Op zich een prima vent. Daar niet van , maar het zijn allemaal prima mensen denk ik .quote:
Werkt 2 kanten op. Al is Ty kwijt en Tom Karen. Spoeling wordt dun.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:21 schreef Puzzie het volgende:
Wel jammer dat Tom zo hangt aan Al. geen ruimte voor anderen
Ja dat was helemaal mafquote:Op donderdag 4 april 2024 21:44 schreef Snoozey het volgende:
[..]
gelukkig kreeg hij 2 uur later van ty op zn kop
Alice?quote:Op donderdag 4 april 2024 21:43 schreef mazaru het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen waar hij geen ruzie mee heeft gehad?
Met Ash ging hij niet zo intensief om als met Karen of Alice nuquote:Op donderdag 4 april 2024 21:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Datzelfde heeft hij toch ook bij Ashley gedaan?
Ohhh ja Sonjaaaaaaaa en Glenn geloof ik ook nietquote:
Jimmy is ineens bij Ash en Glenn gaan hangen. Het gevolg is dat Tom nasr Alice trekt.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en ik snap ook niet waarom Tom alleen nog maar met haar bezig is en een ander (Jimmy) laat vallen
Maar dit speelt al een aantal weken .
Maar van het een op het andere moment ging hij ineens naar het groepje van Ty en was Ash zijn nemesis. Hij heeft geen middenweg. Of hij is goed met je of hij is kwaad op je.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met Ash ging hij niet zo intensief om als met Karen of Alice nu
Maar ze konden het wel heel erg goed met elkaar vinden en gekkigheid uithalen.
Ash had toch wel haar eigen clubje , maar Tom was daar ook wel bij , maar toch anders .
Nee dit speelt al langer ,quote:Op donderdag 4 april 2024 21:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jimmy is ineens bij Ash en Glenn gaan hangen. Het gevolg is dat Tom nasr Alice trekt.
quote:
Ja en daar zit ook zijn probleem denk ik. Of hij stort zich in het een of in het ander en dan is er nog weinig ruimte voor anderen.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar van het een op het andere moment ging hij ineens naar het groepje van Ty en was Ash zijn nemesis. Hij heeft geen middenweg. Of hij is goed met je of hij is kwaad op je.
Jup. Is echt niks nieuws in de laatste week.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:51 schreef Snoozey het volgende:
jimmie huppelt al heel het spel van de ene naar de andere kant
Ergens snap ik dat ook maar hij heeft Jimmy wel van zich afgeduwd , en wat mij opviel is dat zodra er een vrouw is waar hij mee klikt de rest niet meer zo belangrijk is . En dat is jammer want Jimmy en Tom kliktenquote:Op donderdag 4 april 2024 21:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Karen, Ashley, Jimmy, Sabeau (onder leiding van Tyron), Ariana, allemaal trokken die aan Tom. Allemaal om andere redenen. Maakt ie lol met de een, vindt de ander daar wat van, die gaat er weer mee naar een ander en daar worden dingen verdraaid, aangedikt, verzonnen en uitvergroot. Let wel, ik zeg niet dat Tom geen aandeel heeft in die 'gedoetjes'. Het is nou eenmaal een ontzettende moeilijke kerel.
Alice is constant geweest; gewone normale gesprekken, niet steeds gezever over het spel, geen drama die hij wel had met bovengenoemden, gewoon lol om niks, etc. Ik snap wel dat ie in zo'n omgeving waar de dynamiek steeds verandert, terugvalt op iets wat constant voor hem is: Alice.
Ja ik ook sinds kort bevalt prima 70 euro voor een jaarquote:Op donderdag 4 april 2024 21:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
IPTV. Alle streamingsdiensten en 16000+ tv-zenders.
¤50/ halfjaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |