SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dankewol.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is wel 2xjammerquote:Op maandag 1 april 2024 20:13 schreef Lovely het volgende:
Man³ zo kan ik nooit een AardappelSchotel TT maken![]()
Je moet wel een beetje snel zijnquote:Op maandag 1 april 2024 20:13 schreef Lovely het volgende:
![]()
niet christelijk of dus met andere woorden spelen in bandje voor entertainment. 100% gewoon betaald ervoor.quote:Op maandag 1 april 2024 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar ging het niet christelijke deel naar toe,en wat was de verdeling?
En terecht want ben je daar als band ook om voor de uitbater inkomsten te genereren.
Maar dit zijn onwijs twee verschillende dingen he?
reken je niet al te rijk want mss als ik al mijn kosten eraf van haal dan kom ik nog in de min uit. Maarja. leuke ervaringen wel en is ook wat waard.Do what you love, love what you do!![]()
verder het maakt niet uit, ben niet boos ofzo. het was denk ik een te raar idee en wss niet praktisch uit te voeren ook eerlijk. maar zie het als goeie bedoeling iig.
we houden erover op
Do what you love, love what you do!![]()
Ik snap het.quote:Op maandag 1 april 2024 20:14 schreef kree het volgende:
[..]
niet christelijk of dus met andere woorden spelen in bandje voor entertainment. 100% gewoon betaald ervoor.
En terecht want ben je daar als band ook om voor de uitbater inkomsten te genereren.
Maar dit zijn onwijs twee verschillende dingen he?
reken je niet al te rijk want mss als ik al mijn kosten eraf van haal dan kom ik nog in de min uit. Maarja. leuke ervaringen wel en is ook wat waard.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo lezen jullie datquote:Op maandag 1 april 2024 20:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja![]()
Iedereen wachten de volgende keer totdat Lovely een nieuw topic heeft geopend!!!
![]()
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het gaat om de gedachtequote:Op maandag 1 april 2024 20:13 schreef Lovely het volgende:
![]()
nou laptop moet ff opladen. LOL doe het nog lang zonder roken btw. Maar is meer omdat ik te lui b en gewoon om nog naar de supermarkt te lopen.
Do what you love, love what you do!![]()
Zie je, stoppen is niet zo moeilijkquote:Op maandag 1 april 2024 20:20 schreef kree het volgende:
nou laptop moet ff opladen. LOL doe het nog lang zonder roken btw. Maar is meer omdat ik te lui b en gewoon om nog naar de supermarkt te lopen.![]()
![]()
hahaha het stomme is ik weet dat ik het wel kan, want eerder gedaan.quote:
Maar heb er dus gewoon ook geen zin in.Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon doen manquote:Op maandag 1 april 2024 20:21 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha het stomme is ik weet dat ik het wel kan, want eerder gedaan.
Maar heb er dus gewoon ook geen zin in.![]()
Ik heb aan één koekie genoeg hoorquote:Op maandag 1 april 2024 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon een triljoen koekjes per seconde![]()
![]()
ja je hebt gelijk uiteraard. Maargoed vind het nog net ff te leuk en gezellig om toch bij de rokers te staan.quote:
En ga je niet oud mee worden,,,,,, die hoor ik nog wel eens. tja werd me pa ook niet en ging aan heel andere dingen dood. dus ok. Snap grotere kans want retardeer ben ik ook niet. maar ga ff beetje voor wat ik gewoon leuk vind ook zelf. Ga ik eerder dood, naja mn familie zal treurig zijn, maar verder laat ik Niemand achter.
Zo ff de simpele versie LOLDo what you love, love what you do!![]()
Je hoeft niet te roken om bij de rokers te staanquote:Op maandag 1 april 2024 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk uiteraard. Maargoed vind het nog net ff te leuk en gezellig om toch bij de rokers te staan.
En ga je niet oud mee worden,,,,,, die hoor ik nog wel eens. tja werd me pa ook niet en ging aan heel andere dingen dood. dus ok. Snap grotere kans want retardeer ben ik ook niet. maar ga ff beetje voor wat ik gewoon leuk vind ook zelf. Ga ik eerder dood, naja mn familie zal treurig zijn, maar verder laat ik Niemand achter.
Zo ff de simpele versie LOL![]()
kweet t maar wil het zelf gewoon. en ok ik weet het allemaal en heb ik geen overheid voor nodig om me op te leggen. Ik kies ervoor gewoon.quote:Op maandag 1 april 2024 20:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je hoeft niet te roken om bij de rokers te staanDo what you love, love what you do!![]()
Wat is erquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Of de overheid doet het namens alle burgers die er last van hebben en niet roken. En dat zijn er meer.quote:Op maandag 1 april 2024 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
kweet t maar wil het zelf gewoon. en ok ik weet het allemaal en heb ik geen overheid voor nodig om me op te leggen. Ik kies ervoor gewoon.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Koop gewoon lollies.quote:Op maandag 1 april 2024 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
kweet t maar wil het zelf gewoon. en ok ik weet het allemaal en heb ik geen overheid voor nodig om me op te leggen. Ik kies ervoor gewoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja noem het maar plaat voor je kop hebben ofzo?
maar feit is dus, de regering hier hoeft mij niet op te leggen wat ik wel en niet mag doen als het over mijn eigen lichaam gaat.Do what you love, love what you do!![]()
Hele dag geen kut uitgevoerd dus wie is nu nog snel afvalbakken leeg aan het gooien vaatwasser aan het inpakken en aan het stofzuigen🥲![]()
Justin?quote:Op maandag 1 april 2024 20:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
Hele dag geen kut uitgevoerd dus wie is nu nog snel afvalbakken leeg aan het gooien vaatwasser aan het inpakken en aan het stofzuigen🥲“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prima, wel zelf je zorgkosten betalen terzijnertijd, ok?quote:Op maandag 1 april 2024 20:28 schreef kree het volgende:
ja noem het maar plaat voor je kop hebben ofzo?
maar feit is dus, de regering hier hoeft mij niet op te leggen wat ik wel en niet mag doen als het over mijn eigen lichaam gaat.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: