ik ben eigenlijk laat begonnen met roken wel, als je het vergelijkt met rest. maarja.quote:Op maandag 1 april 2024 21:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben er nu 12, 13 of 14 jaar af.
Ik ben opgehouden met tellen, het doet me totaal niks meer.
Wil enkel weten wanneer ik er 15 jaar af ben want dat is de grens om nog gevolgen van roken te krijgen.
Knap! Hoop geld bespaard ookquote:Op maandag 1 april 2024 21:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben er nu 12, 13 of 14 jaar af.
Ik ben opgehouden met tellen, het doet me totaal niks meer.
Wil enkel weten wanneer ik er 15 jaar af ben want dat is de grens om nog gevolgen van roken te krijgen.
Gaat echt wel ergens anders aan opquote:
mits ik me belofte waar kan maken natuurlijk. hahahaquote:Op maandag 1 april 2024 21:14 schreef FreshFruit het volgende:
Zo leuk en lief dit,Kree en Draakje gaan daten.![]()
![]()
quote:Op maandag 1 april 2024 21:14 schreef FreshFruit het volgende:
![]()
Na 1 date gillend naar huis rennenquote:Op maandag 1 april 2024 21:14 schreef FreshFruit het volgende:
![]()
Zal ik je Liwwarders leren?quote:Op maandag 1 april 2024 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
mits ik me belofte waar kan maken natuurlijk. hahaha
Dat ga je toch gewoon doen voor zo’n vrouw als Drakin!?quote:Op maandag 1 april 2024 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
mits ik me belofte waar kan maken natuurlijk. hahaha
Toen was het ook nog betaalbaarderquote:
denk wel eigenlijk. en muzikaal ook dus goed iig iets wat overeenkomt.quote:Op maandag 1 april 2024 21:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat ga je toch gewoon doen voor zo’n vrouw als Drakin!?
Wat voor dag is het ook alweer?quote:Op maandag 1 april 2024 21:17 schreef kree het volgende:
[..]
denk wel eigenlijk. en muzikaal ook dus goed iig iets wat overeenkomt.
Een belangrijke dag voor mijn bedrijfquote:
ik ook niet, no drugs voor mij.quote:Op maandag 1 april 2024 21:17 schreef drakin het volgende:
Maar zo reken ik helemaal niet, waarom zou ik?
Dan zou iedere niet roker dat ook moeten doen.
O en im gebruik geen coke, speed, heroïne en wiet.
Levert dag ook een hoop op?
Ik lees het, en begrijpelijk wel..had het liedje ook even geluisterdquote:Op maandag 1 april 2024 20:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in.Lees je dit @:Lovely?
O daar gaat het al. Gebruik van het woord me in geschreven zinnen.quote:
Ik zou er op dit moment niet teveel mee bezig houden.quote:Op maandag 1 april 2024 21:19 schreef kree het volgende:
begin wel met de minuut nu meer van drakin te houden. hahaha
Dat zeker wel,ik rookte 5 euro wiet per dag.Ben ik in 1 keer mee gestopt.quote:Op maandag 1 april 2024 21:17 schreef drakin het volgende:
Maar zo reken ik helemaal niet, waarom zou ik?
Dan zou iedere niet roker dat ook moeten doen.
O en im gebruik geen coke, speed, heroïne en wiet.
Levert dag ook een hoop op?
Nee en in ben ook niet heel goed in accenten onderscheiden.quote:Op maandag 1 april 2024 21:22 schreef kree het volgende:
heb je beetje accent dan drakin?
het maakt mij niet zoveel uit want denk dan spreek toch ok ABN. maar toch komt dat Katwijkse er blijkbaar niet uit. want altijd vraag erover. hahahaha
owh ik ben er ook niet van t weekend iig want weekend weg familie.quote:Op maandag 1 april 2024 21:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zou er op dit moment niet teveel mee bezig houden.
Ben straks weer dagen of weken foetsie van Fok.
Kan jij je intussen vol op stoppen richten
Ik heb naast een speeddealer gewoont, aardige jongen. Mocht het gratis maar nee ik wil het niet.quote:Op maandag 1 april 2024 21:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zeker wel,ik rookte 5 euro wiet per dag.Ben ik in 1 keer mee gestopt.
Coke doet 40 euro per gram.
Speed iets van 10 ã 15 euro.
Heroine weet ik niet.
quote:Op maandag 1 april 2024 21:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee en in ben ook niet heel goed in accenten onderscheiden.
Hou wel van de Friese taal
Ik wilde wiet, maar kotsmisselijk bij meer dan 2 trekjesquote:
Speed is wel apart spul.quote:Op maandag 1 april 2024 21:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb naast een speeddealer gewoont, aardige jongen. Mocht het gratis maar nee ik wil het niet.
Trusten dan kreequote:Op maandag 1 april 2024 21:25 schreef kree het volgende:
[..]nouja moet kappen voor vandaag denk want krijg echt gewoon soort verliefd gevoelens zo al. en dat is wss te snel. hahahaha. maaaaaaar wel blijven kletsen he iig over piano spelen enzo.
.quote:
Wil je ook 1?quote:
jij ookquote:
Verliefd op Drakin?quote:Op maandag 1 april 2024 21:28 schreef kree het volgende:
[..]
jij ook.
nog niet helemaal weg maar wil wel half 11 eigenlijk naar bed. hahaha want tja moet toch morgen werken.
Ga jij jezelf eens metenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |