Goed van Wilmaquote:Op maandag 1 april 2024 21:36 schreef Paul het volgende:
[..]
ja schat, Wilma keek in Feyenoordkostuum
Wie gaan er trouwen dan?quote:Op maandag 1 april 2024 21:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou drakin, zal maar ff zeggen als we op de bruiloft nog getuigen nodig hebben..... Genoeg hier
niet overdrijven. beetje jammer trouwens weer dit dan. maargoed maakt niet uit. Het is beetje geklets enzo heen en weer allemaal en dat is prima. Ik meen btw wel wat ik zeg dan. Maargoed we gaan ook nog niet volgende maand trouwen. hahahaha zo simpel ben ik ook weer niet. Maargoed zo ff beetje blabla heen en weer. ja vind ik drakin wel leuk.quote:Op maandag 1 april 2024 21:39 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik zit bad guy good guy te spelen trouwens. Ik zit jou te prijzen en mijzelf wat minder te maken voor haar zodat ze jou extra graag wil
En dan ben jij getuige zeker?quote:
Hoezo is het jammer maar maakt het niet uit tegelijkertijd?quote:Op maandag 1 april 2024 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
niet overdrijven. beetje jammer trouwens weer dit dan. maargoed maakt niet uit. Het is beetje geklets enzo heen en weer allemaal en dat is prima. Ik meen btw wel wat ik zeg dan. Maargoed we gaan ook nog niet volgende maand trouwen. hahahaha zo simpel ben ik ook weer niet. Maargoed zo ff beetje blabla heen en weer. ja vind ik drakin wel leuk.
We gaan zelfs niet over een maand al daten.quote:Op maandag 1 april 2024 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
niet overdrijven. beetje jammer trouwens weer dit dan. maargoed maakt niet uit. Het is beetje geklets enzo heen en weer allemaal en dat is prima. Ik meen btw wel wat ik zeg dan. Maargoed we gaan ook nog niet volgende maand trouwen. hahahaha zo simpel ben ik ook weer niet. Maargoed zo ff beetje blabla heen en weer. ja vind ik drakin wel leuk.
Eerst een paar keer lekker van bil samen.quote:Op maandag 1 april 2024 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
wijquote:
Wel zoiets. Dit patroon is 22 euro, maar het ziet er wel heel tof uit en relatief simpel te maken en zakkenquote:
Die zoom op de voorkant ook?quote:Op maandag 1 april 2024 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel zoiets. Dit patroon is 22 euro, maar het ziet er wel heel tof uit en relatief simpel te maken en zakken
Dat is gewoon naaien. Niets moeilijks aanquote:
Je hebt nu een doel om te stoppen, maar stoppen doe je in de 1e plaats voor je eigen gezondheid.quote:Op maandag 1 april 2024 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
wij. hahahaha
nee joh grapje, overdrijf het allemaal beetje voor de leuk. maar wat ik wel meen en hoop ik echt dat we toch beetje blijven kletsen. Want ik zeg dit niet voor de show namelijk hier. maar vind je wel beetje leuk enzo tot zo ver iig online. Maargoed. eerlijk van mij en hoe verder, zien we vanzelf wel weer.
nou omdat je begon eigenlijk met positief verhaal wat ik dan waardeer. maar daarna toch er weer een draai aan geeft. hoeft niet he, je kunt ook gewoon aardig zijn tegen elkaar zonder altijd nog weer iets te zoeken.quote:Op maandag 1 april 2024 21:41 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hoezo is het jammer maar maakt het niet uit tegelijkertijd?
Ik zie zelf echt niet in wat ik voor een negatieve draai eraan gaf..quote:Op maandag 1 april 2024 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
nou omdat je begon eigenlijk met positief verhaal wat ik dan waardeer. maar daarna toch er weer een draai aan geeft. hoeft niet he, je kunt ook gewoon aardig zijn tegen elkaar zonder altijd nog weer iets te zoeken.
En daarom maakt niet uit, want denk je bedoelt t vast wel goed voor mij opzich.
nou de motivatie is er iig. nu nog het echt doen.quote:Op maandag 1 april 2024 21:43 schreef drakin het volgende:
[..]
We gaan zelfs niet over een maand al daten.
Stoppen met roken moet echt wel goed gedaan worden. Na een maand ben je nog met de poging van stoppen bezig
Laat je hoofd niet op hol brengen.quote:Op maandag 1 april 2024 21:32 schreef kree het volgende:
[..]
neuh. kweet niet het is gevoel ofzo en meer wil ik er eigenlijk niet over kwijt want jullie vinden het allemaal prachtig om dit weer het grootste fok drama te maken. hahahahaha
Mss klikt het wel of mss niet. maargoed moet ik eerst nog stoppen met roken dus.
Nou als een vrouw wil dat je stopt met roken voordat je een relatie kan krijgen dan kan je beter naar een ander zoeken die het roken wel gewoon accepteert hoorquote:Op maandag 1 april 2024 21:46 schreef kree het volgende:
[..]
nou de motivatie is er iig. nu nog het echt doen.
Als je terugleest is het precies andersomquote:Op maandag 1 april 2024 21:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou als een vrouw wil dat je stopt met roken voordat je een relatie kan krijgen dan kan je beter naar een ander zoeken die het roken wel gewoon accepteert hoor
eens, daarom niet al te druk over maken. je weet ik vind je wel leuk. maar dat is ook maar echt van beetje posten. Maaaaaar we hebben deal nu.quote:Op maandag 1 april 2024 21:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hebt nu een doel om te stoppen, maar stoppen doe je in de 1e plaats voor je eigen gezondheid.
Ik hou ervan dat iemand een beetje voor zichzelf zorgt
Oke dat is dan een flinke mindfuck blijkbaar, dan is zijn manier van schrijven echt een soort van kunstquote:Op maandag 1 april 2024 21:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je terugleest is het precies andersom
Jij rookt en hij wil dat jij stopt?quote:Op maandag 1 april 2024 21:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je terugleest is het precies andersom
Als je gaat wandelen wil je ook niet veel in je broekzakken hebben zitten. Je hebt waarschijnlijk wel een rugzakje voor dingen als water en snacks/lunch.quote:Op maandag 1 april 2024 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel zoiets. Dit patroon is 22 euro, maar het ziet er wel heel tof uit en relatief simpel te maken en zakken
Dat is waarquote:Op maandag 1 april 2024 21:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou als een vrouw wil dat je stopt met roken voordat je een relatie kan krijgen dan kan je beter naar een ander zoeken die het roken wel gewoon accepteert hoor
nou dit dusquote:Op maandag 1 april 2024 21:46 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik zie zelf echt niet in wat ik voor een negatieve draai eraan gaf..
Online vriendschap prima, maar ga nou niet al van alles erbij fantaseren. Dat is alleen maar een teleurstelling.quote:Op maandag 1 april 2024 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
eens, daarom niet al te druk over maken. je weet ik vind je wel leuk. maar dat is ook maar echt van beetje posten. Maaaaaar we hebben deal nu.. waar je btw altijd vanaf kunt hoor. Maargoed mss is er wat meer als alleen wat slap kletsen. Ik hoop het btw.
Ja hoor, 2 april nog steedsquote:Op maandag 1 april 2024 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
eens, daarom niet al te druk over maken. je weet ik vind je wel leuk. maar dat is ook maar echt van beetje posten. Maaaaaar we hebben deal nu.. waar je btw altijd vanaf kunt hoor. Maargoed mss is er wat meer als alleen wat slap kletsen. Ik hoop het btw.
Geobsedeerd door zakken of ik er wel of niets in ga stoppen. Zelf kleding maken --> zakkenquote:Op maandag 1 april 2024 21:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je gaat wandelen wil je ook niet veel in je broekzakken hebben zitten. Je hebt waarschijnlijk wel een rugzakje voor dingen als water en snacks/lunch.
Dat is wel hele simplistische opmerking. Misschien wil hij wel stoppen met roken, maar heeft gewoon een extra zetje nodig.quote:Op maandag 1 april 2024 21:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja om jou aan te prijzen. Ik zet mezelf er slechter mee weg inderdaad.. dat is het idee.. dan wil ze jou extra graag..quote:Op maandag 1 april 2024 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
nou dit dus
"[..]
Ik zit bad guy good guy te spelen trouwens. Ik zit jou te prijzen en mijzelf wat minder te maken voor haar zodat ze jou extra graag wil". weet wel allemaal niet onwijs drama,. maar denk ik was dat nodig.
Hahahaha ik snap dan die bedoeling niet echt of waarom ofzo. Het is verder btw niet erg. maar waarom?
eigenlijk zet je je er zelf nog slechter mee weg.
Maar ok dat over dat hoor want drama is t niet.
Ik klets wel door met drakin. en wie weet als t wat wordt zijn jullie de eerste die het horen iig wmb.
Het is jouw broekquote:Op maandag 1 april 2024 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geobsedeerd door zakken of ik er wel of niets in ga stoppen. Zelf kleding maken --> zakken
Jup, hij vroeg dat zetjequote:Op maandag 1 april 2024 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel hele simplistische opmerking. Misschien wil hij wel stoppen met roken, maar heeft gewoon een extra zetje nodig.
Wat betekent simplistische?quote:Op maandag 1 april 2024 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel hele simplistische opmerking. Misschien wil hij wel stoppen met roken, maar heeft gewoon een extra zetje nodig.
dat is het dus onwijs niet, want er is een wens wel van mezelf dat ik ermee moet kappen. Alleen ben er nog niet klaar voor. Nu iig nog niet. Maar weet ook wel dat ik t kan wel. Dus tja en verder vind ik drakin gewoon aardig ff zo voor wat ijk met dr gekletst heb. en dat is ook motivatiequote:Op maandag 1 april 2024 21:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
En dit is een mooi zetje juist,wat gelijk kapot wordt gedragadeerd.Zo jammer.quote:Op maandag 1 april 2024 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |