Maar het is en blijft wel een vervelende verslaving.quote:Op maandag 1 april 2024 20:53 schreef kree het volgende:
[..]
nou weet e het maakt ook niet uit. En van mij mag iedereen denken hoe ie wil hoor over roken of niet.
Maar ok. ga nu niet beweren dat rokers meer kosten als ze opleveren. want het is gewoon niet waar.
Ja tuurlijk komen ze wel met onderzoeken enzo, maar heel veel is daar niet in meegenomen.
Is dat niet met alle verslavingen ?quote:Op maandag 1 april 2024 20:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar het is en blijft wel een vervelende verslaving.
Bedoel je mijn post om te vertellen wat het tijdschrift voor geneeskunde is? Of mijn link naar een artikel uit dat tijdschrift? Of de onderbuik gevoelens van kree dat rokers minder stress hebben en daardoor minder snel "uitvallen"?quote:
Ojee,jij bent er ook eentje?quote:
dat klopt idd en zal ik ook niet ontkennen. Ik ga nog wel stoppen hoor met roken. Maar het is beetje nog niet moment ervoor.quote:Op maandag 1 april 2024 20:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar het is en blijft wel een vervelende verslaving.
Roken is 1 van de moeilijkste om af te komen en iedereen vertelt je continu hoe slecht het voor je is.quote:Op maandag 1 april 2024 20:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Is dat niet met alle verslavingen ?
Alcohol en GHB is lastiger.quote:Op maandag 1 april 2024 20:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Roken is 1 van de moeilijkste om af te komen en iedereen vertelt je continu hoe slecht het voor je is.
En iedereen heeft er last van want rook verspreid nogal
yup auto's stinken ook en snelwegen en fabrieken., allemaal sluiten die handel.quote:Op maandag 1 april 2024 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is de stank gewoon
En dat je dus altijd in de verslaving van een ander zit.
Dan ga ik met je datenquote:Op maandag 1 april 2024 20:58 schreef kree het volgende:
hahaha zullen we er maar over ophouden denk? Ik wil er best over doorgaan, maar allang duidelijk dat we het niet eens worden.
Dus tsja laat mij lekker doen wat ik wil en doe ik voor jullie ook.
Ik stop btw morgen met roken als iemand zegt dan ga ik met je daten.
quote:Op maandag 1 april 2024 20:57 schreef FreshFruit het volgende:
Een tevreden roker is geen onruststoker.
Maar die ruik ik niet 5 meter verderquote:
echtquote:
Ik beloof geen succesquote:Op maandag 1 april 2024 21:00 schreef kree het volgende:
[..]
echt![]()
je onderschat me nu nl dat ik dat dus niet zou kunnen. Hahahaha
hahahaha tja moet zeggen deze had ik toch ff. niet zo verwacht.quote:
Kom je gezellig in ons stadsje een biertje doen.quote:Op maandag 1 april 2024 21:00 schreef kree het volgende:
[..]
echt![]()
je onderschat me nu nl dat ik dat dus niet zou kunnen. Hahahaha
dat hoeft niet, maar ok bij deze, als ik ook echt helemaal gestopt ben met roken dan vraag ik je uit en ga je mee? We zien nog wel ff wat leuks ofzo om te doenquote:
Niet een uurtje gestopt zijn hequote:Op maandag 1 april 2024 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
dat hoeft niet, maar ok bij deze, als ik ook echt helemaal gestopt ben met roken dan vraag ik je uit en ga je mee? We zien nog wel ff wat leuks ofzo om te doen
Ik had dat als idee voor een datequote:
Wasberen hunten is hier helemaal de trend.quote:Op maandag 1 april 2024 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
dat hoeft niet, maar ok bij deze, als ik ook echt helemaal gestopt ben met roken dan vraag ik je uit en ga je mee? We zien nog wel ff wat leuks ofzo om te doen
voorwaarden nader af te spreken., Hahahahaquote:
Ik heb bijna 500 berichten voorbij zien komen met een gefotoshopte wasbeer en mensen die echt smeken om te stoppen met die berichtenquote:Op maandag 1 april 2024 21:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wasberen hunten is hier helemaal de trend.
owh doe ik graag he, en trouwens hoeft niet eens als date ofzo. en dat meen ik echt.quote:
Ik ook,kon er wel om lachen.quote:Op maandag 1 april 2024 21:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb bijna 500 berichten voorbij zien komen met een gefotoshopte wasbeer en mensen die echt smeken om te stoppen met die berichten
Nog niet hé?quote:
Maar jullie kunnen nu toch wel beginnen met appen en facetime?quote:Op maandag 1 april 2024 21:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog niet hé?
Daten gaat ook niet meteen morgen gebeuren, ben zelf er nog niet aan toe momenteel. Maar niks mis met over een paar maanden met een ex roker
hahaha eens ik nl ook niet gelijk nu, maaaaaar ok moet zeggen vind je soort van leuk, dus wie weet.quote:Op maandag 1 april 2024 21:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog niet hé?
Daten gaat ook niet meteen morgen gebeuren, ben zelf er nog niet aan toe momenteel. Maar niks mis met over een paar maanden met een ex roker
Eerst stoppen met roken, en dan kijken naar wat te doen ok?quote:Op maandag 1 april 2024 21:07 schreef kree het volgende:
maarre mss vind je het leuk als date naar iets muzikaals dan?
ok beloofd he. ik heb niet nog helemaal tijdframe voor je hoe of dat lukt. Maaaaar mss in de zomer ofzo wel daten dan.quote:Op maandag 1 april 2024 21:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Eerst stoppen met roken, en dan kijken naar wat te doen ok?
Deze vrouw is daar streng op
Ik ben er nu 12, 13 of 14 jaar af.quote:Op maandag 1 april 2024 21:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zo blij dat ik nooit de behoefte heb gehad om te gaan roken
Dan kunnen jullie naar het Skûsjesilen.quote:Op maandag 1 april 2024 21:11 schreef kree het volgende:
en verder geen drama maken want onderhand he als je ff DM stuurt ofzo met piano vragen dan beantwoord ik ze voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |