groot woord om zo te zeggen en zover is het niet, maar ok leuk vinden denk wel. ?quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-04-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Joh 9 miljoen vrouwen in Nederland en jij wil eentje die dagelijks constant online is?quote:Op maandag 1 april 2024 21:29 schreef kree het volgende:
[..]
groot woord om zo te zeggen en zover is het niet, maar ok leuk vinden denk wel. ?
Hehequote:Op maandag 1 april 2024 21:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wilde wiet, maar kotsmisselijk bij meer dan 2 trekjes![]()
Nou dan stop je gauw
Speed of coke?quote:
Een miljoen miljard punten te verdienen overal en jij wil precies hier een klein puntje?quote:Op maandag 1 april 2024 21:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
Joh 9 miljoen vrouwen in Nederland en jij wil eentje die dagelijks constant online is?
quote:
Ja hier is het een uitdagingquote:Op maandag 1 april 2024 21:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een miljoen miljard punten te verdienen overal en jij wil precies hier een klein puntje?
Wat heb je aangeklikt?quote:Op maandag 1 april 2024 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom wil mijn laptop ineens opstijgen dan?
Snel uit doenquote:Op maandag 1 april 2024 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom wil mijn laptop ineens opstijgen dan?
Zijn we dat tegenwoordig niet praktisch allemaal? Misschien niet op fok maar whatsapp enz staat bij veel mensen ook continu openquote:Op maandag 1 april 2024 21:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
Joh 9 miljoen vrouwen in Nederland en jij wil eentje die dagelijks constant online is?
neuh. kweet niet het is gevoel ofzo en meer wil ik er eigenlijk niet over kwijt want jullie vinden het allemaal prachtig om dit weer het grootste fok drama te maken. hahahahahaquote:Op maandag 1 april 2024 21:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja maar die mensen zijn wel wat anders dan hier niet waarquote:Op maandag 1 april 2024 21:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zijn we dat tegenwoordig niet praktisch allemaal? Misschien niet op fok maar whatsapp enz staat bij veel mensen ook continu open
Ja.quote:Op maandag 1 april 2024 21:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja maar die mensen zijn wel wat anders dan hier niet waar
Wie is er dagelijks constant online?quote:Op maandag 1 april 2024 21:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als je iedereen over een kam scheert...quote:Op maandag 1 april 2024 21:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja ik wil nooit een FOK! drama van maken. Zeker niet als het om jou gaat. Jij bent 1 van de meest aardige personen hier. Hoop dat het wat wordt met Drakinquote:Op maandag 1 april 2024 21:32 schreef kree het volgende:
[..]
neuh. kweet niet het is gevoel ofzo en meer wil ik er eigenlijk niet over kwijt want jullie vinden het allemaal prachtig om dit weer het grootste fok drama te maken. hahahahaha
Mss klikt het wel of mss niet. maargoed moet ik eerst nog stoppen met roken dus.
Geen idee? Ik zit ook hier maar heb ook gewoon een normaal levenquote:Op maandag 1 april 2024 21:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het gemiddelde.. gemiddeldes vertellen best wel watquote:Op maandag 1 april 2024 21:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je iedereen over een kam scheert...
Ik support jullie.quote:Op maandag 1 april 2024 21:29 schreef kree het volgende:
[..]
groot woord om zo te zeggen en zover is het niet, maar ok leuk vinden denk wel. ?
Idd, dat weet jij wel met de normaal verdelingquote:Op maandag 1 april 2024 21:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het gemiddelde.. gemiddeldes vertellen best wel wat
Wat zeg jij nou tegen FFquote:Op maandag 1 april 2024 21:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het slimste wat uit jou deze laatste 3 maanden is gekomen
Ik ben hier net weer 2 weken knul.quote:Op maandag 1 april 2024 21:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het slimste wat uit jou deze laatste 3 maanden is gekomen
Gisteren voetbal gezien?quote:
dankjewel schatquote:Op maandag 1 april 2024 21:35 schreef Masberum het volgende:
Ik moet er nog steeds aan wennen, Paul die geen mod is
thanks man. en je wil niet weten want betekend wel wat voor me dat je dat zegt. Want best onwijs lastige tijden enzo. Maar gewaardeerd. meen ik echt.quote:Op maandag 1 april 2024 21:33 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja ik wil nooit een FOK! drama van maken. Zeker niet als het om jou gaat. Jij bent 1 van de meest aardige personen hier. Hoop dat het wat wordt met Drakin
En weer knul.. maar wat ik zeg klopt dus precies, schaamtelijk, had gehoopt dat je het tegendeel beweesquote:Op maandag 1 april 2024 21:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben hier net weer 2 weken knul.
nou drakin, zal maar ff zeggen als we op de bruiloft nog getuigen nodig hebben..... Genoeg hierquote:
Ik zit bad guy good guy te spelen trouwens. Ik zit jou te prijzen en mijzelf wat minder te maken voor haar zodat ze jou extra graag wilquote:Op maandag 1 april 2024 21:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou drakin, zal maar ff zeggen als we op de bruiloft nog getuigen nodig hebben..... Genoeg hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |