Zie je, stoppen is niet zo moeilijkquote:Op maandag 1 april 2024 20:20 schreef kree het volgende:
nou laptop moet ff opladen. LOL doe het nog lang zonder roken btw. Maar is meer omdat ik te lui b en gewoon om nog naar de supermarkt te lopen.
hahaha het stomme is ik weet dat ik het wel kan, want eerder gedaan.quote:
Gewoon doen manquote:Op maandag 1 april 2024 20:21 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha het stomme is ik weet dat ik het wel kan, want eerder gedaan.
Maar heb er dus gewoon ook geen zin in.
Ik heb aan één koekie genoeg hoorquote:Op maandag 1 april 2024 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon een triljoen koekjes per seconde
ja je hebt gelijk uiteraard. Maargoed vind het nog net ff te leuk en gezellig om toch bij de rokers te staan.quote:
Je hoeft niet te roken om bij de rokers te staanquote:Op maandag 1 april 2024 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk uiteraard. Maargoed vind het nog net ff te leuk en gezellig om toch bij de rokers te staan.
En ga je niet oud mee worden,,,,,, die hoor ik nog wel eens. tja werd me pa ook niet en ging aan heel andere dingen dood. dus ok. Snap grotere kans want retardeer ben ik ook niet. maar ga ff beetje voor wat ik gewoon leuk vind ook zelf. Ga ik eerder dood, naja mn familie zal treurig zijn, maar verder laat ik Niemand achter.
Zo ff de simpele versie LOL
kweet t maar wil het zelf gewoon. en ok ik weet het allemaal en heb ik geen overheid voor nodig om me op te leggen. Ik kies ervoor gewoon.quote:Op maandag 1 april 2024 20:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je hoeft niet te roken om bij de rokers te staan
Wat is erquote:
Of de overheid doet het namens alle burgers die er last van hebben en niet roken. En dat zijn er meer.quote:Op maandag 1 april 2024 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
kweet t maar wil het zelf gewoon. en ok ik weet het allemaal en heb ik geen overheid voor nodig om me op te leggen. Ik kies ervoor gewoon.
Koop gewoon lollies.quote:Op maandag 1 april 2024 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
kweet t maar wil het zelf gewoon. en ok ik weet het allemaal en heb ik geen overheid voor nodig om me op te leggen. Ik kies ervoor gewoon.
Justin?quote:Op maandag 1 april 2024 20:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
Hele dag geen kut uitgevoerd dus wie is nu nog snel afvalbakken leeg aan het gooien vaatwasser aan het inpakken en aan het stofzuigen🥲
Prima, wel zelf je zorgkosten betalen terzijnertijd, ok?quote:Op maandag 1 april 2024 20:28 schreef kree het volgende:
ja noem het maar plaat voor je kop hebben ofzo?
maar feit is dus, de regering hier hoeft mij niet op te leggen wat ik wel en niet mag doen als het over mijn eigen lichaam gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |