Het gemiddelde.. gemiddeldes vertellen best wel watquote:Op maandag 1 april 2024 21:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je iedereen over een kam scheert...
Ik support jullie.quote:Op maandag 1 april 2024 21:29 schreef kree het volgende:
[..]
groot woord om zo te zeggen en zover is het niet, maar ok leuk vinden denk wel. ?
Idd, dat weet jij wel met de normaal verdelingquote:Op maandag 1 april 2024 21:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het gemiddelde.. gemiddeldes vertellen best wel wat
Wat zeg jij nou tegen FFquote:Op maandag 1 april 2024 21:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het slimste wat uit jou deze laatste 3 maanden is gekomen
Ik ben hier net weer 2 weken knul.quote:Op maandag 1 april 2024 21:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het slimste wat uit jou deze laatste 3 maanden is gekomen
Gisteren voetbal gezien?quote:
dankjewel schatquote:Op maandag 1 april 2024 21:35 schreef Masberum het volgende:
Ik moet er nog steeds aan wennen, Paul die geen mod is
thanks man. en je wil niet weten want betekend wel wat voor me dat je dat zegt. Want best onwijs lastige tijden enzo. Maar gewaardeerd. meen ik echt.quote:Op maandag 1 april 2024 21:33 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja ik wil nooit een FOK! drama van maken. Zeker niet als het om jou gaat. Jij bent 1 van de meest aardige personen hier. Hoop dat het wat wordt met Drakin
En weer knul.. maar wat ik zeg klopt dus precies, schaamtelijk, had gehoopt dat je het tegendeel beweesquote:Op maandag 1 april 2024 21:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben hier net weer 2 weken knul.
nou drakin, zal maar ff zeggen als we op de bruiloft nog getuigen nodig hebben..... Genoeg hierquote:
Ik zit bad guy good guy te spelen trouwens. Ik zit jou te prijzen en mijzelf wat minder te maken voor haar zodat ze jou extra graag wilquote:Op maandag 1 april 2024 21:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou drakin, zal maar ff zeggen als we op de bruiloft nog getuigen nodig hebben..... Genoeg hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |