O daar gaat het al. Gebruik van het woord me in geschreven zinnen.quote:
Ik zou er op dit moment niet teveel mee bezig houden.quote:Op maandag 1 april 2024 21:19 schreef kree het volgende:
begin wel met de minuut nu meer van drakin te houden. hahaha
Dat zeker wel,ik rookte 5 euro wiet per dag.Ben ik in 1 keer mee gestopt.quote:Op maandag 1 april 2024 21:17 schreef drakin het volgende:
Maar zo reken ik helemaal niet, waarom zou ik?
Dan zou iedere niet roker dat ook moeten doen.
O en im gebruik geen coke, speed, heroïne en wiet.
Levert dag ook een hoop op?
Nee en in ben ook niet heel goed in accenten onderscheiden.quote:Op maandag 1 april 2024 21:22 schreef kree het volgende:
heb je beetje accent dan drakin?
het maakt mij niet zoveel uit want denk dan spreek toch ok ABN. maar toch komt dat Katwijkse er blijkbaar niet uit. want altijd vraag erover. hahahaha
owh ik ben er ook niet van t weekend iig want weekend weg familie.quote:Op maandag 1 april 2024 21:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zou er op dit moment niet teveel mee bezig houden.
Ben straks weer dagen of weken foetsie van Fok.
Kan jij je intussen vol op stoppen richten
Ik heb naast een speeddealer gewoont, aardige jongen. Mocht het gratis maar nee ik wil het niet.quote:Op maandag 1 april 2024 21:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zeker wel,ik rookte 5 euro wiet per dag.Ben ik in 1 keer mee gestopt.
Coke doet 40 euro per gram.
Speed iets van 10 ã 15 euro.
Heroine weet ik niet.
quote:Op maandag 1 april 2024 21:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee en in ben ook niet heel goed in accenten onderscheiden.
Hou wel van de Friese taal
Ik wilde wiet, maar kotsmisselijk bij meer dan 2 trekjesquote:
Speed is wel apart spul.quote:Op maandag 1 april 2024 21:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb naast een speeddealer gewoont, aardige jongen. Mocht het gratis maar nee ik wil het niet.
Trusten dan kreequote:Op maandag 1 april 2024 21:25 schreef kree het volgende:
[..]nouja moet kappen voor vandaag denk want krijg echt gewoon soort verliefd gevoelens zo al. en dat is wss te snel. hahahaha. maaaaaaar wel blijven kletsen he iig over piano spelen enzo.
.quote:
Wil je ook 1?quote:
jij ookquote:
Verliefd op Drakin?quote:Op maandag 1 april 2024 21:28 schreef kree het volgende:
[..]
jij ook.
nog niet helemaal weg maar wil wel half 11 eigenlijk naar bed. hahaha want tja moet toch morgen werken.
Ga jij jezelf eens metenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |