Ok dan is het goedquote:
quote:Op maandag 1 april 2024 20:29 schreef kree het volgende:
LOL. hahahaha ga ff naar de winkel lopen voordat het idd 25 euro gaat kosten.
Wens ik je veel succes,die is dicht.quote:Op maandag 1 april 2024 20:29 schreef kree het volgende:
LOL. hahahaha ga ff naar de winkel lopen voordat het idd 25 euro gaat kosten.
hahaha vergeet ff niet dat wij rokers jullie overhead in zorgkosten nu betalen he. Dus die gaat niet helemaal opquote:Op maandag 1 april 2024 20:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Prima, wel zelf je zorgkosten betalen terzijnertijd, ok?
Misschien bij kree nietquote:Op maandag 1 april 2024 20:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wens ik je veel succes,die is dicht.
En als hij dat ook even doet voor iedereen die ooit bij hem in de buurt heeft staan meerokenquote:Op maandag 1 april 2024 20:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Prima, wel zelf je zorgkosten betalen terzijnertijd, ok?
Hahahahahahahahahahaha geloof je het zelf?quote:Op maandag 1 april 2024 20:30 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha vergeet ff niet dat wij rokers jullie overhead in zorgkosten nu betalen he. Dus die gaat niet helemaal op
Daar kies je toch echt zelf voor.quote:Op maandag 1 april 2024 20:30 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha vergeet ff niet dat wij rokers jullie overhead in zorgkosten nu betalen he. Dus die gaat niet helemaal op
owh zeker wel? rokers leveren meer op als ze kosten.quote:Op maandag 1 april 2024 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahaha geloof je het zelf?
Nee de rokers kosten de maatschappij meer dan dat ze opleverenquote:Op maandag 1 april 2024 20:34 schreef kree het volgende:
[..]
owh zeker wel? rokers leveren meer op als ze kosten.
het is btw wel kut want wie zei dat, idd supermarkt is al dicht. GVD.
nu denk ik red het wel zonder te roken ff tot morgen. Maar wel weer kut dat jah
Supermarkt houdt zondagtijden aan.quote:Op maandag 1 april 2024 20:34 schreef kree het volgende:
[..]
euhm ik durf dat te betwijfelen welquote:Op maandag 1 april 2024 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee de rokers kosten de maatschappij meer dan dat ze opleveren
Kree de geweldige stelt onderzoek in twijfelquote:
quote:Op maandag 1 april 2024 20:34 schreef kree het volgende:
[..]
Artikel van het Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde uit 2017.quote:Roken kost de Nederlandse samenleving 33 miljard euro per jaar.
Trimbos instituut.quote:In 2018 waren de opbrengsten uit tabaksaccijns ¤2,67 miljard. In 2020 was de opbrengst ¤2,98 miljard en in 2021 ¤2,91 miljard
kree weet het beter, die hoeft geen onderzoek te doen.quote:Op maandag 1 april 2024 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kree de geweldige stelt onderzoek in twijfel
ja pompstation nog wel is open, maar heb er geen zin in om heen te rijden. Sowieso trek het wel ff avondje zo, haal morgen wel.quote:Op maandag 1 april 2024 20:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Supermarkt houdt zondagtijden aan.
Geen kroeg of kiosk die nog sigaretten verkoopt?
Straks stop je nog hierdoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |