keer als ie gevaar loopt gaat meneer lopen simmen.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom blokkeerde.
Hij kan zich dan niet uiten en keert in zichzelf.
Randy ,Glenn en Tomquote:Op donderdag 4 april 2024 21:58 schreef Bartjebart het volgende:
Even nieuwsgierig; hoe is er genomineerd deze ronde? Gewoon alle 6 drie stemmen uitgebracht?
Goeie keus. Ik ookquote:
Hij is de 1e keer genomineerd dus complete onzin.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:07 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Hij is gewoon bang om naar huis te gaan, elke keer als ie gevaar loopt gaat meneer lopen simmen.
maar hij zit er wel degelijk meequote:Op donderdag 4 april 2024 22:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is de 1e keer genomineerd dus complete onzin.
Als die een spel verliest is het huis ook te kleinquote:Op donderdag 4 april 2024 22:10 schreef Snoozey het volgende:
nou hij loopt niet alleen gevaar wanneer hij genomineerd is hoor
Na 3 maanden naar buiten is voor iedereen spannend. Zeker voor iemand die moeite heeft met verandering.quote:
Dat is vooral aan Jimmy te danken die het steeds weer bleef proberenquote:Op donderdag 4 april 2024 22:12 schreef Puzzie het volgende:
maar ook mooi dat ze elkaar toch weer opzoeken en het met elkaar uitspreken
Ik heb vorig jaar een abonnement van 0,99 per maand gescoord, en laat dat maar lopen. Bang dat ik na een opzegging het volle pond moet betalen. Dat zou ik dan niet doen.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind videoland eigenlijk helemaal niets aan , dus na BB zeg ik het weer op
En dan volgend jaar BB neem ik weer een abo voor een paar maanden
Ik heb nu een halfjaar VL maar ik kijk nooit , was zelfs vergeten dat ik het had![]()
Maar het is wel meer dan 10 eurie per maand . dus zonde van het geld . Netflix is leuker
wie heeft moeite met verandering?quote:Op donderdag 4 april 2024 22:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Na 3 maanden naar buiten is voor iedereen spannend. Zeker voor iemand die moeite heeft met verandering.
Ja maar dat vind ik een beetje makkelijk . Hij is volwassen en wist waar hij voor koos.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Na 3 maanden naar buiten is voor iedereen spannend. Zeker voor iemand die moeite heeft met verandering.
Hij moet zijn grote jongensbroek maar eens aan gaan trekkenquote:Op donderdag 4 april 2024 22:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ja dat had chufi ook. Ik was te laatquote:Op donderdag 4 april 2024 22:12 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een abonnement van 0,99 per maand gescoord, en laat dat maar lopen. Bang dat ik na een opzegging het volle pond moet betalen. Dat zou ik dan niet doen.
Hoe hij gisteren in de uitzending tekeer ging op zoek naar een token, wow 😳quote:Op donderdag 4 april 2024 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die een spel verliest is het huis ook te klein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |