Goed van Wilmaquote:Op maandag 1 april 2024 21:36 schreef Paul het volgende:
[..]
ja schat, Wilma keek in Feyenoordkostuum
Wie gaan er trouwen dan?quote:Op maandag 1 april 2024 21:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou drakin, zal maar ff zeggen als we op de bruiloft nog getuigen nodig hebben..... Genoeg hier
niet overdrijven. beetje jammer trouwens weer dit dan. maargoed maakt niet uit. Het is beetje geklets enzo heen en weer allemaal en dat is prima. Ik meen btw wel wat ik zeg dan. Maargoed we gaan ook nog niet volgende maand trouwen. hahahaha zo simpel ben ik ook weer niet. Maargoed zo ff beetje blabla heen en weer. ja vind ik drakin wel leuk.quote:Op maandag 1 april 2024 21:39 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik zit bad guy good guy te spelen trouwens. Ik zit jou te prijzen en mijzelf wat minder te maken voor haar zodat ze jou extra graag wil
En dan ben jij getuige zeker?quote:
Hoezo is het jammer maar maakt het niet uit tegelijkertijd?quote:Op maandag 1 april 2024 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
niet overdrijven. beetje jammer trouwens weer dit dan. maargoed maakt niet uit. Het is beetje geklets enzo heen en weer allemaal en dat is prima. Ik meen btw wel wat ik zeg dan. Maargoed we gaan ook nog niet volgende maand trouwen. hahahaha zo simpel ben ik ook weer niet. Maargoed zo ff beetje blabla heen en weer. ja vind ik drakin wel leuk.
We gaan zelfs niet over een maand al daten.quote:Op maandag 1 april 2024 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
niet overdrijven. beetje jammer trouwens weer dit dan. maargoed maakt niet uit. Het is beetje geklets enzo heen en weer allemaal en dat is prima. Ik meen btw wel wat ik zeg dan. Maargoed we gaan ook nog niet volgende maand trouwen. hahahaha zo simpel ben ik ook weer niet. Maargoed zo ff beetje blabla heen en weer. ja vind ik drakin wel leuk.
Eerst een paar keer lekker van bil samen.quote:Op maandag 1 april 2024 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
wijquote:
Wel zoiets. Dit patroon is 22 euro, maar het ziet er wel heel tof uit en relatief simpel te maken en zakkenquote:
Die zoom op de voorkant ook?quote:Op maandag 1 april 2024 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel zoiets. Dit patroon is 22 euro, maar het ziet er wel heel tof uit en relatief simpel te maken en zakken
Dat is gewoon naaien. Niets moeilijks aanquote:
Je hebt nu een doel om te stoppen, maar stoppen doe je in de 1e plaats voor je eigen gezondheid.quote:Op maandag 1 april 2024 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
wij. hahahaha
nee joh grapje, overdrijf het allemaal beetje voor de leuk. maar wat ik wel meen en hoop ik echt dat we toch beetje blijven kletsen. Want ik zeg dit niet voor de show namelijk hier. maar vind je wel beetje leuk enzo tot zo ver iig online. Maargoed. eerlijk van mij en hoe verder, zien we vanzelf wel weer.
nou omdat je begon eigenlijk met positief verhaal wat ik dan waardeer. maar daarna toch er weer een draai aan geeft. hoeft niet he, je kunt ook gewoon aardig zijn tegen elkaar zonder altijd nog weer iets te zoeken.quote:Op maandag 1 april 2024 21:41 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hoezo is het jammer maar maakt het niet uit tegelijkertijd?
Ik zie zelf echt niet in wat ik voor een negatieve draai eraan gaf..quote:Op maandag 1 april 2024 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
nou omdat je begon eigenlijk met positief verhaal wat ik dan waardeer. maar daarna toch er weer een draai aan geeft. hoeft niet he, je kunt ook gewoon aardig zijn tegen elkaar zonder altijd nog weer iets te zoeken.
En daarom maakt niet uit, want denk je bedoelt t vast wel goed voor mij opzich.
nou de motivatie is er iig. nu nog het echt doen.quote:Op maandag 1 april 2024 21:43 schreef drakin het volgende:
[..]
We gaan zelfs niet over een maand al daten.
Stoppen met roken moet echt wel goed gedaan worden. Na een maand ben je nog met de poging van stoppen bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |