SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dankewol.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is wel 2xjammerquote:Op maandag 1 april 2024 20:13 schreef Lovely het volgende:
Man³ zo kan ik nooit een AardappelSchotel TT maken![]()
Je moet wel een beetje snel zijnquote:Op maandag 1 april 2024 20:13 schreef Lovely het volgende:
![]()
niet christelijk of dus met andere woorden spelen in bandje voor entertainment. 100% gewoon betaald ervoor.quote:Op maandag 1 april 2024 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar ging het niet christelijke deel naar toe,en wat was de verdeling?
En terecht want ben je daar als band ook om voor de uitbater inkomsten te genereren.
Maar dit zijn onwijs twee verschillende dingen he?
reken je niet al te rijk want mss als ik al mijn kosten eraf van haal dan kom ik nog in de min uit. Maarja. leuke ervaringen wel en is ook wat waard.Do what you love, love what you do!![]()
verder het maakt niet uit, ben niet boos ofzo. het was denk ik een te raar idee en wss niet praktisch uit te voeren ook eerlijk. maar zie het als goeie bedoeling iig.
we houden erover op
Do what you love, love what you do!![]()
Ik snap het.quote:Op maandag 1 april 2024 20:14 schreef kree het volgende:
[..]
niet christelijk of dus met andere woorden spelen in bandje voor entertainment. 100% gewoon betaald ervoor.
En terecht want ben je daar als band ook om voor de uitbater inkomsten te genereren.
Maar dit zijn onwijs twee verschillende dingen he?
reken je niet al te rijk want mss als ik al mijn kosten eraf van haal dan kom ik nog in de min uit. Maarja. leuke ervaringen wel en is ook wat waard.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo lezen jullie datquote:Op maandag 1 april 2024 20:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja![]()
Iedereen wachten de volgende keer totdat Lovely een nieuw topic heeft geopend!!!
![]()
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het gaat om de gedachtequote:Op maandag 1 april 2024 20:13 schreef Lovely het volgende:
![]()
nou laptop moet ff opladen. LOL doe het nog lang zonder roken btw. Maar is meer omdat ik te lui b en gewoon om nog naar de supermarkt te lopen.
Zie je, stoppen is niet zo moeilijkquote:Op maandag 1 april 2024 20:20 schreef kree het volgende:
nou laptop moet ff opladen. LOL doe het nog lang zonder roken btw. Maar is meer omdat ik te lui b en gewoon om nog naar de supermarkt te lopen.![]()
![]()
hahaha het stomme is ik weet dat ik het wel kan, want eerder gedaan.quote:
Maar heb er dus gewoon ook geen zin in.Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon doen manquote:Op maandag 1 april 2024 20:21 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha het stomme is ik weet dat ik het wel kan, want eerder gedaan.
Maar heb er dus gewoon ook geen zin in.![]()
Ik heb aan één koekie genoeg hoorquote:Op maandag 1 april 2024 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon een triljoen koekjes per seconde![]()
![]()
ja je hebt gelijk uiteraard. Maargoed vind het nog net ff te leuk en gezellig om toch bij de rokers te staan.quote:
En ga je niet oud mee worden,,,,,, die hoor ik nog wel eens. tja werd me pa ook niet en ging aan heel andere dingen dood. dus ok. Snap grotere kans want retardeer ben ik ook niet. maar ga ff beetje voor wat ik gewoon leuk vind ook zelf. Ga ik eerder dood, naja mn familie zal treurig zijn, maar verder laat ik Niemand achter.
Zo ff de simpele versie LOLDo what you love, love what you do!![]()
Je hoeft niet te roken om bij de rokers te staanquote:Op maandag 1 april 2024 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk uiteraard. Maargoed vind het nog net ff te leuk en gezellig om toch bij de rokers te staan.
En ga je niet oud mee worden,,,,,, die hoor ik nog wel eens. tja werd me pa ook niet en ging aan heel andere dingen dood. dus ok. Snap grotere kans want retardeer ben ik ook niet. maar ga ff beetje voor wat ik gewoon leuk vind ook zelf. Ga ik eerder dood, naja mn familie zal treurig zijn, maar verder laat ik Niemand achter.
Zo ff de simpele versie LOL![]()
kweet t maar wil het zelf gewoon. en ok ik weet het allemaal en heb ik geen overheid voor nodig om me op te leggen. Ik kies ervoor gewoon.quote:Op maandag 1 april 2024 20:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je hoeft niet te roken om bij de rokers te staanDo what you love, love what you do!![]()
Wat is erquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Of de overheid doet het namens alle burgers die er last van hebben en niet roken. En dat zijn er meer.quote:Op maandag 1 april 2024 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
kweet t maar wil het zelf gewoon. en ok ik weet het allemaal en heb ik geen overheid voor nodig om me op te leggen. Ik kies ervoor gewoon.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Koop gewoon lollies.quote:Op maandag 1 april 2024 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
kweet t maar wil het zelf gewoon. en ok ik weet het allemaal en heb ik geen overheid voor nodig om me op te leggen. Ik kies ervoor gewoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja noem het maar plaat voor je kop hebben ofzo?
maar feit is dus, de regering hier hoeft mij niet op te leggen wat ik wel en niet mag doen als het over mijn eigen lichaam gaat.Do what you love, love what you do!![]()
Hele dag geen kut uitgevoerd dus wie is nu nog snel afvalbakken leeg aan het gooien vaatwasser aan het inpakken en aan het stofzuigen🥲![]()
Justin?quote:Op maandag 1 april 2024 20:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
Hele dag geen kut uitgevoerd dus wie is nu nog snel afvalbakken leeg aan het gooien vaatwasser aan het inpakken en aan het stofzuigen🥲“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prima, wel zelf je zorgkosten betalen terzijnertijd, ok?quote:Op maandag 1 april 2024 20:28 schreef kree het volgende:
ja noem het maar plaat voor je kop hebben ofzo?
maar feit is dus, de regering hier hoeft mij niet op te leggen wat ik wel en niet mag doen als het over mijn eigen lichaam gaat.![]()
Als alle rokers stoppen en lollies kopen gaat de suikertaks flink omhoogquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
LOL. hahahaha ga ff naar de winkel lopen voordat het idd 25 euro gaat kosten.Do what you love, love what you do!![]()
Ok dan is het goedquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op maandag 1 april 2024 20:29 schreef kree het volgende:
LOL. hahahaha ga ff naar de winkel lopen voordat het idd 25 euro gaat kosten.![]()
![]()
Wens ik je veel succes,die is dicht.quote:Op maandag 1 april 2024 20:29 schreef kree het volgende:
LOL. hahahaha ga ff naar de winkel lopen voordat het idd 25 euro gaat kosten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hahaha vergeet ff niet dat wij rokers jullie overhead in zorgkosten nu betalen he. Dus die gaat niet helemaal opquote:Op maandag 1 april 2024 20:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Prima, wel zelf je zorgkosten betalen terzijnertijd, ok?
Misschien bij kree nietquote:Op maandag 1 april 2024 20:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wens ik je veel succes,die is dicht.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En als hij dat ook even doet voor iedereen die ooit bij hem in de buurt heeft staan meerokenquote:Op maandag 1 april 2024 20:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Prima, wel zelf je zorgkosten betalen terzijnertijd, ok?Trotste mama van Ambar
Hahahahahahahahahahaha geloof je het zelf?quote:Op maandag 1 april 2024 20:30 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha vergeet ff niet dat wij rokers jullie overhead in zorgkosten nu betalen he. Dus die gaat niet helemaal op
Trotste mama van Ambar
Daar kies je toch echt zelf voor.quote:Op maandag 1 april 2024 20:30 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha vergeet ff niet dat wij rokers jullie overhead in zorgkosten nu betalen he. Dus die gaat niet helemaal op![]()
Mensen die vroeger dood gaan scheelt ook een heleboel zorgkosten.
Dus relatief gezien zijn rokers niet eens zo duurDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
owh zeker wel? rokers leveren meer op als ze kosten.quote:Op maandag 1 april 2024 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahaha geloof je het zelf?
het is btw wel kut want wie zei dat, idd supermarkt is al dicht. GVD.
nu denk ik red het wel zonder te roken ff tot morgen. Maar wel weer kut dat jahDo what you love, love what you do!![]()
Nee de rokers kosten de maatschappij meer dan dat ze opleverenquote:Op maandag 1 april 2024 20:34 schreef kree het volgende:
[..]
owh zeker wel? rokers leveren meer op als ze kosten.
nu denk ik red het wel zonder te roken ff tot morgen. Maar wel weer kut dat jahTrotste mama van Ambar
zeg maar wij rokers betalen heel veel accijns enzo voor de zorgkosten.
En uiteindelijk gaan we vroeger dood. Win win zou je zeggen. iig zo zal ste regering denken nog. Totdat we allemaal straks weer gaan huilen dat de zorg premie omhoog gaat door misbeleid enzo vanuit regering ook weer.
HahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Supermarkt houdt zondagtijden aan.quote:Op maandag 1 april 2024 20:34 schreef kree het volgende:
[..]
nu denk ik red het wel zonder te roken ff tot morgen. Maar wel weer kut dat jah
Geen kroeg of kiosk die nog sigaretten verkoopt?
Straks stop je nog hierdoorDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
euhm ik durf dat te betwijfelen welquote:Op maandag 1 april 2024 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee de rokers kosten de maatschappij meer dan dat ze opleveren
Kree de geweldige stelt onderzoek in twijfelquote:
Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 1 april 2024 20:34 schreef kree het volgende:
[..]
nu denk ik red het wel zonder te roken ff tot morgen. Maar wel weer kut dat jahArtikel van het Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde uit 2017.quote:Roken kost de Nederlandse samenleving 33 miljard euro per jaar.Trimbos instituut.quote:In 2018 waren de opbrengsten uit tabaksaccijns ¤2,67 miljard. In 2020 was de opbrengst ¤2,98 miljard en in 2021 ¤2,91 miljard
Er zit toch wel een klein verschil wat de overheid binnenkrijgt aan accijns en wat de kosten van rokers zijn.![]()
kree weet het beter, die hoeft geen onderzoek te doen.quote:Op maandag 1 april 2024 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kree de geweldige stelt onderzoek in twijfel![]()
25% van de bevolking zorgt voor 2000 euro aan kosten bij 100% van de bevolking.
Elke roker kost dus 50 000 euro
Trotste mama van Ambar
ja pompstation nog wel is open, maar heb er geen zin in om heen te rijden. Sowieso trek het wel ff avondje zo, haal morgen wel.quote:Op maandag 1 april 2024 20:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Supermarkt houdt zondagtijden aan.
Geen kroeg of kiosk die nog sigaretten verkoopt?
Straks stop je nog hierdoor
zwaar gefrustreerd nu wel enzo. geheheheDo what you love, love what you do!![]()
Dat zijn 2031 pakjes shag op jaarbasis.
Dus een roker kost de maatschappij geld.Trotste mama van Ambar
Ik heb ooit een ander onderzoek gelezen, doordat rokers jonger sterven kosten ze minder aan pensioen en langdurige zorg of andere ziektes die op latere leeftijd ontstaan.
Maar ach zo werkt een verzekering, je betaald ook je leven lang een brandverzekering als jouw huis nooit in de fik vliegt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
De kosten van het roken worden nu voor de hele samenleving berekend en niet alleen voor de persoon.quote:Op maandag 1 april 2024 20:41 schreef drakin het volgende:
Ik heb ooit een ander onderzoek gelezen, doordat rokers jonger sterven kosten ze minder aan pensioen en langdurige zorg of andere ziektes die op latere leeftijd ontstaan.
Maar ach zo werkt een verzekering, je betaald ook je leven lang een brandverzekering als jouw huis nooit in de fik vliegt.
Meeste ziektegevallen komen bijvoorbeeld ook door onbewust meeroken.Trotste mama van Ambar
geloof er niks van, staatsnieuws. en gebracht zoals ze het willen.quote:Op maandag 1 april 2024 20:38 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Artikel van het Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde uit 2017.
[..]
Trimbos instituut.
Er zit toch wel een klein verschil wat de overheid binnenkrijgt aan accijns en wat de kosten van rokers zijn.
Rest zeg maar kost veel meer maargoed die werden niet onder rokers gerekend.
Tel uit je winst, wij rokers betalen dikke extra vermogen hele leven. en we gaan ook nog beetje toptijd dood enzo zodat we de staat niks kosten meer. Win Win.Do what you love, love what you do!![]()
Oh wacht mijn berekeningen kloppen niet. Anyways.
Een roker kost meer dan het opleverdTrotste mama van Ambar
Ik heb geen abonnement, dus een link heeft weinig zin. Maar in de samenvatting van dat NVTG journal stond oaquote:Op maandag 1 april 2024 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De kosten van het roken worden nu voor de hele samenleving berekend en niet alleen voor de persoon.
Meeste ziektegevallen komen bijvoorbeeld ook door onbewust meeroken.Dus ik neem aan dat ze alle kosten hebben meegenomen.quote:Recent hebben 2 maatschappelijke kosten-batenanalyses de kosten van roken en de kosteneffectiviteit van rookpreventie in kaart gebracht.
https://www.ntvg.nl/artikelen/de-rekening-van-roken![]()
en zeg het, dit is waarheid he. hahahaha. maargoed zal wel weer tegen het zere been aan zijn van aantal.
maar ok maakt niet uit, laat mij lekker roken enzo als ik dat nog wil. en snap jullie maar als ik ga stoppen is het wel op mijn voorwaarden.Do what you love, love what you do!![]()
Als je alles voor staatsnieuws uitmaakt, dan kun je niets meer geloven. Dus rook gerust maar door.quote:https://nl.wikipedia.org/(...)ift_voor_Geneeskundequote:Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde (NTvG) is een Nederlandstalig, algemeen medisch tijdschrift dat wordt uitgegeven door de onafhankelijke Vereniging Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde.[1] Het NTvG stelt zichzelf ten doel de meest recente ontwikkelingen in de medische wetenschap te duiden en door erkende vakgenoten van commentaar te laten voorzien. Naast peer-reviewed onderzoek van eigen bodem publiceert het besprekingen van artikelen uit de internationale literatuur en stukken die de stand van zaken op een bepaald terrein weergeven. Het eerste nummer van NTvG verscheen in 1857. Daarmee is het een van de oudste nog bestaande tijdschriften in Nederland, en ook een van de oudste medische tijdschriften ter wereld.[2]![]()
Ziek worden kost altijd teveel.
Word niet ziek en niet oud.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ja geen idee hoe je eraan komt denk?quote:Op maandag 1 april 2024 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh wacht mijn berekeningen kloppen niet. Anyways.
Een roker kost meer dan het opleverd
Maar ben het er niet mee eens sowieso, hahaha mss kap ik er wel mee ook. maar ok alleen al door het betuttel beleid van de overheid ga ik er tegen in. Mijn keus niet hun.
En ja hou altijd rekening met niet rokers enzo. laat me met rust dan?Do what you love, love what you do!![]()
GarpjeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op maandag 1 april 2024 20:48 schreef drakin het volgende:
Ziek worden kost altijd teveel.
Word niet ziek en niet oud.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jouw definitie van 'waarheid' is anders dan de daadwerkelijke waarheid.quote:Op maandag 1 april 2024 20:45 schreef kree het volgende:
en zeg het, dit is waarheid he. hahahaha. maargoed zal wel weer tegen het zere been aan zijn van aantal.
maar ok maakt niet uit, laat mij lekker roken enzo als ik dat nog wil. en snap jullie maar als ik ga stoppen is het wel op mijn voorwaarden.![]()
En je veter zit losDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb klittenband.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja 1 keer gezien en dat was wel genoeg.quote:
Vind die van ttammo beter
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Thanks Devviequote:Op maandag 1 april 2024 20:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, maar wel gefeliciteerd met je nieuwe woning![]()
![]()
dat onderzoek is rigged he dat snap je wel?quote:Op maandag 1 april 2024 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je alles voor staatsnieuws uitmaakt, dan kun je niets meer geloven. Dus rook gerust maar door.
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)ift_voor_Geneeskunde
Want bv rokers ervaren minder stres waardoor ze minder snel uitvallen etc etc et .
Dus geloof er dus geen reet van, afgezien dat we een vermogen in de staatskas brengen ook ermee.
maar ok geloof wat je wil, maar ga over 10 jaar niet huilen dat je zelf meer moet betalen dan
in alle liefde dit btw hoor want ik hou van discussie. dus niemand trouwens voel je aangevallen.
Wiki als bron
Heb je wel gelijk in.Lees je dit @Lovely?quote:Op maandag 1 april 2024 20:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja 1 keer gezien en dat was wel genoeg.
Vind die van ttammo beter“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Groningers zijn toch halve Friezenquote:Op maandag 1 april 2024 20:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in.Lees je dit @:Lovely?
1/10 de eerder.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou weet e het maakt ook niet uit. En van mij mag iedereen denken hoe ie wil hoor over roken of niet.quote:
Maar ok. ga nu niet beweren dat rokers meer kosten als ze opleveren. want het is gewoon niet waar.
Ja tuurlijk komen ze wel met onderzoeken enzo, maar heel veel is daar niet in meegenomen.Do what you love, love what you do!![]()
Wiki als bron zekerquote:
Maar het is en blijft wel een vervelende verslaving.quote:Op maandag 1 april 2024 20:53 schreef kree het volgende:
[..]
nou weet e het maakt ook niet uit. En van mij mag iedereen denken hoe ie wil hoor over roken of niet.
Maar ok. ga nu niet beweren dat rokers meer kosten als ze opleveren. want het is gewoon niet waar.
Ja tuurlijk komen ze wel met onderzoeken enzo, maar heel veel is daar niet in meegenomen.
Is dat niet met alle verslavingen ?quote:Op maandag 1 april 2024 20:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar het is en blijft wel een vervelende verslaving.![]()
![]()
Bedoel je mijn post om te vertellen wat het tijdschrift voor geneeskunde is? Of mijn link naar een artikel uit dat tijdschrift? Of de onderbuik gevoelens van kree dat rokers minder stress hebben en daardoor minder snel "uitvallen"?quote:![]()
Ojee,jij bent er ook eentje?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat klopt idd en zal ik ook niet ontkennen. Ik ga nog wel stoppen hoor met roken. Maar het is beetje nog niet moment ervoor.quote:Op maandag 1 april 2024 20:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar het is en blijft wel een vervelende verslaving.Do what you love, love what you do!![]()
Een tevreden roker is geen onruststoker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Roken is 1 van de moeilijkste om af te komen en iedereen vertelt je continu hoe slecht het voor je is.quote:Op maandag 1 april 2024 20:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Is dat niet met alle verslavingen ?
En iedereen heeft er last van want rook verspreid nogalDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
hahaha zullen we er maar over ophouden denk? Ik wil er best over doorgaan, maar allang duidelijk dat we het niet eens worden.
Dus tsja laat mij lekker doen wat ik wil en doe ik voor jullie ook.
Ik stop btw morgen met roken als iemand zegt dan ga ik met je daten.
Het is de stank gewoon
En dat je dus altijd in de verslaving van een ander zit.Trotste mama van Ambar
Tis maargoed dat ik geen dictator ben, want ik had per direct afgeschaftTrotste mama van Ambar
Alcohol en GHB is lastiger.quote:Op maandag 1 april 2024 20:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Roken is 1 van de moeilijkste om af te komen en iedereen vertelt je continu hoe slecht het voor je is.
En iedereen heeft er last van want rook verspreid nogal“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
yup auto's stinken ook en snelwegen en fabrieken., allemaal sluiten die handel.quote:Op maandag 1 april 2024 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is de stank gewoon
En dat je dus altijd in de verslaving van een ander zit.
Dan ga ik met je datenquote:Op maandag 1 april 2024 20:58 schreef kree het volgende:
hahaha zullen we er maar over ophouden denk? Ik wil er best over doorgaan, maar allang duidelijk dat we het niet eens worden.
Dus tsja laat mij lekker doen wat ik wil en doe ik voor jullie ook.
Ik stop btw morgen met roken als iemand zegt dan ga ik met je daten.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op maandag 1 april 2024 20:57 schreef FreshFruit het volgende:
Een tevreden roker is geen onruststoker.eens
![]()
Maar die ruik ik niet 5 meter verderquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
echtquote:![]()
je onderschat me nu nl dat ik dat dus niet zou kunnen. HahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Ik beloof geen succesquote:Op maandag 1 april 2024 21:00 schreef kree het volgende:
[..]
echt![]()
je onderschat me nu nl dat ik dat dus niet zou kunnen. HahahahaDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
hahahaha tja moet zeggen deze had ik toch ff. niet zo verwacht.quote:
maar ok, beloofd is beloofd nu.Do what you love, love what you do!![]()
Kom je gezellig in ons stadsje een biertje doen.quote:Op maandag 1 april 2024 21:00 schreef kree het volgende:
[..]
echt![]()
je onderschat me nu nl dat ik dat dus niet zou kunnen. Hahahaha
Of mag dat ook niet?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat hoeft niet, maar ok bij deze, als ik ook echt helemaal gestopt ben met roken dan vraag ik je uit en ga je mee? We zien nog wel ff wat leuks ofzo om te doenquote:
Ik date geen rokers, dus stoppen zal wel echt moeten.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Gelijk ook piano les.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet een uurtje gestopt zijn hequote:Op maandag 1 april 2024 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
dat hoeft niet, maar ok bij deze, als ik ook echt helemaal gestopt ben met roken dan vraag ik je uit en ga je mee? We zien nog wel ff wat leuks ofzo om te doen![]()
![]()
Ik had dat als idee voor een datequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wasberen hunten is hier helemaal de trend.quote:Op maandag 1 april 2024 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
dat hoeft niet, maar ok bij deze, als ik ook echt helemaal gestopt ben met roken dan vraag ik je uit en ga je mee? We zien nog wel ff wat leuks ofzo om te doen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
voorwaarden nader af te spreken., Hahahahaquote:
Maar ok wil er best deal over maken hoor.. en dit soort dingen onthou ik dus wel. hahahaha
hahahaha moest ff lachen gewoon maar Drakin, we kletsen er wel over later.Do what you love, love what you do!![]()
En weer een DTS setje.
Ik heb bijna 500 berichten voorbij zien komen met een gefotoshopte wasbeer en mensen die echt smeken om te stoppen met die berichtenquote:Op maandag 1 april 2024 21:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wasberen hunten is hier helemaal de trend.
owh doe ik graag he, en trouwens hoeft niet eens als date ofzo. en dat meen ik echt.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik ook,kon er wel om lachen.quote:Op maandag 1 april 2024 21:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb bijna 500 berichten voorbij zien komen met een gefotoshopte wasbeer en mensen die echt smeken om te stoppen met die berichten
Nog niet hé?quote:
Daten gaat ook niet meteen morgen gebeuren, ben zelf er nog niet aan toe momenteel. Maar niks mis met over een paar maanden met een ex rokerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Maar jullie kunnen nu toch wel beginnen met appen en facetime?quote:Op maandag 1 april 2024 21:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog niet hé?
Daten gaat ook niet meteen morgen gebeuren, ben zelf er nog niet aan toe momenteel. Maar niks mis met over een paar maanden met een ex roker“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hahaha eens ik nl ook niet gelijk nu, maaaaaar ok moet zeggen vind je soort van leuk, dus wie weet.quote:Op maandag 1 april 2024 21:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog niet hé?
Daten gaat ook niet meteen morgen gebeuren, ben zelf er nog niet aan toe momenteel. Maar niks mis met over een paar maanden met een ex rokerDo what you love, love what you do!![]()
Eerst stoppen met roken, en dan kijken naar wat te doen ok?quote:Op maandag 1 april 2024 21:07 schreef kree het volgende:
maarre mss vind je het leuk als date naar iets muzikaals dan?
Deze vrouw is daar streng op
ok beloofd he. ik heb niet nog helemaal tijdframe voor je hoe of dat lukt. Maaaaar mss in de zomer ofzo wel daten dan.quote:Op maandag 1 april 2024 21:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Eerst stoppen met roken, en dan kijken naar wat te doen ok?
Deze vrouw is daar streng op
en verder geen drama maken want onderhand he als je ff DM stuurt ofzo met piano vragen dan beantwoord ik ze voor je.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben er nu 12, 13 of 14 jaar af.quote:Op maandag 1 april 2024 21:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zo blij dat ik nooit de behoefte heb gehad om te gaan roken
Ik ben opgehouden met tellen, het doet me totaal niks meer.
Wil enkel weten wanneer ik er 15 jaar af ben want dat is de grens om nog gevolgen van roken te krijgen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dan kunnen jullie naar het Skûsjesilen.quote:Op maandag 1 april 2024 21:11 schreef kree het volgende:
en verder geen drama maken want onderhand he als je ff DM stuurt ofzo met piano vragen dan beantwoord ik ze voor je.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ben eigenlijk laat begonnen met roken wel, als je het vergelijkt met rest. maarja.quote:Op maandag 1 april 2024 21:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben er nu 12, 13 of 14 jaar af.
Wil enkel weten wanneer ik er 15 jaar af ben want dat is de grens om nog gevolgen van roken te krijgen.
moet zeggen zoiets motiveert me opzich wel wat je nu zegt. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Knap! Hoop geld bespaard ookquote:Op maandag 1 april 2024 21:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben er nu 12, 13 of 14 jaar af.
Wil enkel weten wanneer ik er 15 jaar af ben want dat is de grens om nog gevolgen van roken te krijgen.![]()
Gaat echt wel ergens anders aan opquote:
Zo leuk en lief dit,Kree en Draakje gaan daten.![]()
![]()
mits ik me belofte waar kan maken natuurlijk. hahahaquote:Op maandag 1 april 2024 21:14 schreef FreshFruit het volgende:
quote:Op maandag 1 april 2024 21:14 schreef FreshFruit het volgende:
![]()
![]()
![]()
Na 1 date gillend naar huis rennenquote:Op maandag 1 april 2024 21:14 schreef FreshFruit het volgende:
![]()
Zal ik je Liwwarders leren?quote:Op maandag 1 april 2024 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
mits ik me belofte waar kan maken natuurlijk. hahaha“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat ga je toch gewoon doen voor zo’n vrouw als Drakin!?quote:Op maandag 1 april 2024 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
mits ik me belofte waar kan maken natuurlijk. hahaha![]()
Toen was het ook nog betaalbaarderquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
denk wel eigenlijk. en muzikaal ook dus goed iig iets wat overeenkomt.quote:Op maandag 1 april 2024 21:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat ga je toch gewoon doen voor zo’n vrouw als Drakin!?
Maar zo reken ik helemaal niet, waarom zou ik?
Dan zou iedere niet roker dat ook moeten doen.
O en im gebruik geen coke, speed, heroïne en wiet.
Levert dag ook een hoop op?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wat voor dag is het ook alweer?quote:Op maandag 1 april 2024 21:17 schreef kree het volgende:
[..]
denk wel eigenlijk. en muzikaal ook dus goed iig iets wat overeenkomt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een belangrijke dag voor mijn bedrijfquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ik ook niet, no drugs voor mij.quote:Op maandag 1 april 2024 21:17 schreef drakin het volgende:
Levert dag ook een hoop op?
Ik lees het, en begrijpelijk wel..had het liedje ook even geluisterdquote:Op maandag 1 april 2024 20:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in.Lees je dit @:Lovely?
Maar is de Groningse versie toch leuker
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
O daar gaat het al. Gebruik van het woord me in geschreven zinnen.quote:
Spreektaal is het, geen schrijftaal.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik zou er op dit moment niet teveel mee bezig houden.quote:Op maandag 1 april 2024 21:19 schreef kree het volgende:
begin wel met de minuut nu meer van drakin te houden. hahaha
Ben straks weer dagen of weken foetsie van Fok.
Kan jij je intussen vol op stoppen richtenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
heb je beetje accent dan drakin?
het maakt mij niet zoveel uit want denk dan spreek toch ok ABN. maar toch komt dat Katwijkse er blijkbaar niet uit. want altijd vraag erover. hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Kut bolk ik mezelf nou alweer
Dat zeker wel,ik rookte 5 euro wiet per dag.Ben ik in 1 keer mee gestopt.quote:Op maandag 1 april 2024 21:17 schreef drakin het volgende:
Levert dag ook een hoop op?
Coke doet 40 euro per gram.
Speed iets van 10 ã 15 euro.
Heroine weet ik niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee en in ben ook niet heel goed in accenten onderscheiden.quote:Op maandag 1 april 2024 21:22 schreef kree het volgende:
heb je beetje accent dan drakin?
het maakt mij niet zoveel uit want denk dan spreek toch ok ABN. maar toch komt dat Katwijkse er blijkbaar niet uit. want altijd vraag erover. hahahaha
Hou wel van de Friese taal
owh ik ben er ook niet van t weekend iig want weekend weg familie.quote:Op maandag 1 april 2024 21:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zou er op dit moment niet teveel mee bezig houden.
Ben straks weer dagen of weken foetsie van Fok.
Kan jij je intussen vol op stoppen richten
Maaaaaar. hahaha ok dat je t weet vind je iig schattig enzo ook zonder verder meer te weten. maar ff voor nu die.
Deed eerder 3 gram wiet per weekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb naast een speeddealer gewoont, aardige jongen. Mocht het gratis maar nee ik wil het niet.quote:Op maandag 1 april 2024 21:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zeker wel,ik rookte 5 euro wiet per dag.Ben ik in 1 keer mee gestopt.
Coke doet 40 euro per gram.
Speed iets van 10 ã 15 euro.
Heroine weet ik niet.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op maandag 1 april 2024 21:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee en in ben ook niet heel goed in accenten onderscheiden.
Hou wel van de Friese taalnouja moet kappen voor vandaag denk want krijg echt gewoon soort verliefd gevoelens zo al. en dat is wss te snel. hahahaha. maaaaaaar wel blijven kletsen he iig over piano spelen enzo.
Ik wilde wiet, maar kotsmisselijk bij meer dan 2 trekjesquote:![]()
Nou dan stop je gauwDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Speed is wel apart spul.quote:Op maandag 1 april 2024 21:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb naast een speeddealer gewoont, aardige jongen. Mocht het gratis maar nee ik wil het niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trusten dan kreequote:Op maandag 1 april 2024 21:25 schreef kree het volgende:
[..]nouja moet kappen voor vandaag denk want krijg echt gewoon soort verliefd gevoelens zo al. en dat is wss te snel. hahahaha. maaaaaaar wel blijven kletsen he iig over piano spelen enzo.
.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wil je ook 1?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
jij ookquote:.
nog niet helemaal weg maar wil wel half 11 eigenlijk naar bed. hahaha want tja moet toch morgen werken.Do what you love, love what you do!![]()
Verliefd op Drakin?quote:Op maandag 1 april 2024 21:28 schreef kree het volgende:
[..]
jij ook.
nog niet helemaal weg maar wil wel half 11 eigenlijk naar bed. hahaha want tja moet toch morgen werken.![]()
Ga jij jezelf eens metenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
groot woord om zo te zeggen en zover is het niet, maar ok leuk vinden denk wel. ?quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-04-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. kree / 111 / +0 / +111 / 217 / 286
2. mario390 / 93 / +0 / +93 / 30 / 50
3. drakin / 61 / +0 / +61 / 239 / 265
4. FreshFruit / 35 / +0 / +35 / 191 / 214
5. KillemWieft / 34 / +0 / +34 / 6 / 19
6. JustinK / 34 / +0 / +34 / 291 / 318
7. Monsterkoekie / 26 / +0 / +26 / 139 / 149
8. AardappelSchotel / 25 / +0 / +25 / 166 / 187
9. devzero / 23 / +0 / +23 / 51 / 61
10. gebrokenglas / 22 / +0 / +22 / 39 / 52
11. ieniminimuis / 17 / +0 / +17 / 93 / 102
12. Speklap3000 / 10 / +0 / +10 / 143 / 147
13. Dr.Mikey / 9 / +0 / +9 / 52 / 61
14. hemarookworst / 7 / +0 / +7 / 20 / 27
15. DJMO / 7 / +0 / +7 / 2 / 4
16. Mickytjuh / 7 / +0 / +7 / 66 / 71
17. MizzezAmy / 6 / +0 / +6 / 5 / 7
18. M_0_0_N / 4 / +0 / +4 / 28 / 33
19. Shii / 4 / +0 / +4 / 26 / 31
20. Mercedes. / 3 / +0 / +3 / 24 / 27SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Joh 9 miljoen vrouwen in Nederland en jij wil eentje die dagelijks constant online is?quote:Op maandag 1 april 2024 21:29 schreef kree het volgende:
[..]
groot woord om zo te zeggen en zover is het niet, maar ok leuk vinden denk wel. ?![]()
Hehequote:Op maandag 1 april 2024 21:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wilde wiet, maar kotsmisselijk bij meer dan 2 trekjes![]()
Nou dan stop je gauwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Speed of coke?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een miljoen miljard punten te verdienen overal en jij wil precies hier een klein puntje?quote:Op maandag 1 april 2024 21:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
Joh 9 miljoen vrouwen in Nederland en jij wil eentje die dagelijks constant online is?![]()
quote:
Waarom wil mijn laptop ineens opstijgen dan?Trotste mama van Ambar
Ja hier is het een uitdagingquote:Op maandag 1 april 2024 21:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een miljoen miljard punten te verdienen overal en jij wil precies hier een klein puntje?![]()
Wat heb je aangeklikt?quote:Op maandag 1 april 2024 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom wil mijn laptop ineens opstijgen dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Snel uit doenquote:Op maandag 1 april 2024 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom wil mijn laptop ineens opstijgen dan?
Zijn we dat tegenwoordig niet praktisch allemaal? Misschien niet op fok maar whatsapp enz staat bij veel mensen ook continu openquote:Op maandag 1 april 2024 21:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
Joh 9 miljoen vrouwen in Nederland en jij wil eentje die dagelijks constant online is?![]()
neuh. kweet niet het is gevoel ofzo en meer wil ik er eigenlijk niet over kwijt want jullie vinden het allemaal prachtig om dit weer het grootste fok drama te maken. hahahahahaquote:Op maandag 1 april 2024 21:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
Joh 9 miljoen vrouwen in Nederland en jij wil eentje die dagelijks constant online is?
Mss klikt het wel of mss niet. maargoed moet ik eerst nog stoppen met roken dus.Do what you love, love what you do!![]()
Ja maar die mensen zijn wel wat anders dan hier niet waarquote:Op maandag 1 april 2024 21:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zijn we dat tegenwoordig niet praktisch allemaal? Misschien niet op fok maar whatsapp enz staat bij veel mensen ook continu open![]()
Ja.quote:Op maandag 1 april 2024 21:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja maar die mensen zijn wel wat anders dan hier niet waar“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie is er dagelijks constant online?quote:Op maandag 1 april 2024 21:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
Joh 9 miljoen vrouwen in Nederland en jij wil eentje die dagelijks constant online is?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Als je iedereen over een kam scheert...quote:Op maandag 1 april 2024 21:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja maar die mensen zijn wel wat anders dan hier niet waar![]()
Nou ja ik wil nooit een FOK! drama van maken. Zeker niet als het om jou gaat. Jij bent 1 van de meest aardige personen hier. Hoop dat het wat wordt met Drakinquote:Op maandag 1 april 2024 21:32 schreef kree het volgende:
[..]
neuh. kweet niet het is gevoel ofzo en meer wil ik er eigenlijk niet over kwijt want jullie vinden het allemaal prachtig om dit weer het grootste fok drama te maken. hahahahaha
Mss klikt het wel of mss niet. maargoed moet ik eerst nog stoppen met roken dus.![]()
Geen idee? Ik zit ook hier maar heb ook gewoon een normaal levenquote:Op maandag 1 april 2024 21:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja maar die mensen zijn wel wat anders dan hier niet waar![]()
![]()
Geef hem maar een puntje en dan doei.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het gemiddelde.. gemiddeldes vertellen best wel watquote:Op maandag 1 april 2024 21:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je iedereen over een kam scheert...![]()
![]()
Ik support jullie.quote:Op maandag 1 april 2024 21:29 schreef kree het volgende:
[..]
groot woord om zo te zeggen en zover is het niet, maar ok leuk vinden denk wel. ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Idd, dat weet jij wel met de normaal verdelingquote:Op maandag 1 april 2024 21:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het gemiddelde.. gemiddeldes vertellen best wel wat![]()
![]()
Wat zeg jij nou tegen FFquote:Op maandag 1 april 2024 21:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het slimste wat uit jou deze laatste 3 maanden is gekomen
Ik ben hier net weer 2 weken knul.quote:Op maandag 1 april 2024 21:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het slimste wat uit jou deze laatste 3 maanden is gekomen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gisteren voetbal gezien?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dankjewel schatquote:Op maandag 1 april 2024 21:35 schreef Masberum het volgende:
Ik moet er nog steeds aan wennen, Paul die geen mod isWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
thanks man. en je wil niet weten want betekend wel wat voor me dat je dat zegt. Want best onwijs lastige tijden enzo. Maar gewaardeerd. meen ik echt.quote:Op maandag 1 april 2024 21:33 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja ik wil nooit een FOK! drama van maken. Zeker niet als het om jou gaat. Jij bent 1 van de meest aardige personen hier. Hoop dat het wat wordt met DrakinDo what you love, love what you do!![]()
En weer knul.. maar wat ik zeg klopt dus precies, schaamtelijk, had gehoopt dat je het tegendeel beweesquote:Op maandag 1 april 2024 21:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben hier net weer 2 weken knul.![]()
Och het is een onzeker kloontjeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
nou drakin, zal maar ff zeggen als we op de bruiloft nog getuigen nodig hebben..... Genoeg hierquote:
Ik zit bad guy good guy te spelen trouwens. Ik zit jou te prijzen en mijzelf wat minder te maken voor haar zodat ze jou extra graag wilquote:Op maandag 1 april 2024 21:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou drakin, zal maar ff zeggen als we op de bruiloft nog getuigen nodig hebben..... Genoeg hier![]()
Goed van Wilmaquote:Op maandag 1 april 2024 21:36 schreef Paul het volgende:
[..]
ja schat, Wilma keek in FeyenoordkostuumThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie gaan er trouwen dan?quote:Op maandag 1 april 2024 21:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou drakin, zal maar ff zeggen als we op de bruiloft nog getuigen nodig hebben..... Genoeg hierDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
niet overdrijven. beetje jammer trouwens weer dit dan. maargoed maakt niet uit. Het is beetje geklets enzo heen en weer allemaal en dat is prima. Ik meen btw wel wat ik zeg dan. Maargoed we gaan ook nog niet volgende maand trouwen. hahahaha zo simpel ben ik ook weer niet. Maargoed zo ff beetje blabla heen en weer. ja vind ik drakin wel leuk.quote:Op maandag 1 april 2024 21:39 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik zit bad guy good guy te spelen trouwens. Ik zit jou te prijzen en mijzelf wat minder te maken voor haar zodat ze jou extra graag wilDo what you love, love what you do!![]()
En dan ben jij getuige zeker?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hoezo is het jammer maar maakt het niet uit tegelijkertijd?quote:Op maandag 1 april 2024 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
niet overdrijven. beetje jammer trouwens weer dit dan. maargoed maakt niet uit. Het is beetje geklets enzo heen en weer allemaal en dat is prima. Ik meen btw wel wat ik zeg dan. Maargoed we gaan ook nog niet volgende maand trouwen. hahahaha zo simpel ben ik ook weer niet. Maargoed zo ff beetje blabla heen en weer. ja vind ik drakin wel leuk.![]()
Kijk de beste man trots zijn.![]()
We gaan zelfs niet over een maand al daten.quote:Op maandag 1 april 2024 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
niet overdrijven. beetje jammer trouwens weer dit dan. maargoed maakt niet uit. Het is beetje geklets enzo heen en weer allemaal en dat is prima. Ik meen btw wel wat ik zeg dan. Maargoed we gaan ook nog niet volgende maand trouwen. hahahaha zo simpel ben ik ook weer niet. Maargoed zo ff beetje blabla heen en weer. ja vind ik drakin wel leuk.
Stoppen met roken moet echt wel goed gedaan worden. Na een maand ben je nog met de poging van stoppen bezigDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Eerst een paar keer lekker van bil samen.quote:Op maandag 1 april 2024 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
niet overdrijven. beetje jammer trouwens weer dit dan. maargoed maakt niet uit. Het is beetje geklets enzo heen en weer allemaal en dat is prima. Ik meen btw wel wat ik zeg dan. Maargoed we gaan ook nog niet volgende maand trouwen. hahahaha zo simpel ben ik ook weer niet. Maargoed zo ff beetje blabla heen en weer. ja vind ik drakin wel leuk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wijquote:. hahahaha
nee joh grapje, overdrijf het allemaal beetje voor de leuk. maar wat ik wel meen en hoop ik echt dat we toch beetje blijven kletsen. Want ik zeg dit niet voor de show namelijk hier. maar vind je wel beetje leuk enzo tot zo ver iig online. Maargoed. eerlijk van mij en hoe verder, zien we vanzelf wel weer.Do what you love, love what you do!![]()
Wel zoiets. Dit patroon is 22 euro, maar het ziet er wel heel tof uit en relatief simpel te maken en zakkenquote:Trotste mama van Ambar
Die zoom op de voorkant ook?quote:Op maandag 1 april 2024 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel zoiets. Dit patroon is 22 euro, maar het ziet er wel heel tof uit en relatief simpel te maken en zakken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is gewoon naaien. Niets moeilijks aanquote:Trotste mama van Ambar
Je hebt nu een doel om te stoppen, maar stoppen doe je in de 1e plaats voor je eigen gezondheid.quote:Op maandag 1 april 2024 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
wij. hahahaha
nee joh grapje, overdrijf het allemaal beetje voor de leuk. maar wat ik wel meen en hoop ik echt dat we toch beetje blijven kletsen. Want ik zeg dit niet voor de show namelijk hier. maar vind je wel beetje leuk enzo tot zo ver iig online. Maargoed. eerlijk van mij en hoe verder, zien we vanzelf wel weer.
Ik hou ervan dat iemand een beetje voor zichzelf zorgtDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
nou omdat je begon eigenlijk met positief verhaal wat ik dan waardeer. maar daarna toch er weer een draai aan geeft. hoeft niet he, je kunt ook gewoon aardig zijn tegen elkaar zonder altijd nog weer iets te zoeken.quote:Op maandag 1 april 2024 21:41 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hoezo is het jammer maar maakt het niet uit tegelijkertijd?
En daarom maakt niet uit, want denk je bedoelt t vast wel goed voor mij opzich.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zie zelf echt niet in wat ik voor een negatieve draai eraan gaf..quote:Op maandag 1 april 2024 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
nou omdat je begon eigenlijk met positief verhaal wat ik dan waardeer. maar daarna toch er weer een draai aan geeft. hoeft niet he, je kunt ook gewoon aardig zijn tegen elkaar zonder altijd nog weer iets te zoeken.
En daarom maakt niet uit, want denk je bedoelt t vast wel goed voor mij opzich.![]()
Lekker wiebje makenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nou de motivatie is er iig. nu nog het echt doen.quote:Op maandag 1 april 2024 21:43 schreef drakin het volgende:
[..]
We gaan zelfs niet over een maand al daten.
Stoppen met roken moet echt wel goed gedaan worden. Na een maand ben je nog met de poging van stoppen bezig
Laat je hoofd niet op hol brengen.quote:Op maandag 1 april 2024 21:32 schreef kree het volgende:
[..]
neuh. kweet niet het is gevoel ofzo en meer wil ik er eigenlijk niet over kwijt want jullie vinden het allemaal prachtig om dit weer het grootste fok drama te maken. hahahahaha
Mss klikt het wel of mss niet. maargoed moet ik eerst nog stoppen met roken dus.![]()
Ja idd.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nou als een vrouw wil dat je stopt met roken voordat je een relatie kan krijgen dan kan je beter naar een ander zoeken die het roken wel gewoon accepteert hoorquote:Op maandag 1 april 2024 21:46 schreef kree het volgende:
[..]
nou de motivatie is er iig. nu nog het echt doen.![]()
Als je terugleest is het precies andersomquote:Op maandag 1 april 2024 21:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou als een vrouw wil dat je stopt met roken voordat je een relatie kan krijgen dan kan je beter naar een ander zoeken die het roken wel gewoon accepteert hoorDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
eens, daarom niet al te druk over maken. je weet ik vind je wel leuk. maar dat is ook maar echt van beetje posten. Maaaaaar we hebben deal nu.quote:Op maandag 1 april 2024 21:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hebt nu een doel om te stoppen, maar stoppen doe je in de 1e plaats voor je eigen gezondheid.
Ik hou ervan dat iemand een beetje voor zichzelf zorgt. waar je btw altijd vanaf kunt hoor. Maargoed mss is er wat meer als alleen wat slap kletsen. Ik hoop het btw.
Oke dat is dan een flinke mindfuck blijkbaar, dan is zijn manier van schrijven echt een soort van kunstquote:Op maandag 1 april 2024 21:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je terugleest is het precies andersom![]()
Jij rookt en hij wil dat jij stopt?quote:Op maandag 1 april 2024 21:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je terugleest is het precies andersom![]()
Als je gaat wandelen wil je ook niet veel in je broekzakken hebben zitten. Je hebt waarschijnlijk wel een rugzakje voor dingen als water en snacks/lunch.quote:Op maandag 1 april 2024 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel zoiets. Dit patroon is 22 euro, maar het ziet er wel heel tof uit en relatief simpel te maken en zakken![]()
Dat is waarquote:Op maandag 1 april 2024 21:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou als een vrouw wil dat je stopt met roken voordat je een relatie kan krijgen dan kan je beter naar een ander zoeken die het roken wel gewoon accepteert hoorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nou dit dusquote:Op maandag 1 april 2024 21:46 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik zie zelf echt niet in wat ik voor een negatieve draai eraan gaf..
"[..]
Ik zit bad guy good guy te spelen trouwens. Ik zit jou te prijzen en mijzelf wat minder te maken voor haar zodat ze jou extra graag wil". weet wel allemaal niet onwijs drama,. maar denk ik was dat nodig.
Hahahaha ik snap dan die bedoeling niet echt of waarom ofzo. Het is verder btw niet erg. maar waarom?
eigenlijk zet je je er zelf nog slechter mee weg.
Maar ok dat over dat hoor want drama is t niet.
Ik klets wel door met drakin. en wie weet als t wat wordt zijn jullie de eerste die het horen iig wmb.
Online vriendschap prima, maar ga nou niet al van alles erbij fantaseren. Dat is alleen maar een teleurstelling.quote:Op maandag 1 april 2024 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
eens, daarom niet al te druk over maken. je weet ik vind je wel leuk. maar dat is ook maar echt van beetje posten. Maaaaaar we hebben deal nu.. waar je btw altijd vanaf kunt hoor. Maargoed mss is er wat meer als alleen wat slap kletsen. Ik hoop het btw.
![]()
Ja hoor, 2 april nog steedsquote:Op maandag 1 april 2024 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
eens, daarom niet al te druk over maken. je weet ik vind je wel leuk. maar dat is ook maar echt van beetje posten. Maaaaaar we hebben deal nu.. waar je btw altijd vanaf kunt hoor. Maargoed mss is er wat meer als alleen wat slap kletsen. Ik hoop het btw.
Geobsedeerd door zakken of ik er wel of niets in ga stoppen. Zelf kleding maken --> zakkenquote:Op maandag 1 april 2024 21:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je gaat wandelen wil je ook niet veel in je broekzakken hebben zitten. Je hebt waarschijnlijk wel een rugzakje voor dingen als water en snacks/lunch.
Trotste mama van Ambar
Dat is wel hele simplistische opmerking. Misschien wil hij wel stoppen met roken, maar heeft gewoon een extra zetje nodig.quote:Op maandag 1 april 2024 21:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou als een vrouw wil dat je stopt met roken voordat je een relatie kan krijgen dan kan je beter naar een ander zoeken die het roken wel gewoon accepteert hoor![]()
Nou ja om jou aan te prijzen. Ik zet mezelf er slechter mee weg inderdaad.. dat is het idee.. dan wil ze jou extra graag..quote:Op maandag 1 april 2024 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
nou dit dus
"[..]
Ik zit bad guy good guy te spelen trouwens. Ik zit jou te prijzen en mijzelf wat minder te maken voor haar zodat ze jou extra graag wil". weet wel allemaal niet onwijs drama,. maar denk ik was dat nodig.
Hahahaha ik snap dan die bedoeling niet echt of waarom ofzo. Het is verder btw niet erg. maar waarom?
eigenlijk zet je je er zelf nog slechter mee weg.
Maar ok dat over dat hoor want drama is t niet.
Ik klets wel door met drakin. en wie weet als t wat wordt zijn jullie de eerste die het horen iig wmb.
als ze ziet hoe slecht andere mannen wel niet zijn.. dus ik zat jou te helpen op die manier.. ook al zie je dat als negatief blijkbaar..![]()
![]()
Het is jouw broekquote:Op maandag 1 april 2024 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geobsedeerd door zakken of ik er wel of niets in ga stoppen. Zelf kleding maken --> zakken![]()
![]()
Jup, hij vroeg dat zetjequote:Op maandag 1 april 2024 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel hele simplistische opmerking. Misschien wil hij wel stoppen met roken, maar heeft gewoon een extra zetje nodig.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wat betekent simplistische?quote:Op maandag 1 april 2024 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel hele simplistische opmerking. Misschien wil hij wel stoppen met roken, maar heeft gewoon een extra zetje nodig.![]()
dat is het dus onwijs niet, want er is een wens wel van mezelf dat ik ermee moet kappen. Alleen ben er nog niet klaar voor. Nu iig nog niet. Maar weet ook wel dat ik t kan wel. Dus tja en verder vind ik drakin gewoon aardig ff zo voor wat ijk met dr gekletst heb. en dat is ook motivatiequote:Op maandag 1 april 2024 21:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou als een vrouw wil dat je stopt met roken voordat je een relatie kan krijgen dan kan je beter naar een ander zoeken die het roken wel gewoon accepteert hoorDo what you love, love what you do!![]()
En dit is een mooi zetje juist,wat gelijk kapot wordt gedragadeerd.Zo jammer.quote:Op maandag 1 april 2024 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel hele simplistische opmerking. Misschien wil hij wel stoppen met roken, maar heeft gewoon een extra zetje nodig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat voor een discussie ben ik nu weer in beland
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
En ik moet ergens de kleine verzamelingen die ik onderweg tegen kom in stoppenquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: